How To Hack Into a Computer

Комментарии: 16 028

  • FireCry
    FireCry 7 часов назад

    Wow Thx it Helped me A lot :D


    it helped me Destroying my New PC :D

  • EL ZAIDSTER
    EL ZAIDSTER 17 часов назад

    Oye we me sirvió

  • Sleeping Groke
    Sleeping Groke 18 часов назад

    Yes, this actually works. I have done it many times and it always shows positive results. Tho the computer seems abit different everytime I do it...

  • Cristin_ MD
    Cristin_ MD 20 часов назад

    hahaha so funy :)

  • Chung Phoy Au
    Chung Phoy Au День назад

    you suck

  • EkinexYT Tutoriales android y mas!

    WTF 😂😂 0:47

  • Gustavo Seixas
    Gustavo Seixas День назад

    Kkkkk 0:36

  • zuzuthezombie POLINS
    zuzuthezombie POLINS День назад

    NICE, LIT VID

  • Lance Eisele
    Lance Eisele День назад

    When you get your first waterproof camera

  • Ade Priyanto
    Ade Priyanto 2 дня назад

    Kearifan lokal

  • Halloween Toby!!
    Halloween Toby!! 2 дня назад

    WTF

  • tornado gaming
    tornado gaming 2 дня назад

    is not tutorial



    is how to hack you computer

  • Srinath Suresh
    Srinath Suresh 2 дня назад

    Ada loosu

  • KUSHIMEI KITO
    KUSHIMEI KITO 2 дня назад

    CRAZY AND COOL 👍👍👍👍👍

  • TheGoldenPig{Anthony Winter}
    TheGoldenPig{Anthony Winter} 2 дня назад

    I’ve hacked into my brothers this way and it worked

  • New Super Retro Man
    New Super Retro Man 2 дня назад

    Can you stop braking windows xp

  • Daniel
    Daniel 2 дня назад

    0:42 ricky berwick is behind this channel lmao

  • shakespeare theanonymous
    shakespeare theanonymous 2 дня назад

    I honestly didnt know this was a howtobasic vid, scared me at first

  • Abubakar Rana
    Abubakar Rana 3 дня назад

    what the fuck

  • Vlogs Vids
    Vlogs Vids 3 дня назад

    This more like HowToBasicallyDestroyEverything

  • Fal Sea
    Fal Sea 3 дня назад

    BTW, you do realize that the motherboard in that particular model of desktop was part of a shipment of only 4 that were ever made and are valued at around £10,000. They were that expensive due to an experiment using 1mm × 5mm × 1.5mm slivers of black diamonds. They were put in 3 places. 1. Just below the fixing compound under the processor. 2. under the audio chip. 3. below the video codec chip. But you knew that right!!

  • THE BOSS
    THE BOSS 3 дня назад

    THANKS! It worked well

  • Fal Sea
    Fal Sea 3 дня назад

    does it have to be an iPhone, or can I use android? That brick you used to smash the glass top; if I used a natural stone rock instead, would that be creating more problems than I need? finally, when smashing the motherboard do I need to mirror you at it or willI doing it haphazardly work too? And is that it? after doing all that will I be a real hacker? or would going to visit the psychiatrist be beneficial?

  • SuperGalaxy Boy
    SuperGalaxy Boy 4 дня назад

    You are stupid guy

  • LouselosGT
    LouselosGT 4 дня назад +1

    When The phone and Computer says " I'm a police and you trying hacking I find your IP address "

  • MaTThew 156
    MaTThew 156 4 дня назад

    I cant believe its actually works

  • C17Gaming
    C17Gaming 4 дня назад

    You must be rich....You shold do a giveaway in the next video....Well,I know your not gonna do it because this is howtobasic and all you do is put eggs in every video amd reveal your foot....LOL-JUST SAYIN

  • name surname
    name surname 4 дня назад

    @?!@? Are u @?1.#.@?@(@*@ kidding meare u didd that uridiot

  • Petrus Burns
    Petrus Burns 4 дня назад

    ear rape detected..

  • XD
    XD 4 дня назад

    1:17 omg it works

  • Toast Is Great
    Toast Is Great 5 дней назад

    I was laughing so hard when I saw the dedsec background on the phone.

    *HOWTOBASIC C O N F I R M E D*

  • Francisco the boss
    Francisco the boss 5 дней назад

    When people rage at games

  • GedoksLTU
    GedoksLTU 5 дней назад

    Watch dogs 4 trailer

  • Aidan Hawkins
    Aidan Hawkins 5 дней назад

    i feel bad...I hate windows 95 too

  • BRIDS EMPIER
    BRIDS EMPIER 6 дней назад

    XD XD

  • sanket s.s
    sanket s.s 6 дней назад

    lol

  • Scoot Productions
    Scoot Productions 6 дней назад

    here bud doses it only work with a iphone

  • Izzah Yasmin
    Izzah Yasmin 6 дней назад

    Well,that's seems convincing😳😳

  • ONDRAMIKOL 352
    ONDRAMIKOL 352 6 дней назад

    Kurva to je píčovina!!!!!!!

  • Angsty_ Teen#1
    Angsty_ Teen#1 7 дней назад

    My friends always say that they hacked into each others instagram accounts no you dumb thot they gave you their password that's not hacking you just logged into their account...😒😒

  • Andrea Navarro
    Andrea Navarro 7 дней назад

    LOL WHAT THE HECK

  • Sonrisas Gameplay
    Sonrisas Gameplay 7 дней назад

    Esta re loco de la cabezaa

  • kamil Papa
    kamil Papa 8 дней назад

    Idiot people

  • jermion gamer
    jermion gamer 8 дней назад

    XD

  • F BKN
    F BKN 8 дней назад

    0:46 goku agh

  • McKatherine
    McKatherine 8 дней назад

    I want to believe you're rich, you have to spend money for all the things you do...
    At least you make me happy! :D

  • 2039403
    2039403 8 дней назад

    3548 0101010101010
    gughy

  • 1000000000000000 Abonenten kanal
    1000000000000000 Abonenten kanal 8 дней назад

    R.i.p Computer

  • Large Soda
    Large Soda 9 дней назад

    how to stop a nuclear bomb
    *throws an egg on it*

  • The Blue Jays
    The Blue Jays 9 дней назад

    Anonymous: We are the best hackers!
    HowToBasic: Hold my beer.

  • kétchup 555
    kétchup 555 9 дней назад

    Put the reverse versión

  • Nico Bricks Productions
    Nico Bricks Productions 9 дней назад

    Thanks for the tutorial! It worked like magic!

  • Trâm Vân Nguyễn Thị
    Trâm Vân Nguyễn Thị 10 дней назад

    Wtf?

  • locojess
    locojess 10 дней назад

    oh shit it worked

  • BAHOICOTDEMMEEMZMEGATRON9000 420BLAZEIT

    BUT WHAT CPU DID U PUT IN HUH

  • Justyna Maslana
    Justyna Maslana 10 дней назад

    He is a madman...theres nothing else to say...

  • Dan The brick
    Dan The brick 10 дней назад

    How match money do you taking by YouTube?

  • ORZpasserAtw
    ORZpasserAtw 11 дней назад

    Iphone + Dedsec? Watchdogs reference?

  • Nyu
    Nyu 11 дней назад

    OMG!!!!!!! DEDSEC WALLPAPER!!!!!!!!!

  • SHADDER 8K
    SHADDER 8K 11 дней назад +1

    ? Hack complete Sir ¿

  • Logan And Yahires Media
    Logan And Yahires Media 11 дней назад

    LOL!!!!

  • [Content Deleted]
    [Content Deleted] 11 дней назад

    first of all
    YOUR A IDIOT
    2ND YOU WASTE MONEY 3RD YOUR A BIG BABY
    4TH YOUR A DUMB IDIOT
    5TH YOU RUB STUFF ON YOUR LEG LIKE A BABY
    6TH YOUR STUPID
    7TH YOU ARE SO NASTY
    8TH YOU PEE ON STUFF AND POOP ON IT
    9TH YOUR LIKE DONALD TRUMP
    10TH YOU SHOULD GET BANNED
    😬😠😈💔💔👎👎👎👆😾🙅

  • MLG Squirtle
    MLG Squirtle 11 дней назад

    Wow did you like eggs for a living

  • Salty Serum
    Salty Serum 12 дней назад

    No wonder he’s a YouTuber I don’t think he’ll ever ever get a job. Well maybe on a demolition team

  • YAZONII Gamer
    YAZONII Gamer 12 дней назад

    It really works!!!!!!! THANK YOU FOR DOING THIS VIDEO 😍😍😍😍😍😍

  • justin godla
    justin godla 12 дней назад

    lol

  • Andres Mendoza
    Andres Mendoza 12 дней назад

    Like si entendiste lo de ded sec

  • Fahim Islam Niloy
    Fahim Islam Niloy 12 дней назад

    ha ha ha that is really hacking

  • Damark Blade
    Damark Blade 13 дней назад

    Does it really work?
    www.blogmaester.tk/2017/11/use-your-computer-laptop-and-smartphone.html

  • Vikas Pahurkar
    Vikas Pahurkar 13 дней назад

    o my god

  • Stry Cat
    Stry Cat 13 дней назад

    m.ruclip.com/video/LoTm1PQlixw/

  • Anita Jenifer
    Anita Jenifer 13 дней назад

    I have always suspected that my husband was cheating on me. we have
    been married for 5 years now and its been a smooth ride until last year when he changed and started seeing other women. A friend linked
    me up with an hacker Effectivehackers79@gmail.com who helped me hack
    into his phone, i had complete access to his phone right on my device
    and i could monitor all his activities , location, call logs, text
    messages and all. I know hacking is illegal but i was left with no
    choice and i had to do it because i loved my husband and i just dont
    know why he chose to cheat on me, i have been a good wife.
    Effectivehackers79@gmail.com helped me hack into my husbands phone, i
    have enough evidence against my husband now and i am thinking of
    Filing for divorce.

  • Maximilian Bernard
    Maximilian Bernard 13 дней назад

    I officially died of laughter after 0:57.... xD

  • GTA BOYS
    GTA BOYS 13 дней назад

    The music in the beginning of the video sounds like criminal.

  • Sunil Kumar
    Sunil Kumar 13 дней назад

    Your are mad craz,y

  • Faisal Yusof
    Faisal Yusof 14 дней назад

    LOL he's a psycho

  • Pen Group
    Pen Group 14 дней назад

    I like how he used watch dogs 2 logos

  • Wallson Jeupiter
    Wallson Jeupiter 15 дней назад

    0:31 isn't this from watch dogs?

  • Patricio Jofre
    Patricio Jofre 15 дней назад

    Dedsec wow!

  • The sniper king
    The sniper king 15 дней назад

    ok u are crazy

  • Yolo Solo06
    Yolo Solo06 15 дней назад

    So funny!!!!!😂😂😂😂😂😂😁😹😹😸

  • Moonlight Animator [Luna]
    Moonlight Animator [Luna] 16 дней назад

    R.I.P Computer
    From When It Started - Untill It Got Crashed

  • CJ Brick
    CJ Brick 16 дней назад

    OMG I ment real

  • G Train MTA Lover
    G Train MTA Lover 16 дней назад

    I just noticed that your background wallpaper on your phone 0:20 is the DEDSEC logo from Watch Dogs 2

  • Xx KillerXx
    Xx KillerXx 16 дней назад

    Fuck this

  • Funny Gaming
    Funny Gaming 16 дней назад

    more like How To Make Bomb Out Of Computer

  • Noob Tetris
    Noob Tetris 16 дней назад

    Oops ( my system crushed )

  • Riley Pr082
    Riley Pr082 17 дней назад

    Hacking:badass

  • Jovan Babovic
    Jovan Babovic 17 дней назад

    Hope he dies from cancer

  • Pace Gracie Jiu Jitsu Academy
    Pace Gracie Jiu Jitsu Academy 17 дней назад

    Your so cruel!

  • Arlina Sanchez
    Arlina Sanchez 17 дней назад

    Those endings tho lol

  • Nex
    Nex 17 дней назад

    I am a hacker

  • Sam Bettney
    Sam Bettney 17 дней назад +1

    Thank you SO much, this tutorial worked really well.

  • Ripy Serius
    Ripy Serius 17 дней назад

    as pewdipie once said

    -Well thats a waste of a computer.

  • FRFRDUDR
    FRFRDUDR 18 дней назад

    whats the burning powder called?

  • Ulises Vega
    Ulises Vega 18 дней назад

    When a cod player rages 😂😂😂🤣

  • Kaden Branscum
    Kaden Branscum 18 дней назад

    That was bull shit 🐂💩

  • mc rasvaletti
    mc rasvaletti 18 дней назад

    OMG! THIS WORKS!!!!!!!

  • XDgam3r45 !
    XDgam3r45 ! 18 дней назад

    U need medical help

  • Džiugys
    Džiugys 18 дней назад

    yey it works