IFA 2018 #3: Mavic 2 pro, elastyczne wyświetlacze, wózek do driftu i kuweta dla kota

Share
Embed
  • Published on Sep 3, 2018
  • Trzecia część naszych przygód na targach nowych technologii w Berlinie. Poprzednie dwie zobaczysz tu: bit.ly/IFA2018playlista Po więcej zapraszam na insta: goo.gl/fu8eaK
  • Science & TechnologyScience & Technology

Comments • 399

  • D4R3Q
    D4R3Q 22 days ago

    7:02 hahahaha 🤣

  • v maxx
    v maxx 4 months ago

    to jest duza pani nie to jest pan no i jeblem .Dobrze ze sie nie zucil, zucila zeby was pobiic jak jedna taka, polska gwiazda czy gwiazdor

  • terma siedemsiedem
    terma siedemsiedem 7 months ago

    HE! Patrycja sie najebala i wyslala esa po pijaku do Kuby i ma moralniaka...Ciekawe tylko czy erotyczny czy milosny?

  • berni2905
    berni2905 9 months ago

    9:53 *IT'S MA'AM, IT IS MA'AM!*

  • bolek lolek
    bolek lolek 11 months ago

    Po chuj ,to te wszystkie sprzety co tam wystawili .Przyszlosc to ta duza pani .

  • Husar Pl
    Husar Pl Year ago

    Jakiej firmy te słuchawki

  • Konrad Sieniawski

    Panie Kubo takie gokarty driftujące to widziałem w tym koku w w Mielnie na głównym deptaku. Apropo kiedy następne testy elektrycznych hulajnóg, interesują mnie takie z szerokim kołem 18' dostępne na aledrogo. Pozdrawiam serdecznie

  • wave
    wave Year ago

    Lubie placki, oglądam dzisiaj i nie wiedziałem, że dwa filmiki ominąłem xD

  • Dominik Kukla
    Dominik Kukla Year ago

    Scena z dzieciakiem jeżdżącym na gokarcie do złudzenia przypomina mi scenę z Omena :D ... no może z wyjątkiem tych driftów :D

  • Makus
    Makus Year ago

    1:30 ile kosztuje ten pojazd

  • Janek Gralewicz
    Janek Gralewicz Year ago

    ,,Po chuj'' nie żebym był bobasem choć *cofnąłbym się do tego Ale dzieci mogą to oglądać ,,Kuba''
    *Tak to się piszę???

  • Preston Pictures
    Preston Pictures Year ago

    Mistrzowskie zdanie na zakończenie Pana montażysty !!!

  • Preston Pictures
    Preston Pictures Year ago

    Zoom i dolly = Zolly :P... albo jeszcze Vertigo, może być. Tak się powymądrzam :D

  • Jeden Dwa
    Jeden Dwa Year ago

    jak Cię Kuba lubie oglądać, tak chyba z tymi filmikami skręcasz w złą stronę z odcinka na odcinek, coraz więcej śmieszkowania, a coraz mniej treści....

  • Michal Ziobro
    Michal Ziobro Year ago

    Dziwny ten lukasz. ;) Nogi bola nie od chodzenia a od stania tak na marginesie :) Jak sie nke zatrzymujesz to 20km zrobisz bez zmeczenia.

  • Michał Krüger
    Michał Krüger Year ago

    > 9:23 ta blondyna w tle ewidentnie leci na prowadzącego :))))))

  • Sojto16
    Sojto16 Year ago

    9:46 rozumiem, że materiał nie mógł się obyć bez transfobicznej wstawki

  • Freenas 48
    Freenas 48 Year ago

    Najlepsza seria na polskim yt

  • Amer
    Amer Year ago

    Like dla montażysty.

  • Krzysztof Narazienie

    A jak ktos ma 2 koty?

  • brandy
    brandy Year ago

    5:05 muzyka ktoś coś?!!pls help

  • Szczepan
    Szczepan Year ago

    11:25 o wymyślili to co Apple 2 lata temu :P

  • mickelb
    mickelb Year ago

    Ciekawe, jak będzie z tym testem mavica 2pro, oby nie tak jak z jedynką i air'em 😶

  • Krzysztof Kubat
    Krzysztof Kubat Year ago

    8K !!!? I wy się tym jaracie? Czy nie wyczuwam sarkazmu? Dobra trzeba zadzwonić do naukowców i specjalistów od wzroku i ich przekupić bo według obecnych tabelek: rozdzielczość - przekątna - optymalny dystans od ekranu, to 8K powinno się oglądać z 60 centymetrów przy 60 calach by ujrzeć detale które umożliwia taka rozdzielczość z 2-3 metrów nie będzie widać różnicy między 8 a 4K rozdzielczości (nie ogarniesz wzrokiem całego ekranu by wykorzystać możliwości 8K by ujrzeć detale: ww. 60cm - 60 cali by je zobaczyć). 4K jest jak siedzenie w pierwszym rzędzie w kinie 8K to połowa tego dystansu (między pierwszym rzędem a ekranem) wnioski? Proste: dzwońcie do tych okulistów! :) PS 8K dla chirurgów, centrów dowodzenia i znudzonych bogatych: minimum 100 cali mniejszego do 8K nie opłaca się nawet kupować bo takie: 30 cali z odległości 30 centymetrów by podziwiać upudrowane wągry? To już w Full HD widać ;)

  • Adam Pacholski
    Adam Pacholski Year ago

    zajebiza... po chuj wygrywa :)

  • Rafal Bielawski
    Rafal Bielawski Year ago

    "po chuj" robie full fajnych rzeczy albo nie ;)

  • Crunckie
    Crunckie Year ago +1

    Jaka to muza z końcówki ? :>

  • PrzemoP53
    PrzemoP53 Year ago

    (...)Kot robi siku, waży to siku i analizuje to siku (...) (dla hejterów - tak, wiem, wyrwane z kontekstu i nie o kota chodziło) Super kot!:D Klawiatur uwielbiam Cię! ;) Pozdro 666!

  • Łukasz Komorowski

    Fibaro jest świetne. Mam cały dom wyposażony z Fibaro.

  • Marcin Kupniewski

    Montażysta najlepszy Kuba poprostu The Best 😎

  • dakos 12
    dakos 12 Year ago

    maly ale wariat

  • Łukasz Kozłowski

    Na co komu klawitura do telewizora??

  • fungicyd
    fungicyd Year ago

    zajebisty odcinek:D:D:D

  • Hobbezz
    Hobbezz Year ago

    Klawitur plz idź do zapytaj beczke pllzzzzz

  • KraQówALITY
    KraQówALITY Year ago

    11:30 samsung gear iconx :))

  • Arbik TV
    Arbik TV Year ago +1

    Eeee tam... Mojemu psu dziadek odciął łapy kosiarką, a potem musiałem go uśpić.

  • Seba M
    Seba M Year ago

    Montażysta pozamiatał haha

  • Er D
    Er D Year ago

    Ten "gokart" nie ma nic wspólnego z driftem :)

  • Blondyna
    Blondyna Year ago

    Czy zrobisz test Gimbala Zhiyun Smooth 4 ? :D

  • mikanek122
    mikanek122 Year ago

    Montażysta wygrał 😁

  • WARZYWKO GAME
    WARZYWKO GAME Year ago

    To z aparaturą sprawdzające stan serca psa naprawdę mnie zainteresowało. Wiecie może kiedy wejdą na rynek??

  • damian kowal
    damian kowal Year ago

    wejście RJ jest potrzebne np. w mojej pracy do obsługi urządzeń związanych z sieciami internetowymi :) jest to wymóg gdy ktoś w firmie kupuje nowego laptopa.

  • Gegol Purek
    Gegol Purek Year ago

    "Pokażesz mi jeszcze raz smsa?" czyli już raz jej pokazał... 😎

  • Rapidosław
    Rapidosław Year ago

    Czemu nie pokazałeś fury tosjiby? :(

  • 7ThRonin
    7ThRonin Year ago

    I montażysta pozamiatał :D

  • Michał Wojciech
    Michał Wojciech Year ago

    5:49 - ładna dziewczyna :D

  • Arti
    Arti Year ago

    Ta kuweta to była zajebista

  • Dexter_rec
    Dexter_rec Year ago

    Zrób test głośnika Sony SRS XB3 proszę dajcie LIKE żeby widział😊

  • Kacper Kitowski
    Kacper Kitowski Year ago +1

    Kuba kim jest dla ciebie Patrycja?

  • Mask M.
    Mask M. Year ago

    A były tam kamerki sportowe?

  • letmein
    letmein Year ago

    Więcej montażysty !!

  • adam sky
    adam sky Year ago

    Finał montażysty warty Oskara...

  • Vesi Live
    Vesi Live Year ago

    Mam sprawę odezwij się w komentarzu plisss szybko!!!!

  • parsley productions

    1:42
    Sprzątaczki go nienawidzą!
    Dowiedz się, jak młody człowiek znalazł sposób na pozbycie się sympatii ze strony sprzątaczek!
    Kliknij już teraz!

  • Piotr Ziejewski
    Piotr Ziejewski Year ago

    Za ostatnie sekundy należy sie Oscar, jak chuj !

  • Barbara Młynarska

    Na koniec - Podsumowanie targów :D :D Montaż Rulez ! Niby tyle nowynek a wszystko to ...

  • Dynkiel
    Dynkiel Year ago

    Jaka kamera było to nagrywane?

  • Bartosz Ostrowski

    Dwa Janusze i fajna Pati 😀

  • Wolf-
    Wolf- Year ago

    12:54 no właśnie Po chuj :-) ;D

  • Darth RazeR
    Darth RazeR Year ago

    Duża pani o.O
    To jest pan a nie pani xD
    W jakim sensie hahahahhaha
    Mózg rozjebany :D
    9:50