"SAMPLE OF MY PASTA" - A Bad Lip Reading of BTS

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 14 сен 2018
  • If the music video for BTS' "Idol" sounded more like it looks....
    Available on iTunes, Spotify, Amazon, and Google Play.
    Follow on Instagram and Twitter: @badlipreading
    Like on Facebook! facebook.com/badlipreading
    #BTS #BLR #Sampleofmypasta
    LYRICS
    I am starving
    I need some bread
    First we dance
    Now I go and sit down
    Oh it's my turn
    Get to stomp all around
    Oh wow, there's a jet in the sky!
    Oh no dang!
    All these giraffes give me glances cuz I dance in the sun
    Oh now I kick cuz there's dust in my lungs
    Can anybody tell me where I am?
    Always wonder why it smells like the trash
    If you know what I mean
    CUTE BIRD!
    NO NO NO NO NO NO NO NO!
    I SAY NO NO!
    And then I say YES YES YES
    Hey look a motorcycle
    I do this and glisten in the sun and I know
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    Paint the sofa, go to bed
    Steal some snow then buy an egg
    Show your muscles, work on walking
    You know how to dance! BAGA BAGA!
    I'm gonna get some peaches, gonna put 'em in a pan
    And then I'll pour the onions in
    AND NOW I SPIN!
    I'm tough!
    Yeah, I'm a quality koala teacher
    At least I'm better than these people on the floor
    Y'all are freaking me out, then I dance kinda hard
    Gonna sit down here -- OW!
    Somebody must have lost a spiky ball!
    NO NO NO NO NO NO NO NO!
    I SAY NO NO!
    And then I say YES YES YES
    I'm riding on a leopard
    And now I'm punching out my rage and I know
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    I'm feeling low
    Gotta stop the train while I go boo-hoo
    Yeah, I'm feeling low
    In my soul
    SO I KEEP ON DANCING!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    I'm feeling low
    Gotta stop the train while I go boo-hoo
    Yeah, I'm feeling low
    In my soul
  • ПриколыПриколы

Комментарии • 34 341

  • Bad Lip Reading
    Bad Lip Reading  3 месяца назад +24852

    BTS Army!! I knew you guys would have a sense of humor about this! Thanks for watching and sharing 👍👍

  • Winter Erija
    Winter Erija 18 часов назад

    I cannot unhear it, i'm sorry Jimin

  • Winter Erija
    Winter Erija 18 часов назад

    I need Rapmon to have a reaction video for this

  • KOOKIE
    KOOKIE 18 часов назад

    2:47 same jin same

  • Shania
    Shania 19 часов назад

    i wonder what would happen if bts watched this

  • Chiara
    Chiara 20 часов назад

    You took a sample of my pasta...
    I can't ! I'm dead ! Someone help me breathe !
    Oh man that was awesome !

  • goldie tor
    goldie tor 20 часов назад

    MASTERPIECE

  • Shana Radtke
    Shana Radtke 20 часов назад +1

    So different than idol wow

  • Minixq
    Minixq 21 час назад

    hhahahahahah

  • yang
    yang 21 час назад

    THIS SHARK HAS MORE LINES THAN NCT’S WINWIN

  • yang
    yang 21 час назад

    Taehyung’s voice though 😂😂

  • mad rice
    mad rice 22 часа назад

    I need this to be on amazon music

    • mad rice
      mad rice 22 часа назад

      OMG IT IS

  • Sadia Taiba
    Sadia Taiba 22 часа назад

    the shark has me dying

  • The goatx25 Hi
    The goatx25 Hi 22 часа назад

    This is better then the real song

  • Elida Cadena
    Elida Cadena 22 часа назад

    I hate how she was saying their names wrong 😪

  • stan min yoongi
    stan min yoongi 23 часа назад

    I can’t believe BTS did a parody of this mv

  • señorita lady
    señorita lady День назад

    They look more plastick than Ken.

  • Sloopy Doopy
    Sloopy Doopy День назад

    My fave part 2:46 - 2:58

  • Mochi is the Best member in BTS!!
    Mochi is the Best member in BTS!! День назад

    1:46 *Jimin has left the chat*

  • Ansha Raza
    Ansha Raza День назад

    HELP WHILST WATCHING THIS I FORGOT WHAT THEY ACCTUALLY SAY IN THE ACTUAL SONG. I MEMORISED THE SONG "IDOL" EVEN THO IM NOT A KOREAN SPEAKER. AFTER WATCHING THIS I HAVE FORGOTTEN ALL THE LYRICS FFS😧

  • mirna janet
    mirna janet День назад

    Omg I can't stop listening to this and I even made it ringtone with jimins part.... You should really make more bts voice overs

  • Itz Kirsten Playz PH
    Itz Kirsten Playz PH День назад

    Omagad this is freaking cooooooool
    Can you make anpanman tooo?

  • Nimena
    Nimena День назад

    This goes better with the music video than Idol tbh

  • Jennifer Chapman
    Jennifer Chapman День назад

    Four minutes of magic, thank you!

  • Kaydin Lam
    Kaydin Lam День назад

    This how I would sing Idol

  • Ashhar TV
    Ashhar TV День назад +1

    Low key this is 🔥🔥🔥

  • Sushine Stuff
    Sushine Stuff День назад

    I demand bad lip reading on google congress hearing

  • Fishunmi
    Fishunmi День назад

    Somehow if Jimin sang in English it would actually fit him in this voice

  • HoneyBoy Haley
    HoneyBoy Haley День назад

    hoseoks voice makes me giggle lol thanks for this love you guys

  • LEE YEN YEE CLARISSA
    LEE YEN YEE CLARISSA День назад +2

    isit bad that i memorised the lyrics

  • Amaya Rupasinghe
    Amaya Rupasinghe День назад

    God this is too much to take I'm crying tears of joy!!! Thx for the song tho. Next time my sis takes Mac n' cheese out of my plate I'm gonna yell DUDE YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA !!!!!!

  • Kinda Alwardi
    Kinda Alwardi День назад

    Aww poor Jimin, they stole his pasta and jam. tuff

  • Makayla Battle
    Makayla Battle День назад +1

    OMG JININ is signing the simple of my pasta and its so crazzzyyy

  • Kpop tRaSh
    Kpop tRaSh День назад

    Bing translating bts’s tweets

  • Ella Stevens
    Ella Stevens День назад

    imagine this being the first video you show to someone who’s never heard of bts

  • Arcturuzz
    Arcturuzz День назад

    at least im better than these people on the floor
    (shows bunch of people on the floor)

  • KiM J
    KiM J День назад

    The song fits so well with the dance! I can't believe it!! The lyrics though!!

  • idkboop
    idkboop День назад

    Is it bad I love this more than idol 😅😅

  • Sabina Tsang
    Sabina Tsang День назад

    I really want to be able to get this song on my phone

  • NeliT BG
    NeliT BG День назад

    2:26 I dead

  • Sabina Tsang
    Sabina Tsang День назад

    I honestly love this as a song ^•^ it has a awesome tune

  • Uj Trends
    Uj Trends День назад

    So addicting

  • Scott Phillips
    Scott Phillips День назад

    are they dudes or......I'm confused by this. some of them are chicks right?

    • Kookie Is bae
      Kookie Is bae День назад

      Scott Phillips they are all men thank you very much

  • n a m j o o n i e
    n a m j o o n i e День назад

    why does this fit so perfectly? XDD

  • luna ELF SJ
    luna ELF SJ День назад

    😂😂😂

  • Devita Vroege
    Devita Vroege День назад

    IDOL who? never heard of her

  • sebastian zxcs
    sebastian zxcs 2 дня назад +1

    Man this is better than the real song of bts idol

  • Venom Gaming
    Venom Gaming 2 дня назад +2

    0:56 that is a good lipsync

  • Tanity Tan
    Tanity Tan 2 дня назад

    I was never interested in k-pop videos....this is an extreme exception 😂

  • Bts 4life
    Bts 4life 2 дня назад

    Why is it catchy

  • jessie vard
    jessie vard 2 дня назад

    🤣🤣🤣

  • saifMSK
    saifMSK 2 дня назад

    The shark singing aaaarrhhh at 2:16

  • Josephine Su
    Josephine Su 2 дня назад

    Such a catchy song! I listened to the original and I'm just so amazed on how these guys made a whole different song while making the words sync with the lips! 😆

  • Josephine Su
    Josephine Su 2 дня назад

    Such a catchy song! I listened to the original and I'm just so amazed on how these guys made a whole different song while making the words sync with the lips! 😆

  • Yami Ish A Weirdo
    Yami Ish A Weirdo 2 дня назад

    Now I can't even Unsee It Anymore

  • Rebekah Yong
    Rebekah Yong 2 дня назад

    I will never be able to unhear this

  • Trifina Ola-a
    Trifina Ola-a 2 дня назад

    I wish that bangtan Watch this and reacted to this video ❤️

  • Hazel Kelly
    Hazel Kelly 2 дня назад

    Best one u have made so far❤️❤️❤️❤️

  • Flipaclip Girl
    Flipaclip Girl 2 дня назад

    AHHH I HAD AN AD ABOUT BTS!!!

  • BTS x BLACKPINK NEEDS TO COLLAB!!
    BTS x BLACKPINK NEEDS TO COLLAB!! 2 дня назад +1

    *i like trains*

  • multifanDAMN i cant keep up
    multifanDAMN i cant keep up 2 дня назад

    This is easily stuck in my brain i hate you
    this is great the boys should see this

  • 저장 Jeojang
    저장 Jeojang 2 дня назад

    "You took a sample of my pasta" I'm dead XD

  • Samina Samantha
    Samina Samantha 2 дня назад

    Bighit should make BTS react to this lol. Theyd be like "wtf?? Dude what just happened???" in korean because im not korean.

  • Cici’s Animals
    Cici’s Animals 2 дня назад

    definitely one to play at my wedding.

  • Justin Nandana
    Justin Nandana 2 дня назад

    So dumb but hilarious and funny af 😂

  • Roman Digby
    Roman Digby 2 дня назад

    I have never heard the original song. I intend to keep it that way. THIS will be what this song is to me.

  • Loney Kids
    Loney Kids 2 дня назад

    beautiful..

  • The God
    The God 2 дня назад

    👌



    U looked

  • jiminion 1013
    jiminion 1013 2 дня назад

    Ok

  • saifMSK
    saifMSK 2 дня назад

    I'm feelin low... I'm feelin low....in my ssoul...

  • Titin tasya
    Titin tasya 2 дня назад

    I like😀

  • Carmen Tavarez
    Carmen Tavarez 2 дня назад

    Best thing I've seen since

  • slushpuppie19
    slushpuppie19 2 дня назад

    Oh so THESE are those BTS guys everyone is talking about. I see why, such a great song 😊

  • Tae- -JoonieX
    Tae- -JoonieX 2 дня назад

    “CUTE BIRD” 😂

  • Taekook Shipper
    Taekook Shipper 2 дня назад

    I watch the real video and every time chim chim pops up I think he says you took a sample of my pasta.

  • Sabrina Aberkane
    Sabrina Aberkane 2 дня назад

    We need more video like this😂😂😂😂😍😍😍😍 I felt in love with this so bad

  • Sabrina Aberkane
    Sabrina Aberkane 2 дня назад

    I'm in love with this👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  • SpaceRangerWoody
    SpaceRangerWoody 3 дня назад

    Wow, I love this waaay more than Idol. Sorry BTS, BLR just did your own song better than you LOL.

  • Snowee
    Snowee 3 дня назад

    This was actually on my idol related folder...😂😂

  • B Ningthouja
    B Ningthouja 3 дня назад +6

    *_I saw this before I saw the original but even after seeing the original I like this more than the original._*

  • Rizky Alfadil
    Rizky Alfadil 3 дня назад

    My favorit music video

  • Prince Sidon
    Prince Sidon 3 дня назад

    plz send help this is stuck in my head

  • Lea Francisco
    Lea Francisco 3 дня назад +2

    My new favorite song💜

  • _ MuL
    _ MuL 3 дня назад +1

    I wonder how BTS would react after seeing this 😆

  • Jimin’s Fanboi
    Jimin’s Fanboi 3 дня назад

    Why is this so addictive 🤯😍❤️

  • lowkey cool
    lowkey cool 3 дня назад

    Lol i hate u😂

  • L0L1f38r0wn13
    L0L1f38r0wn13 3 дня назад +1

    I'd like voice lessons from that shark

  • L0L1f38r0wn13
    L0L1f38r0wn13 3 дня назад

    Better than the real song

  • Cassandra Chan
    Cassandra Chan 3 дня назад

    Lol this is just- XD

  • Thuledu Mthethwa
    Thuledu Mthethwa 3 дня назад

    Why does this fit so well wtf😂😂

  • Purplepickles Valentine
    Purplepickles Valentine 3 дня назад

    0:55 Yes Jimin yes you do.

  • lou sami
    lou sami 3 дня назад

    😂😂😂😂😂😂

  • MelissaS 26
    MelissaS 26 3 дня назад

    Cómo es que queda tan bien la canción con el video???

  • Zoeie Garcia
    Zoeie Garcia 3 дня назад +1

    This is my new favorite song

  • Yashfa Fatima
    Yashfa Fatima 3 дня назад

    I lost it at Jins part

  • jimothy
    jimothy 3 дня назад

    HOW TO UNHEAR THIS

  • Twyla Mckillip
    Twyla Mckillip 3 дня назад

    omg I love this!

  • Joe Scorpion
    Joe Scorpion 3 дня назад

    5k dislikes ?????????

  • Trinity Savant
    Trinity Savant 3 дня назад

    I'm... *wheezing*

  • xtension xward
    xtension xward 3 дня назад +1

    the dude who felt low in his soul i thought he's gonna drool while saying it XD