Who Am I? ‘The Real’ DNA Results, Part 2

Комментарии: 3 237

  • angelloves you
    angelloves you 12 часов назад

    Ha ha u match ur cellphone coverage has me dying

  • Crystal Ruiz
    Crystal Ruiz День назад

    Adrien's result did not surprise me...she's a Latina...all Latinos are a mix of native americans, European and African....and other ethnicities...what's surprising to me is that a lot of people don't realise that.

  • Demetri Dominguez
    Demetri Dominguez День назад

    Her African percentage is so low compared to other Boricuas; must be her Ecuadorian side. Most Puerto Rican’s tend to be 25-35% African

  • R. J.
    R. J. День назад

    I'm not surprised Jeanie is 13% PI. Vietnamese are largely Chinese + PI...

  • Rihna M
    Rihna M День назад

    AYYY PACIFIC ISLANDER. Now I know why I love Jeannie so much (:

  • Jessica Dann
    Jessica Dann День назад

    Wait you saying a lot of white stuff 😂😂😅 I'm laughing so hard 😂 love you bae ❤️

  • Marie Williamson
    Marie Williamson День назад

    They sound so stupid sometimes

  • Natasha Clarke
    Natasha Clarke День назад

    I cried u look like a cell phone coverage 😂😂😂😂

  • silkygirlable
    silkygirlable День назад

    So you are white if ur from Europe?!

  • E bola
    E bola День назад

    Its still shocking how so many folks especially in US dont know most hispanics are pure european or majority european by dna. they do t even know that Hispanic culture originated in europe and was spread into South America & Caribbean Islands by conquering

  • ame ib
    ame ib День назад

    I knew that adrianne is going to have middle east in her dna because of her face its crazy

  • Crystal Child
    Crystal Child День назад

    THE TRUTH!!! AnAmericanDeception: DNA Testing THE NEW ONE DROP RULE Eps8
    m.ruclip.com/video/hvui_L91bi0/

  • Crystal Child
    Crystal Child День назад

    The DNA Hoax Exposed
    m.ruclip.com/video/BLFHoLvCKs0/

  • Crystal Child
    Crystal Child День назад

    DNA HOAX
    m.ruclip.com/video/JHjJJfhfRgs/

  • Crystal Child
    Crystal Child День назад

    DNA HOAX???? African Ancestry DNA Fraud
    m.ruclip.com/video/vt-97DoX0YA/

  • Crystal Child
    Crystal Child День назад

    Scientist's have came out more than once and said the DNA test that took place was a HOAX!!! They themselves said you cannot trace your entire bloodline and they don't even go throughout your entire family.

  • LAPD OFFICER
    LAPD OFFICER День назад +1

    Adrienne 100% FINE

  • Dzeni Dugonjic
    Dzeni Dugonjic 2 дня назад

    Damn, people don't know that Spain and Portugal are in Europe??? 😂

  • Danyiel Says
    Danyiel Says 2 дня назад +1

    Im latino/Hispanic and i found out im european,african,native american,middle eastern and jewish

  • Para Noya
    Para Noya 2 дня назад

    Jeanie is the funniest

  • Adam Carlo
    Adam Carlo 2 дня назад

    I see an Asian , a native american and four African Americans

  • putins lover
    putins lover 2 дня назад

    These girls r retarded ...adrianne is a typical mestiza latina of course she has native american like majority of latin americans.

  • kristina Talanoa
    kristina Talanoa 2 дня назад

    Yay Jeannie has Pacific island that's cool 😎 cos I'm P.I lol

  • Rescuing/Me
    Rescuing/Me 2 дня назад

    She looks Asian :/

  • Waldo BR
    Waldo BR 2 дня назад

    when latinos get surprised by having dna from everywhere ;-; gurl, do u know history?

  • ayaanle idris
    ayaanle idris 3 дня назад

    latinos r just native americans with european mostly n african genes...ppl seem to forget south n north ameica were colonized by western powers...there were no latinos then just native indians

  • jorge lugo
    jorge lugo 3 дня назад

    Adrdrieene is so fucking ignorant and stupid.......And so confused as she says....

  • nine yards songs
    nine yards songs 3 дня назад

    who is the asian chick...is she married..she's so cool...

  • khadar songz
    khadar songz 3 дня назад

    Why she get excited when she tell her 7% African

  • Osasogie Igiebor
    Osasogie Igiebor 3 дня назад +1

    "Wait.....Im white?!" Im deceased 💀😂💀😂💀😂💀😂💀

  • LDG Footage
    LDG Footage 3 дня назад

    Did Adrienne think she was gonna get 80% latina? Latinos didn't move around. Latinos are composed of all those. There were indigenous people. Then Europeans came. They brought African slaves.

  • Ryna King TV
    Ryna King TV 3 дня назад

    Lmaoooo She was so hype about that 7% African 😂😂

  • charlita25
    charlita25 3 дня назад

    Yes Loni you know all about buffets

  • Philly Fox
    Philly Fox 3 дня назад

    yo people celebrating being african just to be on the minority bandwagon

  • japanmania30
    japanmania30 3 дня назад

    The Whites got around A LOT

  • Scarlettpaulacanario Paula
    Scarlettpaulacanario Paula 3 дня назад

    Adriane look more native american like Ecuadorian that puerto rican .
    She look very native american .

  • Sirius Black
    Sirius Black 4 дня назад

    Why are latinos so surprised that they have African, European and Native American in them? Lmao, latinos are mixed, but they are generally white. Latinos are white.

  • raesosa
    raesosa 4 дня назад +1

    Do latinos not get that latino is not a race?! You're usually a mixture of native american and european. She sounds so surprised...

  • Jia Hui L.
    Jia Hui L. 5 дней назад +1

    Lol her confusion is hilarious

  • casey jason
    casey jason 6 дней назад

    Wait why are they acting OVER DRAMATIC,i find it very fake but i cant stop watching.lol.So does that Chinese(or not) Girl didnt know she was from EAST ASIA ?i mean really?

  • Danna Lopez
    Danna Lopez 7 дней назад

    You dumb Americans!First of all-
    Italian people are NOT white!!!!!!(ITALIANS ARE Latin!!!!!!)
    Greek people are NOT white!!!!!
    Even Black people HAVE white blood!
    Latin Americans are just A MIX of-MIddle Eastern-Semitic(they have BLACK blood),Indigenous,Black,White and even Asian!EVERYTHING!!!!!!!!!!!!!!!

  • Stephanie Sposato
    Stephanie Sposato 9 дней назад

    Why does it cut out at 2:15????????? does Anyone know what she says?????? I know Adrienne responded "im white" but I want to know what the Lady said???

  • Middle Finger
    Middle Finger 11 дней назад

    I'm 100% white and proud of it

  • Nailah
    Nailah 13 дней назад

    They're surprised about the Native American? That's what latino IS: Native (central) Americans + the Spanish conquistadors. Also there's speculation about the Native Americans actually being originally from Africa, so that's prolly where the bulk of the "flavor," if you will, comes from.

  • DeejayTriz
    DeejayTriz 14 дней назад +1

    I'm sorry to break it down to you but when they say 7% Africa it doesn't me you are black.. coz in africa the whole north is Arab..Lmaooo maybe if they said West Africa!! They be fooling u..Lol

  • Meera K
    Meera K 15 дней назад

    'Wait I'm white' 😂😂😂💀💀

  • Astrid Mejia
    Astrid Mejia 16 дней назад

    Do they know any world history? They're so ...

  • Jabari Rudd
    Jabari Rudd 16 дней назад

    she finds out shes 7 % black and she think she 50% nooo ur 57% white😂😂

    • Jabari Rudd
      Jabari Rudd 16 дней назад

      she more white than black tho

  • Jean Pérez
    Jean Pérez 19 дней назад

    According tu puerto rican history, Adrienne was bound to have african, native american (tainos) and european blood since the spaniards came an conquered the island enslaving and raping tainos and africans. The Asia part was shocking though...

  • grace olamijuwon
    grace olamijuwon 24 дня назад

    It's like the Jeremy Kyle show

  • Shaina Cooper
    Shaina Cooper Месяц назад

    Man was I hoping Jeannie had a lil sistah in her!

  • Nara Faamausili
    Nara Faamausili Месяц назад

    Jeannie girl, you might be 13% Samoan ;) lol cheehoo!

  • Upendra Entertainment
    Upendra Entertainment Месяц назад

    0के

  • Andrea Turbolz
    Andrea Turbolz Месяц назад

    As a man I would like to know The DNA of The miss Who is reading The risults...she is so goergious

  • Ayanna English
    Ayanna English Месяц назад

    My DNA Results "yeah congrats your black asf hoe except it"

  • Amirah Alyaus
    Amirah Alyaus Месяц назад

    "I'm white"😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Taaliyat Ojifinni
    Taaliyat Ojifinni Месяц назад +1

    Jeannnie "You look like a cellphone coverage" , then falls to the floor 😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Mike Lavishton
    Mike Lavishton Месяц назад

    And I'm biologicAl DNA Native American is just not "Indians" in America. It's the Indians of the Americas as awhole. You could tell what she thought based on the shock

  • Mike Lavishton
    Mike Lavishton Месяц назад

    I don't get why people are shocked by this. I bet you was waiting to hear some "puerto rican" percentage lol

  • Rashawn Edwards
    Rashawn Edwards Месяц назад

    Is this real

  • JJ 51
    JJ 51 Месяц назад

    Listen NATIVE AMERICAN isn't a race ................... neither is Hispanics .......... !!!!

  • J Man
    J Man Месяц назад

    So much of what comes out of their mouths during these DNA segments are stereotypic and ignorant but the line "you look like a cellphone coverage" was priceless.

  • Amina Suliman
    Amina Suliman Месяц назад

    Wow I would have never guest she is middle eastern

  • CUNTRELLA
    CUNTRELLA Месяц назад

    I encourage any mestizo latino to take the 23andMe test, her results are pretty average for a mestizo latino.
    My background is Salvadorean and I had 50% native 40% European 5% african and 5% undefined (within the european I had Jewish) which was unexpected but I was very very happy .

  • Ella.31_
    Ella.31_ Месяц назад

    Omg adorable I died with adriennes. Lonis little munchkin is packed full hahah.

  • MichelleLephant
    MichelleLephant Месяц назад

    Spanish is white. Poor girl thought being told she's Spanish makes her more brown. This shows how absolutely clueless people are. Spanish people are Caucasian. Merry Christmas. You're white. You're not Latino at all. Literally.

  • Goorpijp Wessel
    Goorpijp Wessel Месяц назад

    Is this show made to keep women dumb?

  • Mary Landeros
    Mary Landeros Месяц назад

    When babe says that he wants to see different people, like nah boo, I got Native American, English, African, Spanish, Irish, etc! Like which do you want!

  • RXNDX 123
    RXNDX 123 Месяц назад +1

    So, Adrienne is confused that she is called white?🤷🏾‍♀️. Yo I could look at her and tell her that without a DNA result. Latino isn't a race, she would either be white, black or Asian. Nothing else really. 🤧🤷🏾‍♀️✨she's from Africa but from the north side which is predominantly Middle East/Arab descent not really a black area🤕

  • Christina Rodriguez
    Christina Rodriguez Месяц назад

    European explains why spanish people are light skinned I was surprised by Greek tho! She does seem a little India- in the features. Thats so cool.

  • Jennifer Rodriguez
    Jennifer Rodriguez Месяц назад +1

    Why are hispanics always surpised by the fact that they have white ancestry.

  • Leonayah Hicks
    Leonayah Hicks Месяц назад

    cell phone coverage😂😂😂😂😂

  • ccdd xxx
    ccdd xxx Месяц назад

    It's an.estimate only so it was not accurate

  • Kaileen Rusin
    Kaileen Rusin Месяц назад

    Adrienne had me so weak 😂❤️

  • kaya kaya
    kaya kaya Месяц назад

    "57% European" "wait I'm white?" Hahahahhhaahh how ignorant can you be ? Literally Spain ? Portugal ? Italy ? Greece ?

  • Roxy W
    Roxy W Месяц назад

    What race is European, or African, or Asian? These are Continents, not races.

  • ansiaaa
    ansiaaa Месяц назад

    the ching-chong woman has got serious boobs going on :O

  • Balkanska Supa
    Balkanska Supa Месяц назад

    You are dumb Americans

  • Renjith Nair
    Renjith Nair Месяц назад

    These people are a special kind of dumb

  • liz m
    liz m Месяц назад

    Adrienne​... the Latinos didn't get around, other people got around the Native Americans...

  • morgan taylor
    morgan taylor Месяц назад

    who is laughing like that at 2:33 😂😂😂

  • Jaime Michel
    Jaime Michel Месяц назад

    Me and Adrienne have similar ancestry
    28% native american i'm 25% native american
    57% European i'm 57% European
    8% middle eastern i'm 10% middle eastern
    7% African i'm 5% African my remaining 3 percent are 2% Asia 1% percent Polynesian

    we Latinos are all pretty much the same thing

  • Layla Cee
    Layla Cee 2 месяца назад

    So many lines 😂
    Adrienne: 'Wait, I'm white?'
    Jeannie: *when they show they map for Adrienne* 'you look like a cell phone coverage.'
    Adrienne: Wait, I'm as white as Tamera?'
    Tamera: Yep! Can't pick on me anymore, Adrienne!

  • Sheila Onynago
    Sheila Onynago 2 месяца назад

    None of this is surprising if you know anything about colonization

  • Dongwook Kim
    Dongwook Kim 2 месяца назад

    South East or North East of Asia for the first lady

  • destin omura
    destin omura 2 месяца назад

    adrianne wanna cry shes not latina lol

  • Joseph Mendoza
    Joseph Mendoza 2 месяца назад +1

    Am I the only one who thinks Tamera's yup yup yup yup yup was cute lol it was cute the way how she said it

  • TheEllybelly17
    TheEllybelly17 2 месяца назад

    I mean adrienne should of known she was a bag of mix trails..all latinos should know.lol but it was funny seeing her scream about being african again duhh.kinda makes me sad tho cause Dominicans shun or are in denial about having african ancestry! And want no part of it.im dominican btw.

  • R. Pagel
    R. Pagel 2 месяца назад

    "I'm white" 😂😂😂🙃😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Soto N
    Soto N 2 месяца назад

    Rachel Dolezal may actually be black, her and Adrianne look related

  • Kawaiizoey
    Kawaiizoey 2 месяца назад

    This is racist

  • Lell Mi
    Lell Mi 2 месяца назад +1

    Bruce Lee had a white blood in him too, so no, Jeannie you're not related to him!

  • Don K
    Don K 2 месяца назад

    It is sad when people do not realize that Spain and Portugal is in Europe..

  • Eli 아 나
    Eli 아 나 2 месяца назад

    SPANISH IS WHITE LMAO.

  • Ntsoaki Sheleni
    Ntsoaki Sheleni 2 месяца назад

    hay Jeannie..lmao

  • Rayne
    Rayne 2 месяца назад +1

    her swag came frm her 13% poly of her lolol//I'm poly

  • JayTV gang
    JayTV gang 2 месяца назад

    the more white people makes black race looks bad, the more people want to be black.see how happy this bitch , just to be 7 percent black. lol tf

  • Gustavo C Lan
    Gustavo C Lan 2 месяца назад

    Americans of Latin American ancestry are completly ignorant of their (alleged) people history, yet they to love to beat the chest and say "Oh, I am Latino(a), bla bla bla". Idiots.

  • ScholarWarrior101
    ScholarWarrior101 2 месяца назад

    Adrienne's results proved how dumb and made up this whole the "Latina" category really is.