Chris Brown Goes Sneaker Shopping With Complex

Комментарии: 2 869

  • Mia Frye
    Mia Frye 3 минуты назад

    Im wone come out their too

  • Duke DownSyndrome
    Duke DownSyndrome 10 часов назад

    Ay, Lets just hope he doesn't beat up his shoes while wearing them like he did rihanna.

  • Sherry-Ann Best
    Sherry-Ann Best 14 часов назад

    I love him God said forgive I forgive him he needs to forgive him self. And move on.

  • Jayden Smith
    Jayden Smith 20 часов назад

    Chris brown so damn fine 😍😍😍

  • skiingrocks00001
    skiingrocks00001 22 часа назад

    One hit wonder

  • DatBoi Shrek
    DatBoi Shrek 1 день назад

    he's gonna beat those shoes up harder than rihanna

  • Xx_LordGaben_xX
    Xx_LordGaben_xX 1 день назад

    chris looks like her ready to beat joes ass XD

  • KiNg RaZiK
    KiNg RaZiK 2 дня назад

    Was he tryna blood walk?

  • Briant Nguyen
    Briant Nguyen 4 дня назад

    I feel like he doesn't normally sound like this

  • Jordan Nunn
    Jordan Nunn 5 дней назад

    Lil yachty?

  • 101712s
    101712s 5 дней назад

    And now he looks like a skinny crackhead

  • I'm Rogue
    I'm Rogue 6 дней назад

    Chris one of the biggest people to come on here and didn't drop 1000. U can tell he got everything already 😂
    RESPECT tho.

  • DopeSoloYT
    DopeSoloYT 6 дней назад

    Saucony is underrated... shout out Extra Butter NY they dope

  • 0o0o0o0o00000o0o0o0o
    0o0o0o0o00000o0o0o0o 7 дней назад

    a woman beater. disgusting

  • Nick Jaramillo
    Nick Jaramillo 7 дней назад

    Your video was let

  • Mya Wells
    Mya Wells 7 дней назад

    Can they do like an updated one with Chris please I love this one

  • Jdp_ 1597
    Jdp_ 1597 8 дней назад

    first person that I've seen that mirrors my perspective in shoes, idgaf if it's Nike new balance Jordan Adidas I'ma wear em if I like em and cuz I don't wanna look like everyone else who's rocking just J's I wanna be diverse and have a different style

  • Sneaker Bandit
    Sneaker Bandit 8 дней назад

    "You cannot put the same shoe on every foot."

  • MR.apple
    MR.apple 8 дней назад

    I'm glad he didn't feel like he had to buy shit that was like thousands of dollars he just got some vans some nikes nothing over the top

  • 2wavy.chris_baller 21
    2wavy.chris_baller 21 9 дней назад

    chrisbrown picks some ugiy shoes some of them are fiy

  • abdullah alani
    abdullah alani 10 дней назад

    Rihanna will buy +1000 a shoe

  • D'Angelo Christian
    D'Angelo Christian 12 дней назад

    oh cool.... the woman abuser

  • Victoria The Goat
    Victoria The Goat 13 дней назад

    Yo he used to look so healthy

  • Maisam Haidari
    Maisam Haidari 13 дней назад

    4:20

  • Mr Slaybury
    Mr Slaybury 14 дней назад

    I miss having boxes of Vans show up with my name on them :(

  • Erwin Martin-Martinez
    Erwin Martin-Martinez 14 дней назад

    Chris Brown goes MMA fighing

  • Chase Moneyxxx2
    Chase Moneyxxx2 15 дней назад

    how he get all Dem celebrities in der

  • gamWtuSgamiadeS
    gamWtuSgamiadeS 16 дней назад

    Bitch ass nigga

  • Ya boy Caleb
    Ya boy Caleb 17 дней назад

    He switches his shoes up weekly, I switch mine up yearly when they're fallin apart😂

  • Duzi
    Duzi 18 дней назад

    HE WAS LOOKIN lost af in the intro.

  • Rameez Raza
    Rameez Raza 18 дней назад

    Favorite complex video

  • Jayden Bustillo
    Jayden Bustillo 18 дней назад

    I bet Chris bets his sneakers up like he did with Rihanna.

  • Axel Hansson
    Axel Hansson 18 дней назад

    I dont like Jordans

  • Malik Brown
    Malik Brown 19 дней назад

    this dude want to be from the west coast so bad it's sad

  • Makayla Larry
    Makayla Larry 20 дней назад

    You should have asked what shoes he beat Rhiannna in

  • Hasan Muhammad
    Hasan Muhammad 20 дней назад

    he trying way to hard to act cool look at the body language

  • Alim Jahi
    Alim Jahi 21 день назад

    Chris Brown should make some shoes. He's already an artist.

  • vClampahxlic
    vClampahxlic 22 дня назад

    wife beater with some light

  • Unclekumran_ auntieazmat
    Unclekumran_ auntieazmat 23 дня назад

    My man was gonna lay one on the girl behind the counter

  • LiSowSkY
    LiSowSkY 23 дня назад

    Fuck i want those Roshes badly :D

  • farted111
    farted111 23 дня назад

    Meh

  • Alex Gærtner
    Alex Gærtner 26 дней назад

    Actually a pretty cool dude

  • Jay Miller
    Jay Miller 26 дней назад

    its nice to see this side of chris

  • Itss Sariii
    Itss Sariii 27 дней назад

    Why does chris seem ... so off ?

  • Itss Sariii
    Itss Sariii 27 дней назад

    Clicked on this video so fast

  • smiling wsmile
    smiling wsmile 28 дней назад

    name of the first song

  • Clorox Bleach
    Clorox Bleach 28 дней назад

    Danielle's bay!

  • I'm a Savage
    I'm a Savage 28 дней назад

    I saw these people saying he didn't spend over $1000 and I'm about to click off

  • jtube411
    jtube411 28 дней назад

    CB = Cheap Brotha

  • Odhran Clehane
    Odhran Clehane 29 дней назад

    who else is here just to see the og sneaker shopping?

  • FunnyStuff
    FunnyStuff 29 дней назад

    Cheap ass nigga

  • highview seeker
    highview seeker 1 месяц назад

    if i was these guys i would spend 3k easy

  • Sarf McGee
    Sarf McGee 1 месяц назад

    Pre-boost

  • Bødymøre A.Money
    Bødymøre A.Money 1 месяц назад

    Most Of These Niggas on here wear the same size " can I get a size 11 "

  • Oakmatic
    Oakmatic 1 месяц назад

    this joe dude thinks hes rapping when he talks

  • Thomas Kendig
    Thomas Kendig 1 месяц назад

    Broke ass

  • Not Telling
    Not Telling 1 месяц назад

    I love how he loves the star wars vans haha.

  • Ana Wentz
    Ana Wentz 1 месяц назад

  • DA Hoops
    DA Hoops 1 месяц назад

    Joe should've asked him if he liked Rihanna's pumas

  • Zhang Jia hua
    Zhang Jia hua 1 месяц назад

    I like how he keep control of his money, not like other niggas send 1000+

  • Bart Trapson
    Bart Trapson 1 месяц назад

    I was expecting him to puch the last at the register just because

  • T Wise II
    T Wise II 1 месяц назад

    Chris Breezy kept it simple for under $200.00

  • daniel Rox
    daniel Rox 1 месяц назад

    I was waiting for him to beat up the shoes

  • Kelsey Hills
    Kelsey Hills 1 месяц назад

    OUUU DADDY

  • June xD
    June xD 1 месяц назад

    u hit woman u fkn black retard fag cuck boy,what a feg f

  • LDM
    LDM 1 месяц назад

    He get them wife beaters 4?

  • Ed.0xHeat
    Ed.0xHeat 1 месяц назад

    Finally someone that buys some cheap sneakers they like

  • Kings Corner9150
    Kings Corner9150 1 месяц назад

    His regular talking voice sounds way different from when he sings

  • Nasty Yan
    Nasty Yan 1 месяц назад

    Damn I used to hate this guy, but he seems pretty cool and didn't even spend that much $ even tho I'm pretty sure he could have.

  • Max Gross
    Max Gross 1 месяц назад

    TRAVIS SCOTT!

  • Quinn Lehrman
    Quinn Lehrman 1 месяц назад

    I hear he likes his shoes beat up

  • OSYMS
    OSYMS 1 месяц назад

    Fuck I want his top

  • Loumarc Charles
    Loumarc Charles 1 месяц назад

    Chris was bigger back when now he's lost like 30pounds

  • Spencer Tracy
    Spencer Tracy 1 месяц назад

    lmao he got the star wars 😂

  • Random Name
    Random Name 1 месяц назад

    That hoodie he has on is amazing.

  • Sebastian Cardona
    Sebastian Cardona 1 месяц назад

    The disrespekt....

  • Joshua Harrell
    Joshua Harrell 1 месяц назад

    They ain't have no type shoes

  • Jasmine Finch
    Jasmine Finch 1 месяц назад

    receipt for taxes plz😂

  • G-sayian
    G-sayian 1 месяц назад

    Pretty surprised Breezy only bought two shoes, since he could've bought the whole store.

  • dejah McKenzie
    dejah McKenzie 1 месяц назад

    Wasup

  • Awsome Sauce
    Awsome Sauce 1 месяц назад

    Get Eminem on the show

  • earving rodriguez
    earving rodriguez 1 месяц назад

    That was awkward

  • Savage_IV
    Savage_IV 1 месяц назад

    They gotta get Fetty

  • jboy reek
    jboy reek 1 месяц назад

    y'all saw Chris Brown hail line

  • Jansjxj Nansjd
    Jansjxj Nansjd 1 месяц назад

    Size 11😏

  • Luciana Aparecida
    Luciana Aparecida 2 месяца назад

    te amo tanto

  • Alexis Leonardo
    Alexis Leonardo 2 месяца назад

    en Argentina por esa plata te compras un sólo par de zapas

  • heyitskymberly
    heyitskymberly 2 месяца назад

    Finally something I can afford!

  • TheErykero
    TheErykero 2 месяца назад

    he hit rihanna :/

  • skillet 03
    skillet 03 2 месяца назад

    Uhhh I also like the woman beater 4's🔥🔥😍

  • OfficalDrip God
    OfficalDrip God 2 месяца назад

    you should really go sneaker shopping with ayo and teo I would subscribe for that

  • Max Lawrence
    Max Lawrence 2 месяца назад

    you guys will always say the most Nagar I've stuff about this young man. never bring up the positive stuffs. but continue hating. he don't give 2 fucks

  • ugo_uchendu
    ugo_uchendu 2 месяца назад

    That's how you know he has hecka money. He didn't feel the need to show out because he was on camera 😭😍

  • grancrackers 428
    grancrackers 428 2 месяца назад

    Not gonna watch, just came to dislike

  • Chris Breezy Entertainment
    Chris Breezy Entertainment 2 месяца назад

    Love yo' CB! Stay cool. 👌🙌

  • Phu Dang
    Phu Dang 2 месяца назад

    The store mad that he ain't spend 10k😂💀

  • vi$vimknothang$
    vi$vimknothang$ 2 месяца назад

    lmao this store weak as shit

  • yoerlin el fan del rap Cánserbero
    yoerlin el fan del rap Cánserbero 2 месяца назад

    Saludos desde #inglaterra no se hablar inglés pero drug fact warning hear phet pyl yea morny plhy

  • Andy Thomas
    Andy Thomas 2 месяца назад

    Those Blue and Gold Reeboks are 🔥🔥🔥🔥

  • Jordan Bettencourt
    Jordan Bettencourt 2 месяца назад

    That store must be so disappointed lol.

Seo