REAL LIFE COMMERCIALS!

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 12 июл 2011
  • Facebook: facebook.com/brokenxbox
    ------------------------------------------------------------------------------
    Twitter: twitter.com/dashiexp
    Facebook: facebook.com/brokenxbox
    T-Shirts: www.districtlines.com/dashiexp
    DailyBooth: dailybooth.com/Dashie
    Second Channel: ruclip.com/user/dashiexp2
    ------------------------------------------------------------------------------

    Send me letters!

    DashieXP
    P.O. BOX 670291
    Coral Springs, FL 33067
    ------------------------------------------------------------------------------

    Music by: Onision
  • ПриколыПриколы

Комментарии • 2 415

  • PinkyFox 22
    PinkyFox 22 7 дней назад

    BB looks scared af ;v;

  • Kendrick Bracy
    Kendrick Bracy 10 дней назад

    0:27 pause

  • JayJams
    JayJams 14 дней назад

    The dog was like “these niggas always on some shit each day “

  • The Ultimate YouTuber
    The Ultimate YouTuber 27 дней назад

    I prefer Xbox, they have better specs than PlayStation, I mean have you seen the Xbox One X, like damn

  • Bionic Panther28
    Bionic Panther28 28 дней назад

    2:40 karma a bitch

  • Jalynette
    Jalynette Месяц назад

    2:50 whenever my brother tries to convince me that Xbox is better than Playstation

  • MoneyTalks 7114
    MoneyTalks 7114 Месяц назад

    LMFAOOOOO I'M FUCKING WEAK!!!!!

  • Zed Playz
    Zed Playz 2 месяца назад

    2018?

  • Wolfling436824 465
    Wolfling436824 465 2 месяца назад

    Did u say u were BOOOOORRRRRED!?
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • NFB Antonio 5
    NFB Antonio 5 2 месяца назад

    *M I L K B O N E*

  • NoobySkeleton
    NoobySkeleton 2 месяца назад +5

    2018 And i still watch this shit.
    ITS TOO DAMN FUNNY 😂😂😂

  • Lil Yung Sacrifice
    Lil Yung Sacrifice 2 месяца назад +1

    This like the trueman show out this bitch😂

  • Harold Sylvester
    Harold Sylvester 2 месяца назад

    lol

  • browneyed jada
    browneyed jada 3 месяца назад

    hint- the funniest part starts 0:00-3:51❤️

  • Seeyouinwonderland ¡
    Seeyouinwonderland ¡ 3 месяца назад

    damn 7 years ago dash👌🏼

  • Kristopher Wicker
    Kristopher Wicker 3 месяца назад

    Did he say hide and go get it outside

  • Mr. L
    Mr. L 3 месяца назад

    PlayStation way better than shitbox

  • william rodriguez
    william rodriguez 4 месяца назад +2

    2:50😂🤣

  • jt
    jt 4 месяца назад

    looooooooooooool

  • HollowedKing
    HollowedKing 4 месяца назад

    This is what started the sony/microsoft war.

  • SumDood213
    SumDood213 4 месяца назад

    yo wut type keyboard u got, mah boi?

  • ShadowCat3292
    ShadowCat3292 4 месяца назад

    You have such a soft coat I wonder what they use?
    WWWWWEEEEEELLLLLLLLLLL!!!!!!! Lmbo.

  • Ls_ Fortnie
    Ls_ Fortnie 4 месяца назад

    U can kill bugs like a real thug 😂

  • Lil Cabba
    Lil Cabba 4 месяца назад

    "Hide and go get it" 😂

  • TIGER BASS
    TIGER BASS 5 месяцев назад

    2:40 MANN! GET THAT SHITTY ASS PS3 KINDA BULLSHIT LOOKIN ASS. PS4 IS BETTER, STEP YO GAME UP PLAYA!

  • King Tarantino
    King Tarantino 5 месяцев назад

    PET!

  • King Tarantino
    King Tarantino 5 месяцев назад

    WTF Dashie We Need These kinda Skits Back Mah Boii💯.

  • Mario 1023
    Mario 1023 5 месяцев назад +1

    Plz upload more of these. Please

  • Daniellovesdogs22 《 DLD22 》
    Daniellovesdogs22 《 DLD22 》 5 месяцев назад

    Lmao @2:58
    Tpindell: *grabs the Gat* & shoots Dashie.
    Dashie: R.I.P
    Tpindell: If your friends don't know how to act, always bust your Gat!
    Tpindell: Bye!!!

  • DJ
    DJ 5 месяцев назад

    TEAM XBOX

  • william rodriguez
    william rodriguez 5 месяцев назад

    He said get that shit out of my face

  • Astro Gaming
    Astro Gaming 5 месяцев назад +1

    So Xbox won?

  • can't spell slaughter without laughter
    can't spell slaughter without laughter 5 месяцев назад +1

    FUCK XBOX!!!!😡😡😡😡🖕

  • Nicole Johnson 76
    Nicole Johnson 76 6 месяцев назад

    He didn't even catching a bug he was catching air haha😅

  • Adrian Valdez
    Adrian Valdez 6 месяцев назад

    when someone doesn't like Xbox at 2:51

  • MLG R8DR805
    MLG R8DR805 6 месяцев назад +1

    2:10 lmao

  • Xpert Beazt Vlogs
    Xpert Beazt Vlogs 6 месяцев назад

    1:38 when you see baby girl in the park

  • TheIcedPeanut
    TheIcedPeanut 6 месяцев назад

    “Gotta love those black guys” 😂

  • TheRealDeal95
    TheRealDeal95 6 месяцев назад

    @2:50 I'M DED

  • Profan1ty
    Profan1ty 6 месяцев назад

    this man talkin bout some dont be scared bitch im terrified

  • Chris C
    Chris C 6 месяцев назад

    2:50 dashie be playing 🏀?!

  • Gamplex - I like video games
    Gamplex - I like video games 6 месяцев назад

    2:56
    Justice was served! 😂

  • spiderman 2001
    spiderman 2001 6 месяцев назад

    1:24 what is u looking at god

  • Cristian Montiel
    Cristian Montiel 6 месяцев назад

    Playstation 4 !!!

  • EJELiT3
    EJELiT3 6 месяцев назад

    "Dat was a roach!!"

  • FlailerGamer
    FlailerGamer 6 месяцев назад +2

    Little did dachie know that people would start eating the products he advertised

  • Profan1ty
    Profan1ty 7 месяцев назад

    2:45 fr nigga fuck you doin with that

  • xSceptic
    xSceptic 7 месяцев назад

    I'm more of Xbox 360 life time of guy GET THAT SHIT OUT OF MY FACE 2:51

  • MissNewNoobie
    MissNewNoobie 7 месяцев назад

    BANG BANG BITCHEZ!!!! 😂😂😂😂

  • DeJ TheKaosKid
    DeJ TheKaosKid 7 месяцев назад

    Yooooo!!!!! T look Young AF

  • BapeKing 1
    BapeKing 1 7 месяцев назад

    IM A X📦 TYPE 👦🏾

  • Out Da Mud
    Out Da Mud 7 месяцев назад

    When he said “what’s wrong” 😂😂😂 48LOADS

  • Iron beast Game
    Iron beast Game 8 месяцев назад

    BB so little and cute

  • Shαun Pughshιpp
    Shαun Pughshιpp 8 месяцев назад

    🤣🤣🤣🤣

  • John 1993
    John 1993 8 месяцев назад

    Basically fuck xbox, playstation is where it's at.

  • Trey Vox
    Trey Vox 8 месяцев назад

    he said get that shit out of my face dead

  • Louis Jones
    Louis Jones 8 месяцев назад

    U can really go online for free ?

  • 1234teddy
    1234teddy 8 месяцев назад

    the DOG9;

  • Princess Sylveon
    Princess Sylveon 8 месяцев назад

    2:00 He looked so embarrassed

  • Chaotix003
    Chaotix003 8 месяцев назад

    So was this the first vid tpindell was in

  • Its Cece Tho
    Its Cece Tho 8 месяцев назад +1

    That smile dashie put on his face😂😂😂😂😂

  • gamerskull Death
    gamerskull Death 8 месяцев назад

    PlayStation 4 is better

  • gamerskull Death
    gamerskull Death 8 месяцев назад

    F Xbox

  • Toy Fredina
    Toy Fredina 8 месяцев назад

    "*smack* Get that shit out of my face" Had me DYING

  • The cranium knight
    The cranium knight 8 месяцев назад

    Those 48 LOADS though

  • Sister Shook
    Sister Shook 9 месяцев назад

    I love this😂funny af😂😂your skits are the best😂😂😂💖

  • wolf pack ghost
    wolf pack ghost 9 месяцев назад +1

    Get that shit out of my face

  • Zion Pitts
    Zion Pitts 9 месяцев назад

    That's cold as ice tpindell

  • Ryan’s Frisbee
    Ryan’s Frisbee 9 месяцев назад

    U actually convince to use these shit more than the actual commercial

  • Ben .Prasad
    Ben .Prasad 9 месяцев назад

    1:52 my favourite part

  • LionelMessifanatic 2018
    LionelMessifanatic 2018 9 месяцев назад

    1:32 Why didn't that dog bite TPindell?Just asking

  • Danny The Bey blade nerd
    Danny The Bey blade nerd 9 месяцев назад

    2:10 by the piano you will see a nerf barrel break

  • PG3D gamimg
    PG3D gamimg 9 месяцев назад +1

    Ps3 is better than Xbox so I vote for dashixp

  • Angel Espinal
    Angel Espinal 10 месяцев назад

    DID SOMEONE SAY BUGHSSSS

  • Tofi royals
    Tofi royals 10 месяцев назад

    1:53 lmaoooo

  • The Gaming Panther 101
    The Gaming Panther 101 10 месяцев назад +1

    I'm totally a xbox 360 type of guy. Leave a comment below if you believe me

  • William Davis
    William Davis 10 месяцев назад

    "get that shit outta ma face"😂😭

  • K I N G S A L T
    K I N G S A L T 11 месяцев назад

    0:25

  • Curtis Wright Jr
    Curtis Wright Jr 11 месяцев назад

    What the hell was that the cha cha slide 😂😂😂im so Dead😂😂😂💀💀

  • Mahg Views
    Mahg Views 11 месяцев назад

    i hope bb is good cuh!!

  • EGmaster78
    EGmaster78 11 месяцев назад

    It’s funny because dashie played for night on Xbox and tpindell played for night on playstation

  • Blucanyon
    Blucanyon 11 месяцев назад

    T H A T W A S A R O A C H

  • Rhythmplayer 15
    Rhythmplayer 15 11 месяцев назад +6

    Tide plus? Man back before tide pods who’s watching this in 2018?

  • Dr. Whatever
    Dr. Whatever 11 месяцев назад

    Be-be was so scared

  • stacy9920 channel
    stacy9920 channel 11 месяцев назад

    "You should always bust your gat" pause

  • Rush Moore
    Rush Moore 11 месяцев назад

    Damn Near 7 Years Ago.

  • l Snappy l
    l Snappy l 11 месяцев назад

    Dashie saw that informer magazine in the beginning

  • Wiz Dragonz
    Wiz Dragonz 11 месяцев назад

    What ever happened to BB

  • Tanner Nelson
    Tanner Nelson 11 месяцев назад

    who watchin in 2017

  • Kevin Cruz
    Kevin Cruz 11 месяцев назад

    When your friends don’t know how to act you should always bust your GAT -Tpiendell

  • noodle Gang
    noodle Gang Год назад

    Milkbone

  • SuperMario1990
    SuperMario1990 Год назад

    The way my nigga dashie jumped over the couch to talk about that dogs coat tho! LOL

  • SuperMario1990
    SuperMario1990 Год назад

    "I'm an XBOX Live kind of guy" Slaps the shit outta that XBOX "Get that shit outta my face" LOL This is me and my little brother, them XBOX folk don't know how to act! LOL.

  • Johnwilliams Barasa
    Johnwilliams Barasa Год назад

    don't be scared 😂😂😂

  • Cool Videos For Kids290 By Alvin
    Cool Videos For Kids290 By Alvin Год назад +1

    what's good Dashie

  • ¡USA! Proud Cuban Patriot Of America ¡USA!

    0:56 im fuckinnnn deaddd 2017 n im still crackin up😂

  • Bryan Garcia
    Bryan Garcia Год назад

    Whos watching in 2017

  • Amos SleekFox
    Amos SleekFox Год назад

    You know who would need the Home Defence Max when he eats Oreos.

  • Cheyenergy
    Cheyenergy Год назад

    To this day this video is still funny 💀💀💀