An Alex and Eddie Moment - JRE Toons

Share
Embed
  • Published on Apr 22, 2019
  • Another hilarious moment animated by PaulyToon from the Joe Rogan Experience #1255 - Alex Jones Returns! (ruclip.com/video/-5yh2HcIlkU/video.html).
    podcasts.joerogan.net
    ruclip.com/user/paulytoon

Comments • 2 985

  • Turbogeek 21
    Turbogeek 21 56 minutes ago

    LISTEN TO ME!!! lol

  • Captain Falcon Fvcks
    Captain Falcon Fvcks 8 hours ago

    Joe rogan should have never left to pee lol

  • Chris James
    Chris James 14 hours ago

    Best one yet!!!!

  • Mitchell Emrich
    Mitchell Emrich 17 hours ago

    This. Had. Me. HOWLING OMFG

  • David Heller
    David Heller Day ago

    Ectogenesis

  • steven sparkz
    steven sparkz Day ago

    pissed my pants when they turned eddie bravo into a reporter for ebn eddie bravo news lmfao haha "thats a conspiracy...that's a conspiracy" lol

  • YFU 2015
    YFU 2015 Day ago

    LMFAO I watched this podcast but this is better than the whole thing

  • BishopLake
    BishopLake Day ago

    when cartoon Joe lights a bong with a joint.....lol

  • Marty  Pello
    Marty Pello Day ago +1

    Dude never stop these videos, pure gold 👍🏼

  • LibertyMan
    LibertyMan 2 days ago

    I can die happy! lol

  • vremetal
    vremetal 2 days ago +1

    "LISTEN TA MEE!!!!!!"" BAAAHahhAHahhAhahhHhahaHHa...

  • JJ George
    JJ George 2 days ago

    Wait the earth isn't flat??

  • JJ George
    JJ George 2 days ago

    I Love it. That's A Maze.

    • JJ George
      JJ George 2 days ago

      Maze Maze. That's Amazing. LoL

  • Two Dark Ravens
    Two Dark Ravens 3 days ago

    And this is why Americans are loosing Brain Cells Watching this stupid Shit Damn the person that Sent this link to me

  • bluetrilobite
    bluetrilobite 3 days ago

    What a loss it would be for humanity if the establishment actually managed to ban this legend of a man. xD [i'm crying xD]

  • Joseph Hartman
    Joseph Hartman 3 days ago

    😂

  • Yunus Bozkurt
    Yunus Bozkurt 4 days ago

    im in tears lolllll

  • hhh
    hhh 4 days ago

    😂😂😂😂😂😂😂😂

  • OK2B American
    OK2B American 4 days ago +1

    Can you please just do that entire podcast in animation? It would be AMAZING!

  • OK2B American
    OK2B American 4 days ago

    Loved it!

  • J.O'B
    J.O'B 4 days ago

    This the best one yet. Excellent!

  • Anthony Hernandez
    Anthony Hernandez 4 days ago

    This is.. my favorite thing is seen in 2019

  • steven sparkz
    steven sparkz 5 days ago

    this is better than the actual podcast

  • steven sparkz
    steven sparkz 5 days ago +1

    jre toons is the greatest podcast idea I've ever seen

  • Chavi Jude
    Chavi Jude 5 days ago

    legendary.....

  • Randy Weaver
    Randy Weaver 5 days ago

    Radio fucking gold kids.

  • Alexander Munitis
    Alexander Munitis 5 days ago

    You know they're doing coke when they go to"pee"

  • NativeBoyUSA
    NativeBoyUSA 5 days ago

    Virginia and NYC you can have an abortion right up till the Brith of the baby.....

  • Isaac Grine
    Isaac Grine 5 days ago

    This is F****** Classic!!!!!!!!

  • LIZ G
    LIZ G 5 days ago

    LMMFAOL

  • Timothy Graham
    Timothy Graham 6 days ago

    alex jones is mentally fucked

  • Mark Cuckerberg
    Mark Cuckerberg 7 days ago +4

    They should animate the entire podcast

  • LSW
    LSW 7 days ago +2

    How does this shit not get a million views I'm dying 😂

  • Hooee Phone
    Hooee Phone 7 days ago

    After watching this toon I think I have to watch the re an podcast a second time. Best 5 hours of my life.

  • KRATOS9219
    KRATOS9219 8 days ago

    This is the best

  • Boof
    Boof 8 days ago

    Im starting to wonder if Alex Jones is Andy Kauffman-ing us all and hes just trolling us.

  • Walter Thomas
    Walter Thomas 8 days ago +4

    Why do I think of Walter Sobchak every time Alex goes crazy.

  • Jonathan Booth
    Jonathan Booth 8 days ago

    This is fantastic

  • Private Hudson
    Private Hudson 8 days ago

    LMFAO

  • Raphael Dormer
    Raphael Dormer 9 days ago

    What's the timestamp of this moment in the actual episode please?

  • Andrew Bennett
    Andrew Bennett 9 days ago +1

    Best video on the internet....

  • farmface
    farmface 9 days ago

    Lol goatboy!

  • Ben Dover
    Ben Dover 9 days ago +1

    Oh man I haven’t laughed this hard in a while, somebody’s gotta make a this into a sitcom.

  • Bad Dealer
    Bad Dealer 9 days ago +1

    If Every JRE Show Was An Animation I’d Watch Ever Episode Rather Than Listen To It OnThe Podcast

  • L.O.T WORLDWIDE
    L.O.T WORLDWIDE 10 days ago

    lmfao

  • Metal army
    Metal army 10 days ago

    Free Alex jones !

  • GS-TV
    GS-TV 10 days ago +7

    Somebody said if cocaine was a drug it would snort Alex Jones.

  • GS-TV
    GS-TV 10 days ago

    What the fuck is this Trevor and the virgin shit?

  • Starmage Seer
    Starmage Seer 10 days ago

    Just to clarify the killing of kids is fucked the killing of anyone is fucked.
    I am surprised that he is not talking about the extraterrestrial organ trade as there is that also whistler blowers talking about E.T and the trade of there genetic material
    Multiple Moon bases and inner Earth beings.
    Not to mention the massive coronal mass ejection coming our way around 2024 why do you think the government has giant underground bases scattered everywhere on earth ?

  • Starmage Seer
    Starmage Seer 10 days ago

    That shit is true, these 3 portray it so hilariously :)>

  • Nathanking99
    Nathanking99 10 days ago

    This is so funny hahahaha

  • Justin Cole
    Justin Cole 10 days ago +1

    This is the FUNNIEST video of all time!

  • Qellogz
    Qellogz 10 days ago

    Piss a little bit

  • Dink n' Sink
    Dink n' Sink 11 days ago

    1:45 GET OUT OF MY CAR NOW!

  • D Loc
    D Loc 11 days ago +1

    This needs *waaaaay* more views its INCREDIBLE

  • MODA GAMING
    MODA GAMING 12 days ago +1

    This is fucking gold bro! 🤣🤣🤣🤣

  • Apoc414
    Apoc414 12 days ago +3

    I want the whole podcast this way! Way to bring entertaining value to counter culture, this is a home run idea guys!

  • Bed Time Bear
    Bed Time Bear 12 days ago +2

    LMAO bahahaha

  • Pulkit Sharma
    Pulkit Sharma 12 days ago

    the original one's better. When Eddie says who would campaign, that was legit the best looking inquiry face ever

  • Joe Stevens
    Joe Stevens 12 days ago +5

    Lmfao this is exactly what I needed

  • Trucker Surg
    Trucker Surg 13 days ago +3

    "You think you're tuff, you're bout to get it"!!!... best line ever... put that on a t shirt. I'll buy the 1st 10

  • Newf Ie
    Newf Ie 13 days ago +2

    i dig the shit out of the regular podcsst but sweet mother of jesus is this a great spin. i watched that fucker live and it was exactly that , just animateed like no tomorrow. three great minds with nothing to loose in one room, and 2 of em are constantly fucin witht he other but u never knw exactly who and what s being fucked with.. great job to the cartoon artists keep it up

  • Fly Or Die 1208
    Fly Or Die 1208 13 days ago +1

    YOUTHINKYOUREFUCKINTOUGHYOUREBOUTTOGETIT

  • CHill TACtics
    CHill TACtics 13 days ago

    Aw shit this is awesome

  • Andre Givogue
    Andre Givogue 13 days ago

    Wow, that's funny. Yup, it's about right!

  • Joey Beans
    Joey Beans 13 days ago

    What's up with Joe trying to force Alex to pee the whole time?

  • Alberto Rodriguez
    Alberto Rodriguez 14 days ago +1

    I love the person who made this lol

  • Jacob Griffin
    Jacob Griffin 14 days ago

    Fuxking great

  • 68camaro
    68camaro 14 days ago

    This is some good shit!

  • Marcin Michał Marszałek

    just lol

  • Dangerous But Good
    Dangerous But Good 14 days ago

    Cartoon version is pure comedy! SOOO good hahaha

  • Ashlea
    Ashlea 14 days ago +4

    “Cats are knocking things off”

  • switchgear666
    switchgear666 14 days ago

    OMFG I laughed so hard at this I pissed myself!!

  • Fart Smucker
    Fart Smucker 14 days ago

    I gotta pee in a minute

  • soto6nine
    soto6nine 15 days ago

    Anyone know what happened to the one he did with bill burr I can’t find that one anywhere

  • FightFan
    FightFan 15 days ago +20

    oh my god! I'm dying! Rogan bashing his head against the desk. Jamie sititng behind the monitors

  • man
    man 15 days ago

    It's alright but it would be really cool to see like some really expressive animation, like some egoraptor-tier stuff

  • Correction Codes
    Correction Codes 16 days ago +3

    Better than any of Alex Jones shows... dude needs to just release his temper and go 100.. no more censorship.. no more holding back.. that shit would hit all time highs..

  • Flapp em
    Flapp em 16 days ago +1

    I remember watching this thinking, JrE toons. Fucking yes perfect

    Edit : Joe ! It’s beyond astronauts !

  • Timothy Gosline
    Timothy Gosline 16 days ago

    Those bathroom breaks 100% are NOT cocaine breaks.

  • Pomf
    Pomf 16 days ago

    this has got to be the funniest moment of all joe rogan podcast ever, that and maybe the time alex jones says he is retarded

  • Bruce Wyane
    Bruce Wyane 16 days ago

    This is so funny

  • Jack My-Ears
    Jack My-Ears 16 days ago

    This is amazing

  • Rayner Coslop
    Rayner Coslop 16 days ago

    I know this is a great animation and all, but nothing beats seeing alex jones coming short to a stroke live

  • eric wharton
    eric wharton 17 days ago

    "I'VE GOT THE MONEY BRAVO!"

  • Bobby R
    Bobby R 17 days ago

    Alex Jones was coked up out of his mind on this podcast. Anyone agree?

  • kat kat
    kat kat 17 days ago

    unhinged doesnt even begin to describe alex jones

  • Lliam Clifton
    Lliam Clifton 17 days ago

    This was so fucking funny when i saw it

  • Wolfy's Adventures
    Wolfy's Adventures 17 days ago

    I HEARD IT...I hEaRD iT...

    Oh...Ok

  • Wolfy's Adventures
    Wolfy's Adventures 17 days ago

    Dont get pissed, go pee

  • Munch eez
    Munch eez 18 days ago

    The earth is flat

  • conner91518
    conner91518 18 days ago

    When they use the bathroom there getting jacked up on blow.ftw

  • Mike Lyons
    Mike Lyons 18 days ago

    Dying

  • eLIPHAS3333
    eLIPHAS3333 18 days ago

    1:34 - 1:36

    I died haha!

  • Sam Johnson
    Sam Johnson 18 days ago

    MORE! MORE! MORE!!

  • toRealReality
    toRealReality 18 days ago

    alex jones and i have the same nasa shirt

  • Kramer 1
    Kramer 1 18 days ago

    The look of disgust young Jaime gives Edgy Brah is great

  • Nate Thom
    Nate Thom 18 days ago

    Joe Rogan's laugh makes me happy.

  • KodakBlacksBrain
    KodakBlacksBrain 18 days ago

    Was that Khabib at the end?

  • Jared does stuff
    Jared does stuff 18 days ago +4

    Alex was so hilarious later on too when he got super baked