Man brings pizza to teen’s house, meets Chris Hansen instead

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 10 ноя 2018
  • A Boston man drives two and a half hours to Connecticut to bring pizza to a 13-year-old girl, and meets Chris Hansen instead.

Комментарии • 69 051

  • Cheyenne Rieker
    Cheyenne Rieker 2 минуты назад

    How does he not see or understand that marrying a child under 16 is wrong?! 😐

  • Ghost Certified
    Ghost Certified 9 минут назад

    Damn Joel no wonder you ran around with Elli

  • EliteHumanNetwork
    EliteHumanNetwork 10 минут назад

    Ima pass on the pedo pizza thanks!

  • Gilbert Ruiz
    Gilbert Ruiz 30 минут назад

    I was watching a documentary on L.A. Crips and this is what I stumble upon

  • kevin davey
    kevin davey 52 минуты назад

    be nice to know how long a sentence the asshole got

  • Dylan Roach
    Dylan Roach Час назад

    What is the girls name

  • Grouchy Dude
    Grouchy Dude Час назад

    He looks like a muppet.

  • Giblet
    Giblet Час назад

    Lmao this guy is chill af

  • Ichabod Crane
    Ichabod Crane Час назад

    What a piece of shit. Who brings orange juice to drink with pizza?

  • geoffrey walker
    geoffrey walker Час назад

    In his defense he is right. IF he got married, IF he was not a sick preditor, IF he got parental permission and IF, the 13 year old was fit enough for emancipation.
    If he loves children so much, he should either move to a remote Amazonian tribe, Saudi Arabia, or go back in time to the pioneer days.
    I've hung out with PLENTY of underage people in my life but the key is the PARENTS knew me, and I had PERMISSION to for example take my dad's old neighbors two kids to lunch or another personal friend for years of the family full permission to take his 2 daughters out to Walmart with THIER brother sometimes.

    • Ricky Bobby
      Ricky Bobby Час назад

      A trip to Wal-Mart is not the same as having sex with them

  • Derrick Rogers
    Derrick Rogers Час назад

    If a 13 year old is talking like this she a thot

  • Carla Trezza
    Carla Trezza 2 часа назад

    He keeps blinking when he answers. That's usually a sign of lying

  • Carla Trezza
    Carla Trezza 2 часа назад

    This guy is so gross

  • Christian Maldonado
    Christian Maldonado 2 часа назад

    "Sokol should've brought napkins "

  • MrDct2006
    MrDct2006 2 часа назад

    That pizza look good!

  • Ezra Leary
    Ezra Leary 2 часа назад

    Jimmy Kimmel fucked up.

  • rnbsoul8
    rnbsoul8 3 часа назад

    Jimmy Camel lol

  • abby pepper
    abby pepper 3 часа назад

    cops puts pizza in the trunk 😲

  • abby pepper
    abby pepper 3 часа назад

    that creepy selfie with beenie 😲😡

  • Paul R. Screvane
    Paul R. Screvane 3 часа назад

    16:33 "The cops put his pizza in thr trunk" lol with what they get paid you better believe they aren't gonna throw that away

  • FakeAss Bitch
    FakeAss Bitch 3 часа назад

    Ugh fuck this predator but that pizza looked so good

  • Thaddeus Treble
    Thaddeus Treble 3 часа назад

    Who eats pizza like that 🤣😭

  • Karmin Cash
    Karmin Cash 3 часа назад

    He smashin cause he know that pizza finna be his last meal 😂😂😂

  • mld7491
    mld7491 3 часа назад

    you can tell he was pissing his pants when he asked to eat lmao

  • Paul R. Screvane
    Paul R. Screvane 3 часа назад

    I love how in these new episodes they let the girl act and pull out incriminating things from the mark before Hansen shuts it down

  • Phoenix Fairi
    Phoenix Fairi 3 часа назад

    Damnit not the pizza! #FreeThePizza

  • Joe Gomez
    Joe Gomez 3 часа назад

    Dude thats Judd Apatow not Jimmy Kimmel.😂😂

  • Tanner Herzman
    Tanner Herzman 3 часа назад

    *Kimmel strikes again,meets Chris Hansen instead

  • Mason Stone
    Mason Stone 3 часа назад

    "You are 44, that is illegal." "According to the law." NO CRAP

  • CHRIS ZEPHER
    CHRIS ZEPHER 3 часа назад

    Damn just watching this is scary.

  • Ortaveous Taylor
    Ortaveous Taylor 4 часа назад

    That pizza 🍕 look good asf

  • Tyler
    Tyler 4 часа назад

    wow now i want pizza, damn.

  • Kevin
    Kevin 4 часа назад

    Something about this guy I just really don’t like. It has nothing to do with the illegal pedophilia thing too.

  • Tide Pods
    Tide Pods 4 часа назад

    You guys ever wonder if Chris Hansen is the predator why is he always in the back huh huh chris

  • breathtidalwave
    breathtidalwave 4 часа назад

    no lie that pizza looked pretty bomb
    ill have to get pizza at planetpizza more often and the small one only, tHaNks to his size life hack :^)

  • Tazi Moe
    Tazi Moe 4 часа назад

    This nigga was just bored nothing to lock him up for

  • Tazi Moe
    Tazi Moe 4 часа назад

    This nigga dn innocent

  • Kyleigh Bell
    Kyleigh Bell 4 часа назад

    Dude said I already know I'ma go to jail let me eat this pizza before all I get to eat is dog shit

  • Diecast LP640
    Diecast LP640 4 часа назад

    damn that pizza looked good thou!Can we get a "Where are they now on the pizza?"

  • Andrew Slone
    Andrew Slone 4 часа назад

    who the hell doesnt know who chris hansen is?

  • pasta in a mug
    pasta in a mug 5 часов назад +1

    Half the comments are about jimmy kimmel and the other half are about the pizza

  • Ian S
    Ian S 5 часов назад

    Dude posted a quarter million dollars bail!!!! Jesus Christ

  • Elsayedm284
    Elsayedm284 5 часов назад

    that pizza has seen so much

  • The Dapper Don
    The Dapper Don 5 часов назад

    Sick prick. Perfect candidate for an electric chair.

  • PinkABlink
    PinkABlink 5 часов назад +1

    My mans wouldn’t even say fuck

  • Samer Rashead
    Samer Rashead 5 часов назад

    he's the one getting fucked now whether he likes it or not

  • Shawn B
    Shawn B 5 часов назад

    What a cock block

  • Ave 613
    Ave 613 5 часов назад

    lowkey i cant see chris the same after boondocks.

  • Parataxxe
    Parataxxe 6 часов назад

    Fucking hell people eat like pigs

  • Malone and Sloan
    Malone and Sloan 6 часов назад

    He’s so disgusting omg. The way he eats that pizza 🤮🤮🤮

  • Joanne Philpot
    Joanne Philpot 6 часов назад

    Gimme a hug!!! Pant pant!!! She said she was 14!!!!!!!! Yeah that's old enough to MARRY!!!
    EWWWW SICK!!

  • Noah Connelly
    Noah Connelly 6 часов назад

    so wait... the decoy was 19, so technically this isnt illegal!!!

  • brazilsky brazilsky
    brazilsky brazilsky 6 часов назад

    Leave him alone.......

  • Klaudor
    Klaudor 6 часов назад

    this guy is delusional

  • Patrick B.
    Patrick B. 6 часов назад

    How do pedophiles not know about this show lmao I’m dead 😂😂

  • wtfrick
    wtfrick 6 часов назад

    who is the acting theater student tho! DAMN.

  • Iliana Myers
    Iliana Myers 6 часов назад

    "Bbbbut is it against the law though?" - key and peele

  • Keith Børgaar
    Keith Børgaar 6 часов назад

    This dude actually pretty crafty about it

  • Donald Choi
    Donald Choi 6 часов назад

    Lol half these comments are about the pizza.

  • taylor robinson
    taylor robinson 6 часов назад

    This should be an add for pizza lmao

  • Angel
    Angel 6 часов назад

    I really want some pizza now!!

  • Alan Arzate
    Alan Arzate 6 часов назад

    Plot twist the 19 year old actually wants to get piped

  • waqar88
    waqar88 6 часов назад

    Lucille would be very disappointed in you Negan!

  • Jay Reed
    Jay Reed 7 часов назад

    I want some fucking pizza. I think I'm gonna use my last 20$ to order some tomorrow. Who wants some?

  • John beason
    John beason 7 часов назад

    Pizza looks fantastic

  • Kelsea Dawn
    Kelsea Dawn 7 часов назад

    He is eating that pizza like that to keep his mind off of being nervous. See how much he focuses on the pizza. Kinda like how when men think about baseball during intercourse to try to last longer.. lmao weird comparison but it's the only one I can think of rn. That's what he is doing.

  • Kendall Nash
    Kendall Nash 7 часов назад

    Yes Chris "not like in 2 seconds." Lol😅 Maybe like next week?"😅

  • Parivesh Jantje
    Parivesh Jantje 7 часов назад

    Oh no he brougt some pizza

  • Tyler Brown
    Tyler Brown 7 часов назад

    he;s back baby

  • Josh Baker Videos
    Josh Baker Videos 7 часов назад

    6:51

  • M
    M 7 часов назад

    13 years old and driving 2 1/2 HOURS that's some pretty desperateness and sickness when there are many women of his age ..

  • David Steinbring
    David Steinbring 7 часов назад

    I just want to thank every one involved in getting these things before they wind up doing any more harm to others.Its way too late for me.but that was then.So thanks again!!..Jim W. and not my partner David S.....

  • Fauxindigo
    Fauxindigo 7 часов назад

    Funny how as soon as Chris Hansen popped up, the pedo suddenly got really hungry... nervous eating much?

  • Quiet One
    Quiet One 7 часов назад

    Did they really put his pizza in the trunk? That was considerate.

  • M
    M 7 часов назад

    DAM! PAPA JOHNS GOING TO NEW LOWS TO GET BACK ON TOP

  • Wendell Smith
    Wendell Smith 7 часов назад

    dude eating that pizza cause he know it is like his last meal before the hangman comes

  • Phillip Conley
    Phillip Conley 7 часов назад

    What a disgusting creep!!

  • Ashley Kersey
    Ashley Kersey 7 часов назад

    I feel like he will sit in jail still pondering why he is there. Idiot

  • dondi2261
    dondi2261 7 часов назад

    Enjoy your pizza Scummy Kimmel. It's the last one you'll get. All you'll get inside is dick on rye extra veiny.

  • tim
    tim 8 часов назад

    The bust should go down like, hi I'm Chris Hansen, say hello to my little friend BANG!!!

  • Evan Gray
    Evan Gray 8 часов назад

    HOLD UP.... it only becomes inappropriate talk when he asks if she trims her bush? what about the fact he's even talking with a 13 year old at all about being a virgin...or if she has pretty feet??? WTF?

  • Sherlock Watson
    Sherlock Watson 8 часов назад

    Him eating the pizza is stressing me out.

  • Jellybean Dreamz
    Jellybean Dreamz 8 часов назад

    Piece of garbage

  • Kris LaWho
    Kris LaWho 8 часов назад

    Chris Hansen is a total ball buster 👍🏻

  • HeroOfCardassia
    HeroOfCardassia 8 часов назад

    🤣🤣🤣🤣

  • Kris LaWho
    Kris LaWho 8 часов назад

    *barfs*

  • Keith Rosenthal
    Keith Rosenthal 8 часов назад

    Everything nasty burn in Hell

  • KUUDA
    KUUDA 8 часов назад

    genius pizza marketing - planetpizza.com

  • Kris LaWho
    Kris LaWho 8 часов назад

    wtf is wrong with these freaks. So many age appropriate people out there too.

  • Trent Iuni
    Trent Iuni 8 часов назад

    The most normal looking dudes can be the creepiest people ever.

  • diana vallin
    diana vallin 8 часов назад

    chris is a bad bitch

  • veevyo
    veevyo 8 часов назад +1

    The pedos on this show are always dumb. Even pedophiles have their rights, you can ALWAYS plead the fifth. Now, I'm hoping most of you reading this aren't going to use this to commit child molestation, but if you're ever in a situation like this, don't say ANYTHING. Don't deny or accept any of the claims being thrown at you. That way, your own words won't be used against you in court, outside of screenshots.
    Also, Hansen uses a lot of popular interrogation techniques, including "I can find that information very quickly, so you better fess up now." Don't believe this, and don't give in, even if it's likely to be true. That gets an edge in on you, and will make you confess more easily.

  • Elzidoe
    Elzidoe 9 часов назад

    smh....13 bruh? y'all better stay in tune with ya children.

  • j diaz
    j diaz 9 часов назад +1

    an icon

  • Sarah Jackson
    Sarah Jackson 9 часов назад +7

    Is this to catch a preditor or a pizza ad cuz that shit was looking right!!!

  • Laeggroll
    Laeggroll 9 часов назад

    The girl who acts like the 13 old is amazing. She has enough courage to face these creeps and bring them down. Bravo.

  • Z Unknown
    Z Unknown 9 часов назад

    He shoulda brought napkins

  • Adrian Torres
    Adrian Torres 9 часов назад

    Gotta get me some pizza now

  • Terri Fenrich
    Terri Fenrich 9 часов назад

    Biggest blue balls porn intro ever, Chaturbate here I cum.

  • Jake_michaeljacksonimpersonator 88
    Jake_michaeljacksonimpersonator 88 9 часов назад

    Wtf jimmy kimmel 😂 😂 u naughty naughty boy