NCT Dream - WE GO UP (Mature Voice Version)

Share
Embed
  • Published on Aug 31, 2018
  • #NCTDREAM #NCT_DREAM #NCTDREAM_WeGoUp #WEGOUP #WE_GO_UP #MARK #JENO #RENJUN #CHENLE #JAEMIN #HAECHAN #JISUNG

Comments • 91

  • hyunjinandbread
    hyunjinandbread 3 months ago

    the thing is, you were spot on with jisung.. he sounds like it now. .

  • seje seje
    seje seje 5 months ago +2

    00:43 JONG IN IS THAT YOU?

  • Jann Audrey Angeles
    Jann Audrey Angeles 5 months ago

    can't find the difference with jeno's voice, his voice so manly

  • Dias Amelia
    Dias Amelia 5 months ago

    Jisung's voice , like guanlin right?

  • John's Banana
    John's Banana 5 months ago

    WE GO uUUuuUuUUUuP~

  • John's Banana
    John's Banana 5 months ago

    WTF

  • Ami _Fujiwara_
    Ami _Fujiwara_ 7 months ago

    Haschan didn’t hit puberty.....

  • Angeli Santiago
    Angeli Santiago 8 months ago +4

    Lmao Jaemin sounds like he’s 38

  • Geraldine Insag
    Geraldine Insag 8 months ago

    BITCH JENO SOUNDS LIKE CHANYEOL ?????!!!? AND ALSO SEHUN (Esp on the second verse)

  • unicorns and rainbows
    unicorns and rainbows 8 months ago +16

    Jisung and Jaemin's voices are so dEEEEEEEEEEEEP! Who knows we might actually hear these voices in their next comeback😂 I'm so shookt wtf

  • Nukshienla Kichu
    Nukshienla Kichu 8 months ago +2

    Damn Renjun🔥

  • renjun is a legend
    renjun is a legend 8 months ago

    and hAECHAN SHUX AM I DEAD?? IM HEARING ANGELS VOICESS

  • renjun is a legend
    renjun is a legend 8 months ago +4

    when it’s on renjun’s parts, i swear i heard an aNGEL

  • yurinho
    yurinho 8 months ago

    to triste

  • Kekey TV
    Kekey TV 9 months ago +9

    i luv chenle's voice and renjun's voice
    and dont forget jisung's voice omg😱

  • J.C.
    J.C. 9 months ago

    wHeRe'S mY hAiR?!

  • Ray michael
    Ray michael 9 months ago

    I got goose bumps when heard this

  • renjun god
    renjun god 9 months ago

    GASP

  • Parnika
    Parnika 9 months ago

    JISUNGGGGGGG

  • Franc3sca Winter
    Franc3sca Winter 9 months ago +2

    Renjun oh my god

  • yum my
    yum my 9 months ago

    jisung wtf

  • roseαnne.
    roseαnne. 9 months ago +8

    WHAT'S WITH JISUNG'S VOICE FISKDOXNSND MY LUNGS

  • Eun Bee
    Eun Bee 10 months ago +2

    so i'm crying but i'm ok :""")

  • R.I.P. Bbosong.
    R.I.P. Bbosong. 10 months ago +1

    OMG CHENLEEEEEEEEEEE

  • aceofangls
    aceofangls 10 months ago

    QHY AM I LAUGHING MY ASS OFF

  • Nica Nicani
    Nica Nicani 11 months ago

    Why the fuck am i hearing jisung's voice in the beginning.

  • Carmen Saldaña
    Carmen Saldaña 11 months ago +2

    En las que mas se nota es en las voces de renjun, haechan y chenle 😂, no note nada en jaemin y jisung, sus voces naturalmente son graves 😀

  • Elizabeth 3rd
    Elizabeth 3rd 11 months ago +2

    jisung wtf

  • Justin Vega
    Justin Vega 11 months ago +2

    Renjuuuuun😊😊

  • Kim Sooyeon
    Kim Sooyeon 11 months ago +5

    Jisung voice tho 😭❤

  • Anony Lister
    Anony Lister Year ago +1

    This is like one direction korean version 😁

  • Farisha Suha
    Farisha Suha Year ago +11

    HUANG RENJUN OMGGGGG

  • Saniffaa S
    Saniffaa S Year ago +2

    HAECHAN 😘😘😘

  • neoctxo
    neoctxo Year ago

    I refuse

  • Krisstina Kim
    Krisstina Kim Year ago

    omg chenle,,,

  • sbacci488
    sbacci488 Year ago +19

    i cant even hear Jisung's voice it's so deep

  • Sevia Lee
    Sevia Lee Year ago +13

    Omg renjun.

  • neoctxo
    neoctxo Year ago +3

    JAEMIN NO JENO NO MARK NO JISUNG NO CHENLE NO HAECHAN NO RENJUN NNNNOOOOOO *Dies*

  • Alex
    Alex Year ago +11

    Haechan sounds the same

  • grettell santos
    grettell santos Year ago +8

    Imagine NCT Dream 2016-2018 members with NCT 2024 members covering NCT DREAM (2018 members) We Go Up and be like this.......m

  • Wanda Dwi Cahya
    Wanda Dwi Cahya Year ago +5

    I'm in love with jisung's voice 😭💚💚

  • sᴍᴏʟ ʙᴇᴀɴ
    sᴍᴏʟ ʙᴇᴀɴ Year ago +64

    *CHENLE WONT LOSE HIS DOLPHIN LAUGH*



    *_Not on my watch_* 😂😂

    • Onlyrenjun
      Onlyrenjun 8 months ago +4

      HE WILL ALWAYS BE NCTZENS DOLPHIN FOREVER

    • Sakura Jung
      Sakura Jung Year ago +2

      but he already lost it 😭😭😭

  • lcverenjun
    lcverenjun Year ago +92

    _RENJUN AND HAECHANS VOICE SKSKSJSK_

  • neyim ben
    neyim ben Year ago +17

    RENJUN

  • Karla Melendez
    Karla Melendez Year ago

    lo ameee♡

  • Jenny
    Jenny Year ago

    o-okay 😭

  • Bê
     Year ago +20

    RENJUN MEU FILHO

  • Bê
     Year ago +3

    jisung-

  • fujoshi fever
    fujoshi fever Year ago +2

    mannnnn can't wait to see they all become real adult (mid to late 20s)

  • lolozinha
    lolozinha Year ago +1

    CARAMBA,SOCORRO!♡

  • neocult. ure
    neocult. ure Year ago +128

    Is it just me or does Jaemin sound almost exactly like chanyeol

    • neoctxo
      neoctxo Year ago +6

      YES IKR AND JENO WOULD BE SEHUN FOR A WEIRD REASON LMAO

    • Hyuniebb
      Hyuniebb Year ago

      OMG REALLYY MA BOIIII

  • Icha Audrea
    Icha Audrea Year ago +53

    this is what we heard if dreamies 'comeback' in 2 years

  • Sarah
    Sarah Year ago +19

    Their voices will be like it in one year or two

  • Yehet Ohorat
    Yehet Ohorat Year ago +42

    WHY DO I FIND THIS FUNNY LMMAAAOOO

  • Maritsha
    Maritsha Year ago +15

    this audio right here is an international treasure.

  • Chogiwoah
    Chogiwoah Year ago +230

    ok but imagine they're like 25-30, hyungs left and they are the oldest in the group and all in different units and countries and then they have a tour with all members and they perform this song with their deep ass grown voices I'm crying-

    • Beomgyu Pizza
      Beomgyu Pizza 8 months ago

      😢

    • nightbulb
      nightbulb 9 months ago +2

      pls stahp

    • snow flake
      snow flake 11 months ago +1

      Its make me cry to imagine it i really cant handle😭

    • Bubbly Panda
      Bubbly Panda Year ago +24

      bro just imagine chewing gum LOL like 7 grown ass men dancing around to a song about chewing gum

    • fujoshi fever
      fujoshi fever Year ago +1

      omg im gonna cry when that happened😭😭😭😭

  • TY Track
    TY Track Year ago +43

    RenJun's voice shit 😭💔

  • i cry for jihoon
    i cry for jihoon Year ago +28

    jisung omggg 😭😭😭

  • Yesita Sipayung
    Yesita Sipayung Year ago +177

    Haechan still unique as always.. really love his unique voice... wtf with renjun’s voice?? So gooddddd... one word for chenle, perfect.. and those rap lines... I’m crying... can’t wait to see them older and perform this song

  • jeonginnie's braces
    jeonginnie's braces Year ago +38

    *Listens*
    * looks in mirror*
    *WHERE'S MY WIG?*

    • Sarah
      Sarah Year ago +4

      Dreamyy Potatoes _where's my hair?_