AFYONLU KONUŞMASI :) Tel Şakası

Комментарии: 36

  • MAYDANOZ
    MAYDANOZ 2 месяца назад

    Afyonluları seviyorum la vallah villah komik konuşmaları var bizim tarih hocası aynı afyonlu çok hızlı konuşuyor arapça ingilizce osmanlıca karışık anlatıyor ders anlatırken.

  • itachi hatake Akatsuki
    itachi hatake Akatsuki Год назад

    Tam deli amina koyim

  • Cemil Türk
    Cemil Türk 2 года назад +4

    Afyonluyum ve küfür şivemiz böyle :D ama böyle giyimiyoruz 

  • sukru2876
    sukru2876 3 года назад +1

    bura afyon yavaş ol bilader !!

  • Efza Topcu
    Efza Topcu 3 года назад +1

    afyonluyum ve afyonlu olmaktan utanç duyuyorum :(

  • Semih Ardıç
    Semih Ardıç 3 года назад

    Komik ag ya :)

  • Emre Karapınar
    Emre Karapınar 3 года назад

    bunun kaydı varmı sizde sadec adamın konuştuğu vardı eskiden telefonlarda dolanırdı :D

  • Mustafa can Hamamcıoğlu
    Mustafa can Hamamcıoğlu 4 года назад

    Bu çaylı Bolvadinli demeyin Amk.

  • Kartalice Hatice
    Kartalice Hatice 4 года назад

    len vala sadış gak gidem

  • Mahsun Aksal
    Mahsun Aksal 4 года назад

    aneni avradını sikerim senin amına koduğumun goz çocuğu

  • Turk PMF
    Turk PMF 4 года назад

    Emirdagg 03

  • AHMET D.
    AHMET D. 4 года назад

    buda bizden amk bolvadinli :D

  • mark bos
    mark bos 4 года назад

    Buba

  • efza topcu
    efza topcu 4 года назад +1

    YAZIK ÇOK YAZIK AFYON REZİL OLUYOR

  • umut ceviz
    umut ceviz 4 года назад

    Afyonluyuz koca donluyuz türkiyede en güzel il afyon

  • marlon3535pasa
    marlon3535pasa 4 года назад

    ulan afyona laf den götten yemişler sikerim belanızı adam olun lan afyonlu aDAMIN ANASINI SİKER LAN orosbu çocuklaRI

  • sukru2876
    sukru2876 4 года назад

    Ben bile küfür etmezdim... su afyona 5 senedir geldim suan bilmediğim küfür yok len anegi avradını sikerim :)

  • kadirce03
    kadirce03 5 лет назад

    birsey oldugu yok.bende bolavadinliyim. :-)))))

  • cemre atac
    cemre atac 5 лет назад

    Aklıma dürüyenin güğümleri geldi :D

  • kadirce03
    kadirce03 5 лет назад

    bende bolvedinliyim :-)

  • can gençer
    can gençer 5 лет назад

    aneyin avradını sikerim eyy buba

  • FİKRET Telek
    FİKRET Telek 6 лет назад

    Bu kıyafet ve lehçe şive ağız Afyon'la hiçbir ilgisi yok.Bu videoyu yükleyen Afyon'u yeterince bilmiyor.Kendisinin de Afyon'lu olduğunu sanmıyorum.Afyon'lu olsa bu videoyu yüklemez.Afyon'un imajını olumsuz yönde etkilemek için yüklendiğini düşünüyorum.Afyon da Boyuna poşi takıldığı tarihte vaki değildir.Afyonlu küfürbaz değildir.

    • Zeki Yeşilkaya
      Zeki Yeşilkaya 3 месяца назад

      FİKRET Telek bence tm tersi senin afyonla bi ilgin yok gibi yada Afyonlu deilsin yolda yürürken dk başı anadan tut amına koymaya kadar bir sürü küfür söyleniyor .


  • sabah nuri
    sabah nuri 6 лет назад

    du bist ainfach schaiße .....

  • Young Sqweezy
    Young Sqweezy 7 лет назад

    FAKEE

  • acsev2003
    acsev2003 7 лет назад

    azukarmoreno1, konyalısın madem afyonlunun konuşmasından neden şikayetçisin, yoksa Konya'nın kırolarından mısın?

  • deliata anasiz
    deliata anasiz 7 лет назад

    Yazik yazik sizlere adam komiklik olsun diye her sehirden isim vererek video koymus ,konusanlarin hepsi biliyor ne oldugunu,siz yorumcularda birbirinizi tanimadan birbirinizin ailelerine kufur ediyorsunuz cok yazik .Bu kadar mi dusuncesiz toplum olduk .

  • Mehmet Karayer
    Mehmet Karayer 7 лет назад

    meco0303 sen o afyona konyaya dil uzatan gavatları neden silmiyon? ÇABUK SİL ONLARIN YORUMUNU TAMAM

  • Mehmet Karayer
    Mehmet Karayer 7 лет назад

    ya olum siz neden küfrleşiyorsunuz gonyaya laf söliyenin anasıyla uğraşmam bacısını ve söyleyen gençse avradını aladdin tepesinde kanırta kanırt ve bağırta bağırta sikerimmmmmmmmmm

  • döner_boy187
    döner_boy187 8 лет назад

    hemserime helal iyi basti küfürü

  • acsev2003
    acsev2003 8 лет назад

    Kroya küfrü basmış hemşerim, helal olsun...

  • kadirce03
    kadirce03 8 лет назад

    sunun oturusa bakin,kafadaki sapka,giyinisi :-))))))
    kesin bolvadinlidir muhahahaha

  • Polat Yapicilar
    Polat Yapicilar 8 лет назад

    annen ordami sikerim amiha godum:D:D

  • Ramo T
    Ramo T 9 лет назад

    Tam Afyon sohbeti bu ;-)

    Afyonlu olmayanlar icin bilgi:

    Amina Goyem afyonda normal bir "tüh be" yada "kahrolsun" anlamindadir.
    Yani küfür olarak gecmiyor.
    Genelde A.g. kelimesi sürekli olarak sohbet esnasinda kullanilir vede bir küfür olarak yada terbiyesiszlik olarak kesinlikle kabul edilinmez, ;-))
    amina goyem len, hehe, Afyon tanitimi süper olmus ;-))

  • mahmut çifcibaşı
    mahmut çifcibaşı 9 лет назад

    ulan afyonlu bi başkadır diyosunuz. koca adama yakısıyomu ana avrat küfür etmek. eger afyonlular böyleyse benden uzak olsunlar yoksa doğrarım Allamaaaaaa

  • Gökmen ESGİN
    Gökmen ESGİN 9 лет назад

    Yav tek komik olan bu adam değl telefondaki sesde acayipkomik :) valla bravo...

Seo