If "Real People" Commercials were Real Life - Chevy Surprise

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 27 окт 2017
  • Start your free trial today at www.squarespace.com/mahk to get 10% off your first purchase.
    Chevy has been full of surprises lately. Unfortunately they've all been terrible. In this latest attempt at a fake focus group, Chevy disguises their new truck to make it look like a Ford F-150. Then suddenly unveiling its true identity like some kind of demented sting operation. Unfortunately, this time it was more than Mahk could handle.
    Twitter: @im_Mahk
    IG: @im_Mahk
    Snap: @comedian_ali
    If you want to support Zebra Corner and look snazzy while doing it, buy a shirt from our new store: shop.bbtv.com/collections/zebra-corner-1
    or if you want to support Zebra Corner go to www.patreon.com/ZebraCorner and get access to extras like early sneak peaks, outtakes, longer cuts, alternate jokes and even your own personal Mahk.
    We also want to thank Rode for sponsoring us and helping us get better audio with the help of their equipment. We used the Rode NTG8 and Boom Pole for this video.
    Music used: ruclip.com/video/4Wan7O7mgkM/видео.html
    This is a parody
    Original Commercial for reference: ruclip.com/video/WhKc3stfWZA/видео.html
  • ПриколыПриколы

Комментарии • 2 403

  • Elijah Taylor
    Elijah Taylor 18 часов назад

    1:24 When you're with a girl and she whips out a dick bigger than yours

  • Richard Ren
    Richard Ren День назад

    I have 1980s and 1990s GM cars. They never build a good car after that

  • GT Stang
    GT Stang День назад

    00:54 Fucking THANK YOU, Mahk!

  • DEAD NIGGER STORAGE
    DEAD NIGGER STORAGE День назад

    Gotta take a Crying Game shower after driving a Chevy!!!LOL

  • DEAD NIGGER STORAGE
    DEAD NIGGER STORAGE День назад

    LMFAO!!! China made shit trucks!!!

  • Ryan Ward
    Ryan Ward День назад

    Bootleg Mark Wahlberg

  • jgmedicC 68W
    jgmedicC 68W 2 дня назад

    Real ford fans would never leave their fords for a shitty Chevy

  • Warner Callow Vlogs
    Warner Callow Vlogs 2 дня назад

    I actually know two people in this commercial

  • Brian Barcinas
    Brian Barcinas 3 дня назад

    Like that bedliner joke 😂

  • Noah Juarez
    Noah Juarez 3 дня назад

    There was a damn Chevy ad when I clicked on this😂

  • Abhi Lucky
    Abhi Lucky 10 дней назад

    I dnt see much ford ads comparing with Chevy do they even consider chevy as competitor??

  • Kendall Blue
    Kendall Blue 10 дней назад

    Me chevy fan but funny

  • Altinay and I
    Altinay and I 13 дней назад

    Died of laughter when he vomited

  • Matthew M
    Matthew M 13 дней назад

    Lol

  • big smoke
    big smoke 14 дней назад +1

    0:20 Lavar Ball is that you?

  • Charles Wooters
    Charles Wooters 14 дней назад

    He most only sell white pizza you know mozzarella cheese alfredo sauce with a light crisp. DO NOT BURN THE CRUST. Last one that burnt is still hanging from the ceiling

  • Charles Wooters
    Charles Wooters 14 дней назад

    O no put the cover back on you will sell more. I'm getting sick 😆

  • shell company
    shell company 17 дней назад

    I like how he threw up. You should get shell fuel tho

  • Steven Bonnell
    Steven Bonnell 19 дней назад

    That’s a chevy instigation

  • Ishi 123
    Ishi 123 19 дней назад

    _Sees the new Chevy Silverado. Brushes teeth._

  • Bry Y
    Bry Y 20 дней назад

    who can id mark's shoes?

  • Spiritkiller911
    Spiritkiller911 22 дня назад

    Lol I thought it was a Ford F150..

  • Glennon Taylor
    Glennon Taylor 24 дня назад

    I hurt myself laughing

  • ElderlyMocha30
    ElderlyMocha30 25 дней назад

    I like chevys and all but fuck I hate their commercials. These fucking videos are hilarious😂

  • Mike G
    Mike G 26 дней назад

    Anybody who complains about the height of their truck's rear bumper has never tried getting into the back of an Army transport truck.

  • Supreme Flamingo
    Supreme Flamingo 29 дней назад

    There was a mark walberg movie advertisement on this video

  • Heath Kitchen
    Heath Kitchen 29 дней назад

    I hope this guy is monetized. He deserves to get paid for these.

  • Paul Carrier
    Paul Carrier Месяц назад

    i was a little suspicious about the shape of the truck

    or maybe it was the windows or something

  • 2Clutch Productions
    2Clutch Productions Месяц назад

    0:19 she’s bad as fuck

  • Gilbert Thefrog
    Gilbert Thefrog Месяц назад

    0:19
    www.autoblog.com/buy/1999-Suzuki-Grand+Vitara/

  • TheBanjoShow
    TheBanjoShow Месяц назад

    “I have a Ford F-150”
    “2016 F-150”
    “1999 Suzuki Grand Vitara”
    Lmao
    “Hey do I know you?”

  • Jacob Ervin
    Jacob Ervin Месяц назад

    Mahk can't be beat!

  • Jog B
    Jog B Месяц назад

    I want Mahk to do a 'Real People' video on Square Space commercials with Mahk.

  • Metropolis Center II
    Metropolis Center II Месяц назад

    You should do your next "If Real People" video about Vat19!

  • Ragebox85
    Ragebox85 Месяц назад

    How in the hell can you think someone has a good product when they try to sell you a product as another companys product? Look at this Ford it is a good car. Guess what its a chevy... how the hell can you americans fall for that? WTF

  • Jacob Beckett
    Jacob Beckett Месяц назад +1

    I'm a Chevy Guy But when he had the barf shoot out I lost it 😂😂

  • Alex Carrion
    Alex Carrion Месяц назад

    Thank you for doing this these commercials get me sick👍👍👍👍

  • Stephen Stuart
    Stephen Stuart Месяц назад

    I laughed so hard when he vomited I wonder what he used for the vomit

  • John Rohrman
    John Rohrman Месяц назад

    Chevy stinks

  • Allen Rubin
    Allen Rubin Месяц назад

    You’re actually not supposed to brush your teeth after throwing up because the mixing of barf and acidic toothpaste mess up your stomach

  • Twilight Gardens presentations
    Twilight Gardens presentations Месяц назад

    How do you not have more subscribers !

  • Caio Augusto
    Caio Augusto Месяц назад

    DAMN U ALL TO HELL

  • Samuel Glidden-Fry
    Samuel Glidden-Fry Месяц назад

    Honestly, the Silverado is the ugliest pickup in my opinion.

  • Tyler Sawyer
    Tyler Sawyer Месяц назад

    You know what? I hate everything your saying right now... Lol

  • Sucks2beU
    Sucks2beU Месяц назад

    So fkn funny. Brought tears to my eyes.

  • Tobias Rieper
    Tobias Rieper Месяц назад

    Who steps on their Bumper? I just step on my tire. Also yea Bedliners.... best line was "1999 Suzuki Grand Vitara"

  • Rival _67
    Rival _67 Месяц назад

    why hes hatin on chevy?

  • Lawren Downing
    Lawren Downing Месяц назад

    Airborne!

  • Adam Sobh
    Adam Sobh Месяц назад +1

    😂🤣

  • BB Wolf
    BB Wolf Месяц назад

    OMG, the "puke-take" had me on the floor!!

  • Steve
    Steve Месяц назад

    Bahaha this is very hilarious

  • Captain Kirby
    Captain Kirby Месяц назад

    Just doing my monthly binge of this series.

  • Tiger Elite Corps
    Tiger Elite Corps Месяц назад

    "You know what, i hate everything your saying right now" fucking gold

  • Hickok 22
    Hickok 22 Месяц назад

    Crying game theme, nice touch...

  • Jclegoman10302
    Jclegoman10302 Месяц назад

    Literally the truth

  • jeje 1020
    jeje 1020 Месяц назад

    The Ghostdad review! Lmao

  • tommyj19751
    tommyj19751 Месяц назад

    Driver
    Returns
    On
    Foot

  • J War
    J War Месяц назад

    This guy is great!

  • VASEK 818
    VASEK 818 Месяц назад

    This shit made me crack up ahaha

  • Aden Haigler
    Aden Haigler Месяц назад

    When he said Suzuki vitara 1999 I laughed so hard I could not breath

  • Scott Smith
    Scott Smith Месяц назад

    Lol

  • James Coulton
    James Coulton 2 месяца назад

    There was a Chevy commercial , no shit . Before I could watch...

  • Mike Wilhelmson
    Mike Wilhelmson 2 месяца назад

    I wish I was mark Wahlberg too bro.

  • SLIM SHADETREE
    SLIM SHADETREE 2 месяца назад

    U suck

  • Tu`ng Tu`ng
    Tu`ng Tu`ng 2 месяца назад

    1999 suzuki grand vitara lmfao

  • SoUtH MeMpHiS
    SoUtH MeMpHiS 2 месяца назад

    Do these types of commercials really sell vehicles?

  • David Kirby
    David Kirby 2 месяца назад

    Don't give a shit one way or the other, but why the hate on Chevy?PS I'm all aboard With hating these stupid assed real ppl ads

  • hioeo
    hioeo 2 месяца назад

    I like how his first tell was that his joke was shit.

  • Caden Bigler
    Caden Bigler 2 месяца назад

    Honestly just the best 😂😂

  • Evanito Cancel
    Evanito Cancel 2 месяца назад

    1:28 BHEASTARDS

  • Mr. Nice guy!
    Mr. Nice guy! 2 месяца назад

    "1999 Suzuki Grand Vitara"
    LMMFAO!!! 😆

  • TimBoSlicey
    TimBoSlicey 2 месяца назад +4

    F.O.R.D.


    Found
    On
    Road
    Dead

    • TimBoSlicey
      TimBoSlicey Месяц назад +2

      +Martin Diggle lol

    • Martin Diggle
      Martin Diggle Месяц назад +2

      Fix
      Or
      Repair
      Daily

    • BB Wolf
      BB Wolf Месяц назад +1

      F--king
      Old
      Rebuilt
      Dodge

  • Carson CarCar
    Carson CarCar 2 месяца назад

    This is so fake. No real ford truck owner would ever switch to chevy

    • Kari Tacoma
      Kari Tacoma 2 месяца назад

      Carson CarCar, or NOT know what a fucking FORD emblem looks like.

  • Matt W
    Matt W 2 месяца назад

    Airborne!

  • Blair Rice
    Blair Rice 2 месяца назад

    I wonder how he feels about a Dodge?

  • Jullian Molina
    Jullian Molina 2 месяца назад

    “If u kept the cover on your probably sell more trucks” 😂😂😂😂

  • CJ Em
    CJ Em 2 месяца назад

    "Put the cover on, probably sell more trucks". Lol

  • ronjon83
    ronjon83 2 месяца назад +11

    0:18 ... yeah, that girl isn't a paid actor ... right ....

  • bitspot
    bitspot 2 месяца назад

    Let me guess, you dont like chevy

  • S. P. Spatafore
    S. P. Spatafore 2 месяца назад

    This guy's losing his touch. First couple were funny.

  • Jay Studer
    Jay Studer 2 месяца назад

    I like chevy

  • Mason Antoine
    Mason Antoine 2 месяца назад +1

    *You might have a problem if you have to trick people to like your trucks*

  • AEO Co
    AEO Co 2 месяца назад

    1:13 - The ONLY reaction that pile of shit "truck" deserves.

  • Proud American
    Proud American 2 месяца назад

    Ford's suck Chevy's are by far the best!

  • 2spooky
    2spooky 2 месяца назад

    The Chevrolet host looks like Christian Slater from _Mr. Robot_ in that hat and glasses; no offense to the Slate ;) .

  • Alion In tights
    Alion In tights 2 месяца назад

    because of Maak, I actually enjoyed watching a commercial :)

  • Florida Maquis
    Florida Maquis 2 месяца назад

    @ 1:19-1:20 Why is the Silverado Logo on the Driver Door Backwards???

  • StopAskingYoutube I'mNotChangingMyName
    StopAskingYoutube I'mNotChangingMyName 2 месяца назад

    You'd probably sell more of then with the cover on.

  • Jason
    Jason 2 месяца назад

    This kind of marketing proves that our world is fucked up.

  • Rlying Frectum
    Rlying Frectum 2 месяца назад

    Mahk drives a 2018 silverado confirmed

  • Ben Revels
    Ben Revels 2 месяца назад

    This is one of the most unfuny videos I've watched in a long time.

  • Killer Panda
    Killer Panda 2 месяца назад

    Yo I been down lately this shit got me up thanks boys

  • nick bonin
    nick bonin 2 месяца назад

    Chevy out beat ford every time

  • Coco loves popcorn J
    Coco loves popcorn J 2 месяца назад

    fawkin funny!!

  • Coco loves popcorn J
    Coco loves popcorn J 2 месяца назад

    2 paws up!! 🐾

  • Aloco Lopez
    Aloco Lopez 2 месяца назад

    If u put the cover on you'll probably sale more trucks had me rolling 😆

  • Jack Dean
    Jack Dean 2 месяца назад

    Well I discovered that kinda retard that thinks ford is god compared to Chevy. Idiots

  • JD Max
    JD Max 2 месяца назад

    Ford > Chevy.

  • Major Dick
    Major Dick 2 месяца назад

    Blahhhahahah. Ya wicked fuhkin guhlahbull Mahk.

  • Aug24th
    Aug24th 2 месяца назад

    That women though