MOPE.IO BOT DUCK DESTROYS DRAGON!!! Kraken in a Puddle Survival Challenge! (Mope.io Funny Moments)

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 22 янв 2018
  • MOPE.IO BOT DUCK DESTROYS DRAGON!!! Kraken in a Puddle Survival Challenge! (Mope.io Funny Moments)
    Duck OP (yes I did copy iXPLODE with the thumbnail 1v1 me iX (⌐▀͡ ̯ʖ▀) xD) Enjoy! Clan tag [DM] or use Ǫυα∂ tag! Both I will be chill and team with! I always appreciate constructive criticism so put your HONEST opinion on this video and my channel as a whole in the comments.
    Quad Clan server: discord.gg/Vrr3yyH
    DM Clan Server: discord.gg/9eYAqAk
    Quad Clan YT Channel: ruclip.com/channel/UC_5s...

    Track: LFZ - Popsicle [NCS Release]
    Music provided by NoCopyrightSounds.
    Free Download / Stream: ncs.io/PopsicleYO
    Alan Walker - Spectre [NCS Release]
    ruclip.com/video/AOeY-nDp7hI/видео.html

    Track: CØDE - Duck Face [NCS Release]
    Music provided by NoCopyrightSounds.
    Watch: ruclip.com/video/-cWkoBJuu-k/видео.html
    Free Download / Stream: ncs.io/DuckFaceYO
    Outro song: ruclip.com/video/14zIhlfeUjE/видео.html
  • Компьютерные игрыКомпьютерные игры

Комментарии • 175

  • MistyCloud Galaxy Cats and life :3
    MistyCloud Galaxy Cats and life :3 5 месяцев назад

    How much XP duck?

  • Санс Скелетон
    Санс Скелетон 6 месяцев назад

    You sucks
    !!!!!!!!!!!!!!

  • Sewer Nikolowa
    Sewer Nikolowa 7 месяцев назад

    greafe haker bro

  • Amany Amany
    Amany Amany 7 месяцев назад

    Fikigs

  • Dilan Choque Almanza
    Dilan Choque Almanza 8 месяцев назад

    Stupid dopemopemyou no drag ,trex,kraken you crap!!!!

  • вася матишинец
    вася матишинец 8 месяцев назад

    FFUUUUU !!!!!!!

  • Draw with Luna
    Draw with Luna 8 месяцев назад

    In which server do you play in pls answer I want to meet you my username is Luna(LF) I play in USA East 8

  • kома
    kома 9 месяцев назад

    I am do not like!! It's clickbate!!

  • victor tabuncic
    victor tabuncic 9 месяцев назад

    nuuuuuuuu you noob hahahahahaha

  • JADOLİVE ANIL CS
    JADOLİVE ANIL CS 9 месяцев назад

    (⌐▀͡ ̯ʖ▀)

  • Greece • 2 thousand years ago
    Greece • 2 thousand years ago 9 месяцев назад

    3:05
    MLG EAGLE
    eagle?
    Is it an eagle?
    Is it a duck?
    Is it a Black Dragon????
    ILLUMINATI CONFIRMED

  • FaggerElite
    FaggerElite 10 месяцев назад

    Noob

  • Сool Derek
    Сool Derek 10 месяцев назад

    elephant noob duck pro

  • Laudiceia Viega Vital Artuzo
    Laudiceia Viega Vital Artuzo 10 месяцев назад

    Kkkkkk

  • Laudiceia Viega Vital Artuzo
    Laudiceia Viega Vital Artuzo 10 месяцев назад

    Já aconteceu isto comigo eu raxei de rir

  • Justus Landrie
    Justus Landrie 10 месяцев назад

    I GOT DRAG YESTERDAY!!

  • Super Cat Heroes
    Super Cat Heroes 10 месяцев назад

    bro its duck not eagle XD

  • Black Knife
    Black Knife 11 месяцев назад

    Hi, bandito i have a channel with io games i want to make a deal

  • Ашад Яхин
    Ашад Яхин 11 месяцев назад

    Наиболее

  • SupProBro
    SupProBro 11 месяцев назад

    Was that an eagle? Ain't that a duck

  • ꧁Ariel Moments꧂
    ꧁Ariel Moments꧂ 11 месяцев назад

    Like man

  • ꧁Ariel Moments꧂
    ꧁Ariel Moments꧂ 11 месяцев назад

    Yeaaa duck And troll Lol !

  • Mega Rex
    Mega Rex 11 месяцев назад

    Duck killer xD

  • Tibor Bence Bakos
    Tibor Bence Bakos 11 месяцев назад +1

    Copi music

  • SaniK
    SaniK 11 месяцев назад

    DopeMope you realy best player in mope io SUBSCRIBE

  • SaniK
    SaniK 11 месяцев назад

    MLG Eagle realy it's duck

  • Raynzz_Jupiterr
    Raynzz_Jupiterr 11 месяцев назад

    i feel like editors could be less lazy and add in cool effects like gota.io youtubers

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      Gota.io youtubers edit way too much... Those vids are unwatchable they have so much editing.

  • CRYSIS 3
    CRYSIS 3 11 месяцев назад

    #кторусс

  • кирилл олеников
    кирилл олеников 11 месяцев назад

    yes plis momo io

  • кирилл олеников
    кирилл олеников 11 месяцев назад

    yes plis momo io

  • SwaggyDaRat ッ
    SwaggyDaRat ッ 11 месяцев назад

    On London server 1 (England) there’s a mud-lake overlap

  • REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO
    REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO 11 месяцев назад

    épic

  • REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO
    REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO 11 месяцев назад

    épico único batle

  • REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO
    REGIANNE LEMOS ALIPIO CARVALHO 11 месяцев назад

    loooooooooooooooooooooooool

  • Clasp
    Clasp 11 месяцев назад +1

    Nation did the same thing just with a bd

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      Bruh thats so different. Nations was purposely feeding a BD to the Duck Vs. mine was stealing the Dragon kill. Mine was a lot better...

  • Yes
    Yes 11 месяцев назад

    Guys what’s the intro song

  • Legend 12x
    Legend 12x 11 месяцев назад

    When a weak dude kills u *WITHOUT WANTING TO* LMAO

  • xMoonlit Sky
    xMoonlit Sky 11 месяцев назад +1

    3:05
    Pretty sure that’s a duck, DM 😂 But that’s so funny lmaoo gettin reckt by a bot 😂 That drag must be raging sm lmaooo

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      I know I'm stupid sorry :/ but yeah BEAST DUCK!

  • Viktoria Softhawk
    Viktoria Softhawk 11 месяцев назад

    3:05 OMG

  • WhiteWolf Games
    WhiteWolf Games 11 месяцев назад +1

    ew mope.io lol, what about starve.io ecsdee

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      Have a vid on it soon exdeeee

  • COSMIC GALAXI
    COSMIC GALAXI 11 месяцев назад +1

    Sry Mope I killer hoy kraken for my dragon Cosmic

  • DI BRYAN GAMER
    DI BRYAN GAMER 11 месяцев назад +2

    pro vs nooob

  • SCOTU
    SCOTU 11 месяцев назад

    #dopemopeto10k

  • Falkoratocs
    Falkoratocs 11 месяцев назад

    es tu français mec
    ps t le boss

  • Olti Ahmetaj
    Olti Ahmetaj 11 месяцев назад

    👃

  • Olti Ahmetaj
    Olti Ahmetaj 11 месяцев назад

    You are stpid😡😡😡💩

  • Анатолий Чумаков
    Анатолий Чумаков 11 месяцев назад +1

    РОССИЯ РУЛИТ США ХУЕТА ВЫ ВСЕ ХУЕСОСЫ

  • Ryan Van
    Ryan Van 11 месяцев назад

    Ugh forgot to watch your two new videos
    Don’t judge me I’m the loser

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      no me

  • IPOISON COBRA
    IPOISON COBRA 11 месяцев назад

    DopeMopeSquad her u at?

  • adrian lawrence monsanto
    adrian lawrence monsanto 11 месяцев назад

    U r such a PRO in mope.io and more io GAMES!!

  • xXGhoustXx boi
    xXGhoustXx boi 11 месяцев назад +1

    Wazza it’s me again. Yo aren’t u tired of playing mope.io?

    • xXGhoustXx boi
      xXGhoustXx boi 11 месяцев назад

      Ow alright

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      I have been getting tired of it recently but I think it will be fun again after the updates xd

  • iZilla
    iZilla 11 месяцев назад

    kraken is nore easily to kill (lower than kraken animals )easy to lvl up

  • Lord Doge
    Lord Doge 11 месяцев назад

    DopeMope is my favvv

  • Zachary Fleury
    Zachary Fleury 11 месяцев назад

    Hold up 2:00 he did it really fast!

  • Gellzone
    Gellzone 11 месяцев назад +4

    Dat thumbnail tho

  • ValeYellow46 Plays
    ValeYellow46 Plays 11 месяцев назад +1

    Thanks for being honest with us about the thumbnail! Keep rocking around, Dopemope! :)

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      lol np xD

  • Angelina Zanghi
    Angelina Zanghi 11 месяцев назад +1

    hey dude wana play mope with me?

  • RoLoX_YT n
    RoLoX_YT n 11 месяцев назад

    prntscr.com/i45k8t xd

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      l 0 l

  • Joric
    Joric 11 месяцев назад +3

    I don't have time to comment this comment so make me the comment of the day :D

    • Joric
      Joric 11 месяцев назад

      DopeMope Nuuuuuuu :'C

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      comment of the day have been gone for a while l0l

  • UltimateSumo Wager
    UltimateSumo Wager 11 месяцев назад +10

    That duck was dopemope in disguise,1 word to say to dopemope.Boi u savage even in disguise,you loved my comment just now didn't you

  • I liek Greely :v
    I liek Greely :v 11 месяцев назад

    Gg keep good work bro

  • Potato Gunner64
    Potato Gunner64 11 месяцев назад +1

    Hi there it's me from your last vid I tried your idea but most of the times I died trying, is there any less trolly way you know how to get to orca ( it's okay if you don't)

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      I heard you can get to Shark sucessfully so just avoid the edge of the ocean and use you ability to kill anything

  • Robert Polak
    Robert Polak 11 месяцев назад

    mlg eagle or duck bot ? XDD HAHA GG GOOD VIDEO

  • Merlon Amador
    Merlon Amador 11 месяцев назад

    Nice vid man

  • Hanna Kozłowska
    Hanna Kozłowska 11 месяцев назад

    Lol xD B)

  • Squix
    Squix 11 месяцев назад +4

    2:40 If you try to kill the giraffes, you'll most likely take a lot of damage and not even kill it. You might have survived if you ran from it and tried to go to the healing stone.

    • Squix
      Squix 11 месяцев назад

      DopeMope lmao I have these kinds of thoughts every time I play or watch Mope

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      Usually for me killing them works best but maybe.

  • Saleh
    Saleh 11 месяцев назад +3

    At 1:51 you can do a invisible hit by pressing double click at the same time ♣

  • Juliano
    Juliano 11 месяцев назад +1

    9:20 i do the same thing but with whale 😂

  • rєncє thє вluє nєkσ
    rєncє thє вluє nєkσ 11 месяцев назад +1

    GetRektByThe_DmSquad!

  • Byron Sarceno
    Byron Sarceno 11 месяцев назад

    NICE VID

  • iFOZTE
    iFOZTE 11 месяцев назад +1

    Oh m8 noice gary

    • iFOZTE
      iFOZTE 11 месяцев назад

      If you don't understand don't search it its Australian slang xd

  • YuNuS AO
    YuNuS AO 11 месяцев назад +1

    MLG DUCK* lmfao

  • Мовсар Айтамиров
    Мовсар Айтамиров 11 месяцев назад

    LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO

  • LAVA HOUND
    LAVA HOUND 11 месяцев назад

    GG

  • lmao :v
    lmao :v 11 месяцев назад +8

    Holy... iX vs DM

    • lmao :v
      lmao :v 11 месяцев назад

      DopeMope xD

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад +1

      I really wanna do that 1v1 xD

  • Shlaqlu
    Shlaqlu 11 месяцев назад +3

    Osht GG xD

  • ihavelocity
    ihavelocity 11 месяцев назад +9

    How do you upload in the middle of the day! I'm in school!

    • Jaxon84
      Jaxon84 7 месяцев назад

      it takes time for a vid to go up

    • LegoNinja
      LegoNinja 7 месяцев назад

      homeschoolers? i am one llo

    • Draw with Luna
      Draw with Luna 8 месяцев назад

      ihavelocity me too

    • minecraft boom
      minecraft boom 10 месяцев назад

      Maybe just the upload was done? And somehow it just appears on his channel yolo idk

    • Noor Al Turaihi
      Noor Al Turaihi 10 месяцев назад

      because some people are teens and they finish early.

  • Ender Pro
    Ender Pro 11 месяцев назад

    3:01 LOL!!!!!!!!!!!! WTF!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDD XDDDD

  • Marrox
    Marrox 11 месяцев назад

    nice vid i like your films

  • lau40
    lau40 11 месяцев назад

    3:03 MLG duck not mlg eagle noob

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      l0l read the pinned comment and poll noob xD

  • mahi saxena
    mahi saxena 11 месяцев назад +1

    Lol im the 50th like ilysfmmmm best vid❤❤❤

  • DenisTheGamer 345
    DenisTheGamer 345 11 месяцев назад +2

    Wait u romanian cuz nu is a romanian word

    • DenisTheGamer 345
      DenisTheGamer 345 11 месяцев назад

      DopeMope ohh thanks for the reply :D

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      no american

  • BoiBoiBoi
    BoiBoiBoi 11 месяцев назад

    Epic video as always

  • aecara beleza
    aecara beleza 11 месяцев назад

    Dragon: NANI
    Duck: OMAE WA MOU SHINDEIRU
    plekt blblblbl POW
    🐓 THUG LIFE
    mom get the camera

  • not a bot
    not a bot 11 месяцев назад +5

    I once killed a duck.

    • Ptoki1
      Ptoki1 11 месяцев назад +1

      lol

    • Dungeon Dos Games
      Dungeon Dos Games 11 месяцев назад

      not a bot OMG UR SO PRO HOW DID U DONE THAT?!?

  • Bandito
    Bandito 11 месяцев назад +4

    3:06 MLG EAGLE! did you mean mlg duck lol

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      *REEEEEEEEEEEEEE*

  • Андрюха Малыш
    Андрюха Малыш 11 месяцев назад +3

    3:01 Eagle hacker

  • Carlson Columbus
    Carlson Columbus 11 месяцев назад +3

    #DopeMopeTo7K

  • InstaModz GTA
    InstaModz GTA 11 месяцев назад +1

    KINGGGG !!!!

  • Não sou o SirFelipe normal
    Não sou o SirFelipe normal 11 месяцев назад

    Birrrlll

  • Justyn Montes
    Justyn Montes 11 месяцев назад +5

    #NerfGiraffe

    • Greece • 2 thousand years ago
      Greece • 2 thousand years ago 9 месяцев назад

      #NerfSnail

    • Ptoki1
      Ptoki1 11 месяцев назад

      Yeah.

    • lau40
      lau40 11 месяцев назад

      just what im saying king crab should need a serious nerf

    • Ptoki1
      Ptoki1 11 месяцев назад

      I agree king crab should get nerfed. It's way more op than any animal of it's tier.

    • Justyn Montes
      Justyn Montes 11 месяцев назад

      lau40 ur just bad anything can kill a king crab

  • pokekokee
    pokekokee 11 месяцев назад

    nice vid

  • mihoc mariana
    mihoc mariana 11 месяцев назад

    111

  • Zenor
    Zenor 11 месяцев назад +2

    gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

  • Lucas Nordman
    Lucas Nordman 11 месяцев назад +3

    Great videos as always!
    Keep up the awesome work!

  • Zaptor mope
    Zaptor mope 11 месяцев назад +1

    DM VS GD

    • 01 Jay
      01 Jay 11 месяцев назад

      Wow

    • DopeMope
      DopeMope  11 месяцев назад

      maybe.

  • Karman Gamer
    Karman Gamer 11 месяцев назад

    IM BACKKKKKKK

  • Rexy Axy
    Rexy Axy 11 месяцев назад

    AND WHERE YOU SQUAD AT? wait.... don't know what squad i mean? scroll down




















    THE NOTIFICATION SQUAD

    • Ptoki1
      Ptoki1 11 месяцев назад

      It's not IHasYou...

  • 01 Jay
    01 Jay 11 месяцев назад +3

    USE THE INTRO PLZ

  • Troll Squad
    Troll Squad 11 месяцев назад +2

    We won the war
    !!!!