Steph Curry Top 10 Plays: Curry Signature Moves on NBA 2K18. How to shoot like Curry Tutorial #59

Share
Embed
  • Published on Dec 8, 2017
  • How to shoot like Steph Curry on NBA 2K18. Top 10 Steph Curry plays on NBA 2K18. Curry Signature moves on 2K. NBA Top 10 Plays 2K18.
  • SportsSports

Comments • 28

  • Luke Naser
    Luke Naser Year ago +1

    Where’s epic Kia 😪🤧

  • Adrian Santos
    Adrian Santos Year ago

    Sam I would also like a signature moves/plays for Oklahoma city Thunder. If I get an opportunity to compete in a offline game here in the Philippines, I would like to use/master the Thunder. :]

  • ACTruitt
    ACTruitt Year ago

    sam this also works with your PnR tutorial. Call for a screen and hold R2 and hesi escape the same direction that the screen is set. The screener will then pop to the other side and you cross the defender back into the screener and you will get wide open spaces for days.

  • Joaquim da Dream
    Joaquim da Dream Year ago

    Where’s kai

  • MrShanester117
    MrShanester117 Year ago

    I’d like to see you do a tutorial where you have a dominant center and a bunch of crappy players. How would you work that offense?

  • MrShanester117
    MrShanester117 Year ago

    I figured out that I’m terrible at defense because im always holding down the LT/L2
    Button.
    Now it’s hard to stop holding it down

  • matthew kane
    matthew kane Year ago

    What's up Spencer Spinwindell, how much did you have to spend on VC to get those players? I've been playing my team for a while now but not online yet and my two best players are rubys Reggie Lewis,RIP and Shareef Abdul rahim that I got from completing those sets. Your team is stacked, not compared to people with all diamonds but I just have never been able to get teams like that and I don't know how they do it.
    Thanks
    Matthew Dellaladova

    • matthew kane
      matthew kane Year ago

      Sam Pham NBA 2K18 Tips and Tutorial 200k?! I guess I have to save my MT after I win a domination game. I try to use dynamic duos, B. Davis and Ron Artest, then use a shoe to boost an attribute that's boosted by the DD and the player can go from Sapphire to Ruby like that. I was gonna say how the F did you go from the first 4 games of Domination to beating all time domination in 2 days?!?!

    • Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial
      Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial  Year ago

      lol: that other video isn't my team is a friends i used his account for the gameplay. My actual team is pretty weak: Kyrie Shaq and Wade from preorder, rest of team are like golds lol best way to earn MT this is grind domination, you can make 200K MT in that easy

  • Renn Causapin
    Renn Causapin Year ago

    lol this is curry in real life, Sam you've just made gsw more inevitable. im gonna use this to my friends hahaha. i want to see their faces. hahahahah. oh Sam by the way 2k have a problem with the backcourt violation, especially when the other team deflects the pass then it goes to other half court ofcourse you will get it it will call a backcourt violation pls tell it to the 2k. and also put also the animation 3's at HOF also. because you will only seen the animation at superstar level only. try it at freestyle go for a shot at wing you will see the difference.

    • Renn Causapin
      Renn Causapin Year ago

      more signature plays sam! i forgot to say it. hahaha

  • Michael Ritter
    Michael Ritter Year ago

    Sam, is it possible to manually draw shooting fouls after the defender bites on a pump fake? I've seen the automatic animation sometimes, but I don't know how to do it manually...

  • Ivcota
    Ivcota Year ago +1

    Great vid! Sam is there like a way to read defense 1v1 to tell if you should run or take a stepback shot? Like if you're iso dribbling, are there like cues for what to do with the defender?

    • Michael Ritter
      Michael Ritter Year ago

      Not Sam, but I'd play it to the strengths of my player with the ball and also take a look if there's helpside waiting already

    • Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial
      Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial  Year ago

      It comes down to what your call handler can do. If you can shoot step back, if you can dunk just fake one side then attack defenders hip

  • U BROKE BOY
    U BROKE BOY Year ago

    Sam whstsz some good defense of setting for off ball screens lol

    • U BROKE BOY
      U BROKE BOY Year ago

      One more question what about miss layup rebound like if u know u about miss the Layup how u get a self rebound when I press triangle I can't jump any Suggestion

    • Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial
      Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial  Year ago

      Funny you ask that. I have been cooking up a tutorial for that for next week. So far over is the best but if you have the correct team you could switch them all

  • Dave Santini
    Dave Santini Year ago

    Legit! Looks just like Curry in real life.

    • Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial
      Sam Pham NBA 2K20 Tips and Tutorial  Year ago

      Yup, thats why this play set is so fun lol Feel very rewarding when you can pull that shot off just like curry does with all that beautiful set up action

  • shimmy
    shimmy Year ago +3

    It will be sad day when you will stop putting tutorial videos on 2k18, i dont play that much recently , but it became like small 'tv series' at evening, also loved Boston low post scheme, works really great.