Step Up: High Water, Ne-Yo - Big

Share
Embed
  • Published on Feb 25, 2018
  • Step Up: High Water, Ne-Yo - Big

Comments • 72

  • Leekz
    Leekz Month ago +1

    Is there an Instrumental Version with just the beat like king showed sage in the studio??

  • Rabea Ziani
    Rabea Ziani Month ago

    This is song is so catchyyy🔥💯

  • The shark gaming
    The shark gaming Month ago

    when i finished the season 2 and i knew that the third season is not done yet i got depressed

  • MUSIC Studio
    MUSIC Studio 3 months ago

    Where can i find lyrics??

  • enohtabe senderos
    enohtabe senderos 3 months ago

    "I can't stop watching " so good .

  • Ahmad Nemekh
    Ahmad Nemekh 4 months ago +1

    The series is dope, n the song even more DOPE!

  • LoowyForTheRecord
    LoowyForTheRecord 4 months ago

    been searching this for an year

  • Supa Stackman
    Supa Stackman 5 months ago +1

    This song should have like 40 mil already.

  • Evelin silva
    Evelin silva 5 months ago

    AM my love

  • Official Kalia
    Official Kalia 5 months ago +2

    I love this song💯.

  • Deniz Aydogdu
    Deniz Aydogdu 6 months ago +10

    So you wanna talk big
    Y'all gonna realize how you starvin' ??? ???
    Be in my crew, stompin' studio ???
    I feel it in my chest
    Hopped up on nitro through my veins
    When i take a breath, it's like a hurricane
    Hundred mile winds full of Mary Jane
    I can make the world fell it when i bang
    I can move the planet like it ain't no thang
    Big enough to put the sun on the end of my chain
    I take Saturn's rings and wear 'em like they rings
    And put stars on my wrists, yeah
    Best whips in the world every one of my cars on the list
    Best chicks in the world I ain't sayin' no names
    But I gotta keep stars on the list
    I flood the strip club, I part the green sea like a black moses
    I'm on the top, babe, but it just don't get much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me, naw
    I just don't get (Much bigger than this)
    If i don't know nothin' else one thing I know
    I go any where I want to go
    Sunshine in the wintertime big and bold
    For the summertime, I go find the snow
    One thing I know, I know about dough
    Even know about broke, been there before
    Was a long, long, long, long time ago
    I ain't never forget, but that ain't here no more
    Now it's European whips and Cuban cigars
    Shorty hella mean with a real nice figure
    Platinum, 45 soild gold trigger
    Like a hole in your nigga don't get much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me
    Much bigger than this
    Much bigger than this
    Yeah, Best whips in the world every one of my cars on the list
    Best chicks in the world, I ain't sayin' no names
    But I gotta keep stars on the list
    I flood the strip club, I part the green sea like a black moses
    I'm on the top, babe, but it just don't get much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me
    Know y'all ain't talking big
    Y'all just talking
    Said it just don't get
    Much bigger than this, much bigger than me

  • Kara Melton
    Kara Melton 6 months ago

    this song is fire

    • David Gitau
      David Gitau 3 months ago +1

      This song is sweeeeeet..... Much bigger than this😚😚😚😚😚😚

  • Grand River69
    Grand River69 6 months ago +12

    Season 3 needs to come quick! No spoilers but i can't wait to see how all of the shit is going to work out next season.

  • Selin Akmanaf
    Selin Akmanaf 6 months ago +2

    I can spot Tal, Poppy and Odalie; can anyone tell me when Davis shows up?

    • Teona Tomeska
      Teona Tomeska 3 months ago

      Selin Akmanaf i think he is not in this dance,i was looking for him too😧

  • Cassandra Brown
    Cassandra Brown 7 months ago +24

    Tal is the only one who stays mutual and likes everyone, wants to help everybody out. Everyone else in this show, is only out for themselves.

  • Ward Vannieuwenhuyze
    Ward Vannieuwenhuyze 7 months ago +2

    hope for season 3

  • Cookie Jane
    Cookie Jane 7 months ago +1

    2019 💃🏾🤤

  • ilyas alhabsi
    ilyas alhabsi 7 months ago +5

    So freaking underrated

  • Amir Erian
    Amir Erian 8 months ago +69

    Words can’t describe how insanely good this song and the series as a whole is...🔥

  • Despina Tsepa
    Despina Tsepa 8 months ago +2

    This song is fire!!! Can't stop listening!!! 👏👏👏👏

  • Adilliosz
    Adilliosz 9 months ago +1

    I need this instrumental

  • Rican Marrero
    Rican Marrero 9 months ago

    Lmao looks like me and how I felt that I am allergic to a virgo man...lmao

  • Clara B
    Clara B 10 months ago

    It's crazy! Love you

  • براون •
    براون • Year ago

    Faku:) :)

  • Ndefru Brayan Ayah
    Ndefru Brayan Ayah Year ago +2

    this is dope

  • Angel Namuddu
    Angel Namuddu Year ago

    Am addicted to this ,it's my favorite man ur the best. Arms up

  • Sheniel Lewin
    Sheniel Lewin Year ago +1

    #teamNEYO

  • joy Aydams
    joy Aydams Year ago +1

    I LOOOOOVE THE SONG>>

  • Elnardo Oscar
    Elnardo Oscar Year ago +3

    The part when he used the shirt as a nunchuck got me

    • loke senpai
      loke senpai Month ago

      Hey you should look up on RUclip Marvin Gofin's "me myself and I" dance video I first saw that bandana move there and it's amazing.

  • Milad Naderifar
    Milad Naderifar Year ago +3

    Amazing

  • achika mohombi
    achika mohombi Year ago

    dope

  • Kia B
    Kia B Year ago +4

    Watched 5 episodes of this and can't watch the others because they are unavailable for me to watch on here. Where can I watch the others? Or where can I download all episodes from?

  • Miranda Wang
    Miranda Wang Year ago +11

    Cant stop playin this on repeat. someone post the lyrics pls

  • LIVE LIFE
    LIVE LIFE Year ago +3

    🔥🔥🔥

  • Mwesiga Adrian
    Mwesiga Adrian Year ago +25

    The choreography herein damn it's just top notch we need more of these series with the real vibe

  • Audavious Whitehead
    Audavious Whitehead Year ago +59

    Man I'm ready for some more espiodes to come

  • Zahori Michelle Aragon guerrero

    ❤❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚❤💙💗💖💕💖💗💗💖💕💕💖💗💙💖💕💕👅👅👅👅👅👄👄👄👄💋💋👄👅👅👄💋👄👅💕💗💗💗💚💓💔💔💢💤❣💞💝💞💜❣💞💖💙💛💢💢🎸🎵

  • Marvel is better Than DC

    The quality in choreography has really disappeared in music these days. This music video has a 2012 vibe.

  • Zahori Michelle Aragon guerrero

    El rey de step up high water Ne _ Yo

  • Meeko Martinez
    Meeko Martinez Year ago

    She super Saiyan

  • Merritt Network
    Merritt Network Year ago +7

    People gotta get RUclip Red cus this shit is hot and should get more publicity

  • DMV DaNavigator
    DMV DaNavigator Year ago +37

    I think I watched this so much that I have picked up on the choreography

  • Shar0n Ingrid
    Shar0n Ingrid Year ago +13

    This z awesome

  • Scarlett 25
    Scarlett 25 Year ago +76

    i am obsessed with this song

  • Seth Murphy
    Seth Murphy Year ago +25

    Who saw Jade tho haha that 2 second cameo

    • Jai Jai James
      Jai Jai James 7 months ago

      Most of the cast is in it Davis, Poppy, and Tal

    • Emirhan BURUL
      Emirhan BURUL Year ago +8

      Seth Murphy well its from the series Step Up: High Water where Jade plays a major role

    • Djinn C
      Djinn C Year ago +4

      Her hair flip got me shock tbh

  • Hameh krubally
    Hameh krubally Year ago +129

    I can’t stop watching this song is dope

  • zerocool1ist
    zerocool1ist Year ago +1

    ruclip.com/video/RTSkvAabm0k/video.html

  • lyrical world
    lyrical world Year ago +55

    a must watch series

  • Karine PierreD
    Karine PierreD Year ago +177

    it reminds me the time when artists were doing real choregraphy in their videos back in the day. A real gem. Can't stop waching it.

    • Grand River69
      Grand River69 4 months ago

      Agree, the video truly reflects the type of person Ne-Yo’s character Sage O’s expects out of his dancers with their choreography when shooting music videos. He gets mad so many times because they aren’t dancing hard enough or sloppy choreography.

    • One man Army
      One man Army Year ago +1

      Kay P

      I listening this song every one minute