"SAMPLE OF MY PASTA" - A Bad Lip Reading of BTS

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 14 сен 2018
  • If the music video for BTS' "Idol" sounded more like it looks....
    Available on iTunes, Spotify, Amazon, and Google Play.
    Follow on Instagram and Twitter: @badlipreading
    Like on Facebook! facebook.com/badlipreading
    #BTS #BLR #Sampleofmypasta
    LYRICS
    I am starving
    I need some bread
    First we dance
    Now I go and sit down
    Oh it's my turn
    Get to stomp all around
    Oh wow, there's a jet in the sky!
    Oh no dang!
    All these giraffes give me glances cuz I dance in the sun
    Oh now I kick cuz there's dust in my lungs
    Can anybody tell me where I am?
    Always wonder why it smells like the trash
    If you know what I mean
    CUTE BIRD!
    NO NO NO NO NO NO NO NO!
    I SAY NO NO!
    And then I say YES YES YES
    Hey look a motorcycle
    I do this and glisten in the sun and I know
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    Paint the sofa, go to bed
    Steal some snow then buy an egg
    Show your muscles, work on walking
    You know how to dance! BAGA BAGA!
    I'm gonna get some peaches, gonna put 'em in a pan
    And then I'll pour the onions in
    AND NOW I SPIN!
    I'm tough!
    Yeah, I'm a quality koala teacher
    At least I'm better than these people on the floor
    Y'all are freaking me out, then I dance kinda hard
    Gonna sit down here -- OW!
    Somebody must have lost a spiky ball!
    NO NO NO NO NO NO NO NO!
    I SAY NO NO!
    And then I say YES YES YES
    I'm riding on a leopard
    And now I'm punching out my rage and I know
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    I'm feeling low
    Gotta stop the train while I go boo-hoo
    Yeah, I'm feeling low
    In my soul
    SO I KEEP ON DANCING!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    YOU TOOK A SAMPLE OF MY PASTA!
    I'm feeling low
    Gotta stop the train while I go boo-hoo
    Yeah, I'm feeling low
    In my soul
  • ПриколыПриколы

Комментарии • 30 910

  • Bad Lip Reading
    Bad Lip Reading  Месяц назад +20408

    BTS Army!! I knew you guys would have a sense of humor about this! Thanks for watching and sharing 👍👍

    • Alyanna Brown
      Alyanna Brown 16 часов назад

      It's awesome! Maybe do another one!

    • Big Smoke
      Big Smoke День назад

      im dying of laughter lmao 🤣

    • Rice Balls
      Rice Balls День назад

      YES, ARMY NEEDED THIS. ANYONE ELSE IN ARMY

    • justakpopmeme oof
      justakpopmeme oof День назад

      Omg im ded lol

    • Dóra Szűcs
      Dóra Szűcs День назад

      I listened to this a lot since upload and I can't say more, You made a good song from a good song! 😁💜 My 8 yr old likes it too 😂

  • SAGameplay Fire
    SAGameplay Fire 30 минут назад

    This is not BTS, It is STB
    Monie(Rm)
    Genie (Worldwide Handsome)
    Yon-kie Min (SG)
    J-Doff (JH)
    Chim Chim (JM)
    Jack (V)
    Justin Seagull (jk)

  • Bunny _Faye
    Bunny _Faye 41 минуту назад

    If you don't know bts you'll definitely think this is the official mv XD

  • tae H
    tae H 57 минут назад

    Hello. Please check out RM new mixtape in 2 days. It’s called MONO

  • adrianna 112233
    adrianna 112233 Час назад

    Why did I keep clicking th replay but

  • FLYING SEAGULL
    FLYING SEAGULL Час назад

    HAHAHAHAHA 😂

  • Miinn 13
    Miinn 13 Час назад

    WHY IS THIS ACCURATE AF IM CONFUSED

  • Daryl Nwachinaemere
    Daryl Nwachinaemere 2 часа назад +1

    Im feeling low in my soul,
    😂😂😍👌Jin Why......

  • Mystery Girl
    Mystery Girl 2 часа назад

    this is sooo cute

  • Elana Mazhar
    Elana Mazhar 3 часа назад

    I’m 💯sure that everyone replayed this video at least once

  • I love nct so much
    I love nct so much 3 часа назад

    lmao this is the cutest and funniest thing ive watched

  • Xxsofia_ playzxX
    Xxsofia_ playzxX 3 часа назад

    This is literaly soo perfect lol

  • OmqItz KayKay
    OmqItz KayKay 3 часа назад

    ITS THE SAME OMG!!!

  • Sharjeel Ibrahim
    Sharjeel Ibrahim 3 часа назад

    The funniest scene is
    0:00-4:04

  • Sharjeel Ibrahim
    Sharjeel Ibrahim 4 часа назад

    AWESOME PASTA SONG!

  • • нyєяıη彡
    • нyєяıη彡 4 часа назад +1

    JimIN!?

  • twisted vibes
    twisted vibes 5 часов назад

    all i have to type is 'bts a b'

    and...

    dDAENg!1
    this pops up. my bias is now shark. damn, that deep voice

  • Nyla Kim
    Nyla Kim 5 часов назад

    I’m very proud

  • DJ B-Yeog
    DJ B-Yeog 5 часов назад +1

    I wonder if this song was the original one..if idol it was like this...

  • Kaira _BTS
    Kaira _BTS 5 часов назад

    I love it

  • Bangtan Chim Chim
    Bangtan Chim Chim 5 часов назад

    HeY LoOk A MoToRcYcLe

  • Min Gloss
    Min Gloss 5 часов назад

    LT😂😂😂😂

  • BloomSpark E
    BloomSpark E 5 часов назад

    please do one for blood, sweat & tears :))

  • GachaFox12
    GachaFox12 6 часов назад

    This IS the MOST beautiful thing I've ever seen

  • i spilled lipstick on your white valentino bag

    you started this park jimin.

  • Chazz Chicago
    Chazz Chicago 6 часов назад

    The way they stare at the camera creeps me out

  • king cat
    king cat 7 часов назад

    I just got in here just because of this video "Try not to laugh #6" by Zion its really real when you look at jimin's mouth its like he really says that "You took a sample of my pasta" Thats awesome love it

  • Moore Hope
    Moore Hope 7 часов назад +1

    I need BTS react to this please

  • DarrenXchen X
    DarrenXchen X 8 часов назад

    See now this is how I’m gonna sing this song 🤣🤣🤣🤣

  • Love J
    Love J 8 часов назад +1

    HOBI'S cute 'yeah' 2:27

  • Jade Víour
    Jade Víour 8 часов назад

    Why does this sound like a children's song

  • Lespool -
    Lespool - 8 часов назад

    are they gay or lesbos? artistic 👍

  • Lianna Johnson
    Lianna Johnson 8 часов назад

    omg Jin's part! I can't hahahah

  • Michay Gordon
    Michay Gordon 8 часов назад

    Wow......wow......just.....wow......BUT I LOVE IT THO........BTS#LOVE#ARMY#

  • Raniya Haneef
    Raniya Haneef 8 часов назад

    Accurate

  • XAquaGirl PlayzX
    XAquaGirl PlayzX 8 часов назад

    LOOOOOOOOLL 😂

  • Jeremy Weisheit
    Jeremy Weisheit 9 часов назад

    “GOTTA STOP THE TRAIN WHILE IM GONING BOO WHO. I’m feeling love...OHH OHH OH OHHH OH OO HH OH OH OH!”
    Best. Thing. Ever.

  • Emily O
    Emily O 9 часов назад

    I have been actively singing this for like 3 days

  • Literary Landslide
    Literary Landslide 10 часов назад +1

    Basically "Somebody Toucha my Spaghett!" the song

  • a smol bean
    a smol bean 10 часов назад

    imagine yoongi actually singing high pitched

  • Jihan Amalya
    Jihan Amalya 11 часов назад

    LOL! I LOVE IT❣️🔥

  • AlDim000
    AlDim000 11 часов назад

    This video makes me feel low. In my soul.

  • Yanah kim
    Yanah kim 12 часов назад

    i had to search if there's really a song SAMPLE OF MY PASTA ahahhahahahahhahaha i can't stop listening

  • ALLISON HAHN
    ALLISON HAHN 12 часов назад

    OML. HELP ME. WHEN THAT IMAGE OF J-HOPE POPS UP AT 2:37 I GET BIAS WRECKED HARD. ESPECIALLY WITH THE CUTE LITTLE “YEAH!” I FIND THAT SO ADORABLE. KFKSOSOWUDJDKSKSHXKDLWOWDHNDLWOWHDKDLEPW

  • Lalhmingmawii Chakchhuak
    Lalhmingmawii Chakchhuak 13 часов назад

    I love it more than the real song

  • Lino Rodriguez
    Lino Rodriguez 14 часов назад +1

    *BREAKING NEWS* Girls new bias is shark on BTS's music video 'IDOL'

  • Jagger Guy
    Jagger Guy 14 часов назад +1

    2:16 I don't know why I laughed so hard at the shark singing

  • Jagger Guy
    Jagger Guy 14 часов назад +1

    *CUTE BIRD*

  • BearBeGone Cya Later ppl
    BearBeGone Cya Later ppl 14 часов назад

    This is my jam. I know it ain't Jimin's hahah. This is a literal bop. Thank u for making this.

  • yoongle noodle
    yoongle noodle 15 часов назад

    "i'm feeling low in my soul." Im dying!

  • Facu Barra
    Facu Barra 15 часов назад

    I had this song stuck in my head all day long!!! Is annoying, but I love it!🙌

  • Spillin The Tae
    Spillin The Tae 15 часов назад

    This is a *bop*

  • Julia Monsey
    Julia Monsey 15 часов назад

    Somebody toucha his spaget

  • Kieran kaos
    Kieran kaos 15 часов назад +1

    1 like = 1 bread for starving Namjoon

  • Forest evergreen - read bio
    Forest evergreen - read bio 16 часов назад

    Better than the original, jins part "I'm feeling low" that voice made me laugh so hard. 😂😂

  • Pumpkinpie j17
    Pumpkinpie j17 16 часов назад +1

    This is insane how the words match!

  • Rylee Trujillo
    Rylee Trujillo 16 часов назад

    When you meet bts but you don't know what to say to them
    😂

  • Min- San
    Min- San 17 часов назад

    Esto es adictivo

  • jimin
    jimin 17 часов назад

    I literally know all the lyrics lol

  • Needeth Holy Water
    Needeth Holy Water 17 часов назад

    AHAHAHAHA YESSSSS

  • Hello There
    Hello There 17 часов назад

    I can never Unhear this😂😂😂

  • Amy _GamerYT
    Amy _GamerYT 18 часов назад

    BTS guys so feminine i thought they were girls at first 😂

  • Adrien Of The Stars
    Adrien Of The Stars 19 часов назад

    As an ARMY, I can say with confidence this is better than the original.

  • Taehungs first & last wife
    Taehungs first & last wife 19 часов назад

    I cry If bts don't watch this 😍😍

  • Vic Vee
    Vic Vee 19 часов назад

    BTS should react to this 😂😂

  • SnowStar likes sushii Z :3
    SnowStar likes sushii Z :3 19 часов назад

    This is better than idol tbh XDDD

  • Wang Victor
    Wang Victor 20 часов назад

    So funny

  • Wang Victor
    Wang Victor 20 часов назад

    XD

  • awsmesauce
    awsmesauce 20 часов назад

    "I'm feeling low.... In my ssloul"

  • Γιωργος Αδαμοπουλος
    Γιωργος Αδαμοπουλος 20 часов назад

    what did i just found??😂😂😂😂😂

  • Jana Wndrlnd
    Jana Wndrlnd 21 час назад

    I love this so much it's stuck in my head since literally one damn month

  • Lærke Nonved
    Lærke Nonved 21 час назад

    Can you maybe do a tutorial or behind the scene video on how you make your bad lip reading songs? It’s so cool!

  • Miku Chan
    Miku Chan 21 час назад

    "I PUT THE ONIONS IN" LEGIT BECAUSE WE ALL KNOW HOW SUGA LOVES ONIONS!! LMAO

  • Love J
    Love J 21 час назад +1

    This video just made my day!!!!!! Thx for uploading great content

  • Monkey Astrid
    Monkey Astrid 22 часа назад +1

    I 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 bts love Astrid

  • Sip of tae :O
    Sip of tae :O 22 часа назад

    SOMEONE VOICED THE SHARK OMG

  • Izzy Shea
    Izzy Shea 22 часа назад

    What if BTS asctually viewed this and reacted to this? Oh my god that would be soooo funny!

  • gucci flip-flops
    gucci flip-flops 23 часа назад

    Why do I lowkey love this?

  • Dentoden 5609
    Dentoden 5609 23 часа назад

    At this point idc if my bias is right in front of me i just care about the song

  • Lena Zubina
    Lena Zubina 23 часа назад

    😂😂😂😂 this makes no sense but....the thing is that it's so catchy

  • Taehungs first & last wife
    Taehungs first & last wife 23 часа назад

    I laughted all time.

  • Hanna Wallerman
    Hanna Wallerman День назад

    Hahaha lmao soooo good😂

  • Trinitee McCoy
    Trinitee McCoy День назад

    I cant un hear this LMAO

  • Nerd In Black
    Nerd In Black День назад

    K Pop is weird

  • R J
    R J День назад +3

    Seriously though leave the guy's pasta alone

  • Big Smoke
    Big Smoke День назад

    HAHAHAHAHAHAH

  • Gucci Girl
    Gucci Girl День назад

    I think I broke the replay button...

  • Hyunjin's eye smile is my life
    Hyunjin's eye smile is my life День назад

    I love this!

  • A.R.M.Y B.T.S
    A.R.M.Y B.T.S День назад

    2:54 BAHAHHAHAHAH A WHAT DID U DO TO JIN BAHAHHAHAHAH THIS IS THE BEST DAY OF MY LIFE

  • A.R.M.Y B.T.S
    A.R.M.Y B.T.S День назад

    WTF BAHAHAHAH THE BEST MV OF MY LIFE LOL

  • :D :P
    :D :P День назад

    CUTE BIRD!!

  • 보레
    보레 День назад +1

    와...소름....

  • Gaming Gamer
    Gaming Gamer День назад

    "Sample of my pasta"
    "Pasta"
    *insert Lenny face*

  • Cãt Ïvél
    Cãt Ïvél День назад

    i love it and ill always love it

  • Pink Ducklett
    Pink Ducklett День назад

    Well now I feel like I need to watch the original video.

  • AI TV
    AI TV День назад

    00:56 woow

  • William Ellis
    William Ellis День назад

    0:11 and I’m already on the floor

  • William Ellis
    William Ellis День назад

    1:36 my favourite part of the whole song

  • Suga's Future Wife
    Suga's Future Wife День назад

    I showed this to my (new ARMY) friend who is not really updated and thought this was actually a real music video

  • macy_the_ potato
    macy_the_ potato День назад

    I think we’d all take a sample of bts’ pasta