𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼

Share
Embed
  • Published on Jul 20, 2019
  • SPRAWDĹš HOMEBOX play-info.pl/082g
    🔔 SUBSKRYBUJ BY NIE PRZEGAPIĆ bit.ly/1ys7k5G
    📷 INSTAGRAM: gimperowski
    📘 FANPAGE on. 1s0Tiev
    📃 E-MAIL kontaktgimper@gmail.com
    #teamplay💜
    --
    Wyprodukowane przez VIDMO
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 2 061

  • Brandon x Pompa # Hogastos Santos

    7:19-7:24 muwisz że najlepsza bo ci płacom za muwienie że najlepsza Gimper 2014-2018 nagrywa z pasji do gier i memòw /Gimper 2019 nagrywa owerwatcha i reklamuje Play muwiąc że to najlepsza sieć w Polsce . Oczywiście z pasji dla pieniędzy i bogactwa,aj prawda boli.

  • Miłosz Przerwa
    Miłosz Przerwa 5 days ago

    glupi lysy

  • Stachu Wiśnia
    Stachu Wiśnia 6 days ago

    Cholibka

  • Onick Black
    Onick Black 7 days ago +1

    Jaka jest orginalna grupa na faceboku z kąd bierzesz memy?

  • Danix PL
    Danix PL 18 days ago

    13:10 XD

  • Real polish slav
    Real polish slav 18 days ago

    14:35 materiał na mema

  • Darkness
    Darkness 19 days ago +4

    Z tą stefą 51 chodzi o to ze 20 września ma być na nią szturm i ci ludzie mają biec jak naruto żeby unikać strzałów

  • Jasperek666
    Jasperek666 20 days ago +1

    hehe cholibka

  • XerdeN
    XerdeN 21 day ago

    *bum cyfy ksz bum cyfy cyfy bum ksz*

  • olekfifolek
    olekfifolek 21 day ago

    o 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼

  • wojti Gawort
    wojti Gawort 23 days ago

    Najlepsza sieć w Polsce to oczywiście Orange :)

  • goracy ziemniak
    goracy ziemniak 23 days ago

    14:34 to jest przyszpieszone puszczłem na 0.75 i były normalne ruchy czyli temat zamknięty

  • Frozziovsky
    Frozziovsky 24 days ago +1

    4:49 co to za piosenka?

  • Damian Gucz
    Damian Gucz 25 days ago

    Tomasz Gimper Dziadkowy - Tak było

  • Wiktorius 121
    Wiktorius 121 29 days ago +1

    Według informacji to z plej odchodzą ludzie a największy przychód posiada plus i plusz

  • KamilJumper
    KamilJumper Month ago

    11:30 spotkałem go na ome

  • Pro Com
    Pro Com Month ago

    I ta bezcenna mina na początku

  • Prosiaki I Ferajna
    Prosiaki I Ferajna Month ago +1

    10:13 siema Oli XD

  • Beata Gołębiowska

    15:12 to jest prawda sama gram na pianinie i dźwięk był by inny (bo kto jest taki mądry że o w pół do piątej gra na pianinie koleżanka to nagrywa a potem patrzą na snapie jak by wyszło gdyby było przyśpieszone, spowolnione, lub odwrócone. No kto jest taki mądry no ja i moja koleżanka xD) wgl wiem że można tak szybko grać.

  • Szymek Gaming
    Szymek Gaming Month ago

    𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼

  • Szymek Gaming
    Szymek Gaming Month ago

    𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼

  • P.F.P.S tv
    P.F.P.S tv Month ago

    9:56 podobny do Marka Hucza....

  • Sandra Batro
    Sandra Batro Month ago +1

    Ja mówię tak
    Tak było tak jak mówisz tak
    Tak było

  • Aserciak Pl
    Aserciak Pl Month ago

    Wiesz Ĺźe overwatch to gra

  • pajaczek 2016
    pajaczek 2016 Month ago

    Cholibka

  • Domixc - Brawl Stars
    Domixc - Brawl Stars Month ago +1

    *cholipka*

  • Wisła patryka :D

    10:25 grupa *NIBY* od 16 lat

  • Ciamciacz Bigosu
    Ciamciacz Bigosu Month ago

    Ktoś wgl wie, że to jest Hagrid a nie cholibka? Wiem, że on powtarzał cholibka, ale...

  • gacek
    gacek Month ago

    Szanuję za nazwanie Jasła wsią :D

  • Silvobi
    Silvobi Month ago

    Jezeli chodzi o te pianino to tak jest przyspieszone ponieważ klawisze zbyt szybko się odbijają spowrotem.

  • Czrrq Official
    Czrrq Official Month ago

    Play ma nową ofertę i nową maskotę :3

  • Kermit
    Kermit Month ago

    13:08

  • Next
    Next Month ago

    Miałam się wypowiedzieć to się wypowiem. Siedzimy na ds I Łukasz powiedział że ma pomysł na mema tylko nie chce mu sie zrobić więc ja go zrobiłam. Cała historia XDD

  • jeĹź tuptuś
    jeĹź tuptuś Month ago

    ☝

  • david gamer
    david gamer Month ago

    0:16

  • TOBIKOKS HD
    TOBIKOKS HD Month ago

    Tomasz "Tak było" Działowy

  • NatanTheFredka
    NatanTheFredka Month ago +1

    9:58 o co chodzi z tym dziwnym piknięciem w tle? Słyszę to już któryś raz
    Jak z csgo gdy znajdzie mecz xD

  • Bratek Kamratek
    Bratek Kamratek Month ago +1

    Lol w Play 150G internetu a T-Mobile 2G XD

  • Owieczka Gaming
    Owieczka Gaming Month ago

    Kiedy przyjmiesz na grupe ?

  • olga bernacka
    olga bernacka Month ago

    jakiś ziomuś na fb wydarzenie Storm Area 51, They can stop all of us. i chodzi o to, że 20.09 przeprowadzony zostanie szturm na strefę 51 w Ameryce, w którejnpodobno trzymają obcych itd. no i to wszystko to jest oczywiście troll, ale już ponad 1,9 mln osób wzięło udział, więc nawet jakieś służby się wypowiedziały, że jeśli rzeczywiście ten szturm zostanie przeprowadzony, to będę strzec strefy i nikt się tam nie dostanie.

    • olga bernacka
      olga bernacka Month ago

      a ok, było tłunaczonko na odc, ups

  • kasia piwowarczyk
    kasia piwowarczyk Month ago +1

    C
    H
    O
    L
    I
    B
    K
    A
    Cccccccccccooooooooooooooollllllllllllliiiiiiiiibbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbkkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaa
    *cholibka*
    Ma ktoś więcej pomysłów na *CHOLIBKE* ?

  • Martyna WrĂłblewska
    Martyna WrĂłblewska Month ago +1

    Cholibka jestem na profilu informatycznym i jestem jedną z dwóch dziewczyn w klasie. Pozdro😅

  • Mr.panda
    Mr.panda Month ago

    Coto za gałgańskie intro. Xd

  • Wikson
    Wikson Month ago +1

    pierdłem

  • Tronder 8
    Tronder 8 Month ago

    𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼
    𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼
    𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼 𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝘽𝙆𝘼

  • Tomasz Tofil
    Tomasz Tofil Month ago

    co to za dramat?

  • Nethris
    Nethris Month ago

    13:08 Najlepsze xDD

  • Vounq_ 1337
    Vounq_ 1337 Month ago

    O zdjęcie jak stoisz z trenerem na siłowni juz wiemy co tam i czego trener cie uczy XDD

  • Mikołaj Ml
    Mikołaj Ml Month ago

    Jakeies pół roku temu- clean overwach
    Dzisiejszy overwach - cringe level 720

  • mareczeq 69PL
    mareczeq 69PL Month ago

    Ja lb sranie na podłogę

  • Ulana Szmira
    Ulana Szmira Month ago +1

    Taa najlepsza sieć a zasięg co chwile wypierdala i internet.. straciles w moich oczach za reklamowanie ich.
    Ciekawe czy Ty masz telefon w playu bo szczerze to wątpie..

  • Kinga Kraszewska
    Kinga Kraszewska Month ago

    2:06 tu się zaczyna

  • no one special
    no one special Month ago

    co to za muzyka w tle?

  • kakarot the carrot
    kakarot the carrot Month ago

    głupie pytanie?

  • Bartix480
    Bartix480 Month ago +5

    Zamiast pała lizator powinno być Pała lizatol 2:05

  • Igor Czyli Gofer 2
    Igor Czyli Gofer 2 Month ago

    12.00 Oglądnij jedno z ostatnich 6.30.

  • nivel 128
    nivel 128 Month ago +1

    Łoooooo tyle Internetu mój stary nie ma

  • bosqiu
    bosqiu Month ago

    13:09 widze drugi raz tą przeróbkę na overwatchu xD