Etna - Niewolnica

Share
Embed
  • Published on Apr 13, 2008
  • Uwięziłeś mnie, nie pytaj skad to wiem
    Znów uśmiechasz sie błogi spływa na mnie sen
    Nie potrafie zyc bez Ciebie nawet o tym nie wiem
    Po co więc ta gra
    Serce moje bije kiedy Ty w nim żyjesz
    Zabierz mnie do gwiazd

    Ref.
    Jestem Twoją niewolnicą, nocy rozpustnicą
    bez Ciebie nie ma mnie
    Jesteś moim narkotykiem karmisz mnie dotykiem
    potrzebuję Cię

    Wolność dobra jest, czasami męczy nas
    Nie pozwólmy wiec by czas zabił miłość w nas
    Nie potrafie zyc bez Ciebie nawet o tym nie wiem
    Po co więc ta gra
    Serce moje bije kiedy Ty w nim żyjesz
    Zabierz mnie do gwiazd

    Ref.
    Jestem Twoją niewolnicą, nocy rozpustnicą
    bez Ciebie nie ma mnie
    Jesteś moim narkotykiem karmisz mnie dotykiem
    potrzebuję Cię

Comments • 201

  • Jonny
    Jonny 2 months ago

    sztos

  • Damian Murecki
    Damian Murecki 3 months ago

    Fajna Dzaga z Etny w tym teledysku :)

  • Kyamil Rahim
    Kyamil Rahim 4 months ago

    Co za bogini allah alla

  • Paulina Majda
    Paulina Majda 5 months ago

    Moje najlepsze wspomnienia 😍

  • Adam Kowalski
    Adam Kowalski 7 months ago +2

    Kto slucha 2019 ?:D

  • Kalino Śiulis
    Kalino Śiulis Year ago

    Ślicznie

  • Formacja STREIT
    Formacja STREIT Year ago

    Mega nutka ! :)

  • krz w
    krz w Year ago

    Potrzebujee cię ?!!!

  • Wioleta Kiecal
    Wioleta Kiecal Year ago

    Etna z tą piosenką -niewolnica jesteś świetna jak ta piosenka

  • Joanna Żychowska
    Joanna Żychowska Year ago +1

    ☺super

  • Mychaa Mychaa
    Mychaa Mychaa Year ago

    kto 2018?

  • Adam Rydz
    Adam Rydz 2 years ago +2

    Ruchanko na maksa

    • Karol Ligor
      Karol Ligor Year ago

      Nie dla ciebie takiego zboka musisz sobie sam zwalić

  • RiserOne RiserOne
    RiserOne RiserOne 2 years ago +3

    Świetna nutka:D

  • Andrzej Bielski
    Andrzej Bielski 2 years ago +1

    Super

  • broczek juutu
    broczek juutu 2 years ago

    faknie

  • Barbara Kryszczuk
    Barbara Kryszczuk 2 years ago

    Etna jesteś seksownie zajebista

  • Piotr Naglik
    Piotr Naglik 2 years ago +1

    Cóż, inaczej się nie da...po tym białym szaleństwie!

  • Kapiszon Nononon
    Kapiszon Nononon 2 years ago +37

    Kto słucha 2020 ? :D haha

    • XRap X
      XRap X 10 months ago +1

      Ja w 2019

    • lukasztrz
      lukasztrz Year ago

      Na razie oglądam w 2018!

    • Avix
      Avix Year ago

      Pozdro z 2045. Fajną masz córkę.

  • rafał zagubin
    rafał zagubin 2 years ago

    może być

  • Foto Style
    Foto Style 2 years ago +10

    I to mi sie podoba sexownie ale bez przegięcia piosenka przyjemna :)

  • alicja schymon
    alicja schymon 3 years ago

    Superrrrrrrrrrrr, ha ha ha ha

  • Zbigniew Godziński
    Zbigniew Godziński 3 years ago

    Miazga! Etna, jak zwykle w Swoim stylu: facebook.com/Kocham-Disco-1758338581122277/

  • joachim slomian
    joachim slomian 3 years ago

    super ok

  • Krzysztof H
    Krzysztof H 3 years ago +2

    nadal ładnie śpiewa

  • Wiktoria Palyga
    Wiktoria Palyga 3 years ago

    czemu tak myślisz Dominiko

  • Towarzysz Kaczka
    Towarzysz Kaczka 3 years ago +13

    Szkoda, że Etna teraz tak ładnie nie śpiewa...

    • retro2507
      retro2507 6 months ago

      uwierz że w tym kawałku bardzo mocny efekt dał autotune i wokal dubler :)

  • Sara Patricja
    Sara Patricja 3 years ago +3

    naj lepsza ze wszystkich piosenek

  • Tomasz Śmietanko
    Tomasz Śmietanko 3 years ago

    Zajebiste :D

  • Bez Imienna
    Bez Imienna 3 years ago +3

    dla zakochanej kobiety piosenka pierwsza klasa

  • Yaka Sami
    Yaka Sami 3 years ago

    @Andrzej Kowalski jak miałam stary telewizor to był taki kanał nie pamiętam cały czas to puszczali chociaż lubie to piosenke to przez te ciągłe puszczanie uszy mi drętwiały

  • Robert Korczyński
    Robert Korczyński 3 years ago +22

    Kawałek stary ale wymiata :)

  • monika kowalska
    monika kowalska 3 years ago

    ta piosenka jest nalepsza z całego disko

  • Rutkowski
    Rutkowski 3 years ago +9

    Chciałbym mieć taką niewolnicę

  • Zjawa 66
    Zjawa 66 4 years ago

    Boże co to za gówno

  • soda kola
    soda kola 4 years ago

    zajebiste

  • Grażyna Cz.
    Grażyna Cz. 4 years ago

    fajna muzyczka :)

  • Don Edi
    Don Edi 4 years ago +3

    Totalny odjazd bosko śpiewasz kocham to ETNA

  • Nadia Szeraszewicz
    Nadia Szeraszewicz 4 years ago +4

    Kurde nic sie nie zmieniasz :-*

  • damian1991a
    damian1991a 4 years ago +2

    nagrywane kalkulatorem

  • pomoc drogowa warszawa

    zajebiasta

  • Wioletta Bugalska
    Wioletta Bugalska 4 years ago

    Super Tekst . obrazuje moją miłość do misiaczka Mojego!!!!!!Kocham Cię Sebuś

  • Paulina Michalska
    Paulina Michalska 4 years ago

    Superrrrr

  • Damian W.
    Damian W. 4 years ago +2

    DOJEBANE !!

  • bycio284
    bycio284 5 years ago

    nudnedobrehzłegfjhhjbjhjbhbhjhdbmambfhbcjhbcjnahbdfvhjvjkimięnjbjkvnxjkxbfujkckbvkarolnjhbvjcbhj
    znajć wyrazy i napisz hasło

  • Anetka Róża
    Anetka Róża 5 years ago +1

    Do wyra tylko i wyłącznie : pani,ubiór i jej tekst !!!

  • Ania Mysiura
    Ania Mysiura 5 years ago +3

    super

  • Ewa Żardzin
    Ewa Żardzin 6 years ago +5

    niedostępna666- POLECAM MAŚĆ NA BÓL DUPY -.-

  • Ganania Wwr
    Ganania Wwr 6 years ago +5

    Super super super i niewiem jak jeszcze bym mogla okreslic etne

  • Kacper Giec
    Kacper Giec 6 years ago

    Fajne

  • marta zastróżna
    marta zastróżna 6 years ago

    nie jest zle

  • marta zastróżna
    marta zastróżna 6 years ago

    oooooo

  • maria pietrzak
    maria pietrzak 6 years ago +5

    nawet fajna nutka , taka do tanca :) ciekawe jak wokal na zywo , ale to malo wazne :) szkoda tylko, ze wszyscy mowia i pisza jaka to Doda jest bo pokazuje tylek, hehe ... o tej pani nikt nie napisze nic a pokazala wiecej niz musiala :)

  • monia866
    monia866 6 years ago +2

    Przetłumaczcie sobie teksty ang.piosenek pop i wyjdzie mniej wiecej to samo;)(poza małymi wyjątkami;)

  • Karolina Kościej
    Karolina Kościej 7 years ago +1

    zajebista nuta

  • Krzysztof Mazurkiewicz
    Krzysztof Mazurkiewicz 7 years ago +1

    czasbialegostoku.pl/user/etna

  • Krzysztof Mazurkiewicz
    Krzysztof Mazurkiewicz 7 years ago +1

    Wszyscy fani Etny wiedzą już pewnie, że KRÓLOWA Disco zaczęła pisać BLOGA:
    Można poczytać o wszystkich tematach, co ma do powiedzenia ETNA

  • Natalia N.
    Natalia N. 7 years ago

    fajnaaa :DD

  • MrTretikos
    MrTretikos 7 years ago

    hahah

  • Tomasz Szczodrowski
    Tomasz Szczodrowski 7 years ago

    super muza

  • Anastasja Rose
    Anastasja Rose 7 years ago +1

    Chyba masz wąski zasób słownictwa w języku polskim skoro tak napisałeś. Brak słów . . .