Upchurch “No one told us” (New Album Coming Soon)

Share
Embed
  • Published on Jul 16, 2019
  • I have a new album dropping soon skins.. not sure which one I want to drop first lol I have multiple and I’m just gonna leave this here and see what y’all think about it.. can’t tell ya which album this is from, I just wanna see what the vibes are muahahahaaaa 🤘🏼😆Produced by @thomastonermusic
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 4 870

  • Jake Browne
    Jake Browne Month ago +1008

    Everyone ever: "you cant rap about Toyotas"
    Upchurch : "I don't even need yall to hold my beer"

    • Myke Lowry
      Myke Lowry 5 days ago

      @Andrew Parsons your welcome to go spew hate somewhere else. Im serious .. bye

    • Myke Lowry
      Myke Lowry 5 days ago

      @itz _ country _ boy 123 hey man. Calm down and let's have some respect for church's comment section. Thanks homie

    • Myke Lowry
      Myke Lowry 5 days ago

      @Steve Bellen it's like 2 people bitch and another . It's all good in here skin. I ignore it.

    • Regina Davis
      Regina Davis 10 days ago

      Well hell who needs a beer when we shine in da moonlight. Hang in there. Keep your head up. Sometimes isolation=remedy

    • Tex Miller
      Tex Miller 13 days ago

      Eminem is the goat grazing on government land. Church is the goat raisin hell and eating corn bread on private land

  • Landen Ridenour
    Landen Ridenour 15 hours ago

    this is one of the best songs of his i love it and its fire

  • Tennessee Explorer

    Has to be my favorite one so far

  • Brett Mucciolo
    Brett Mucciolo Day ago

    Love the vibes

  • Deerharvester7
    Deerharvester7 Day ago

    I’m ready for this album buddy! #summervibes 🌾

  • ClayShot
    ClayShot 2 days ago

    Dale ya skin

  • The Crimson Dagger
    The Crimson Dagger 2 days ago

    Ryan, the way you switch up the flows, A FUCKIN MAZING. Bruh if you and my other 2 favorites stop making music, I'll pay my life savings for every single song, album, mixtape, features, whatever. Keep it up, and like I said before idk if I'm allowed to say it, but #CREEKSQUAD

  • berry sweet
    berry sweet 2 days ago

    ♡♡♡♡love it

  • Cory Haviland
    Cory Haviland 2 days ago

    where the video at doe?? lol RHEC

  • Jeremy Corrao
    Jeremy Corrao 2 days ago

    Love it!

  • Mason Barcelona
    Mason Barcelona 3 days ago

    Churchman music is life..!🔥🔥🔥

  • Theron Barnes
    Theron Barnes 4 days ago +2

    RHEC Holding my breath skin can't wait for some new church man....

  • Josh  Patrum
    Josh Patrum 5 days ago +1

    New Favorite song right there! Yeah it's bad that we can't hear your Songs on radio,but we got all these Queer comersal about Aids we gotta see , killing baby's like it's nothing but Can't Hear this Kool ass Music!

  • bpkjordan
    bpkjordan 5 days ago +1

    Cant wait for album to dropped....

  • Brittany Price
    Brittany Price 5 days ago

    Who all wants to be that cowgirl? 🙋‍♀️

  • Better Lawns & Landscaping

    I’ve never seen an artist so unique that on every song, I watch or listen to it more than once for sure! Awesome shit!

  • Myke Lowry
    Myke Lowry 5 days ago

    This is equivalent to a Platinum Country Ass Whoopin !!!!
    You got bars in all genres skin !!!! 😁😁😁😁
    #RHEC
    #JukeboxReady

  • Trucker88
    Trucker88 5 days ago +1

    This dude is more American than a fucking hot dog.

  • Tommy Mulliniks
    Tommy Mulliniks 5 days ago

    Church you should remix sing for the moment by em

  • mark wilson
    mark wilson 6 days ago +2

    Awesome song keep it up church who wants an album now#upchurch #rhec

  • brian hall
    brian hall 6 days ago

    Gat dang....i knew Tennessee and Texas had a old time connection. Y'all had our backs more than once. Church is the voice of a culture. Thank you.

  • Josh Bennett
    Josh Bennett 6 days ago

    This is the kinda shit that needs to be on the radio

  • Shelley Griffin
    Shelley Griffin 7 days ago

    I wish this was on Apple Music!!!

  • MELINDA Green
    MELINDA Green 7 days ago

    i havent met you in person and suprisingly since i live in ashland city but just gotta say we all love ya and support you . Your awesome no matter what you sing and can’t wait for the movie/documentary to come out

  • Alex D
    Alex D 7 days ago

    Chattahoochi coochie 🔥

  • Alex D
    Alex D 7 days ago

    This guy is 🔥

  • R.H.E.C West
    R.H.E.C West 7 days ago

    Hell yea I’m I undead stand this song casu I am doing this shit in my teenage years right now and every body says enjoy why I can you best believe I am going to live it to the fullest

  • Sunshine Lotus
    Sunshine Lotus 7 days ago +1

    Where's the repeat button? Could listen to this all day! ❤

  • Andy's Videos
    Andy's Videos 7 days ago

    please drop this album

  • Backwoods fishing Videos

    Whoever that don’t like this song fuck y’all

  • TK VimSavage
    TK VimSavage 8 days ago +2

    The more I listen the more I like... This is in my every morning routine now...

  • Jenni Day
    Jenni Day 8 days ago +1

    Damn dude. Always blowin my mind. 🔥

  • Pixie Bezona
    Pixie Bezona 9 days ago +3

    ✨ reminds me of home..

    always tend to the roots. 🌻

  • jay graziano
    jay graziano 9 days ago +2

    How come king of dixie isn’t on Apple?
    That album is a classic

  • Josh  Patrum
    Josh Patrum 9 days ago +5

    Never have I heard 1 guy sing any style of music! No way anyone can compete with ya Church Man

  • Elliott Howard
    Elliott Howard 9 days ago +16

    Church my house just burnt down. Chilling on the back porch thankful my wife and baby are ok, listen to you chilling. Thank you for what you do

    • lilkong2000
      lilkong2000 6 days ago +1

      Elliott Howard or mid al around bham

    • Jon Hattaway
      Jon Hattaway 7 days ago +2

      you in the mid tenn? if so let me know how I can help my man. Sorry to hear.

  • FISH TOPHER
    FISH TOPHER 9 days ago

    Everything before the one minute mark was 5/10. After that someone should have unplugged everything.

  • Wrangler Logsdon
    Wrangler Logsdon 9 days ago +1

    This is what you need to stick with

  • Platnumwolf 270
    Platnumwolf 270 9 days ago

    THIS SHIT IS HELLFIRE 🤘🤘🤘

  • Justin Stang
    Justin Stang 9 days ago

    Badass! Drop the country shit we all want it!

  • Sniper 23
    Sniper 23 9 days ago

    RHEC

  • Jesse Lamb
    Jesse Lamb 10 days ago

    Thats a sick guitar riff!

  • Jack Aldrich
    Jack Aldrich 10 days ago

    This song is bad ass Upchurch keep the music and videos coming can’t wait for the album to release

  • Austin Estep
    Austin Estep 10 days ago

    www.gofundme.com/f/2kxw3-out-of-work-and-needing-help&rcid=r01-15656685888-ed2afc3737a34540&pc=ot_co_campmgmt_m

  • Jakob McDonald
    Jakob McDonald 10 days ago

    If the rest of this album bumps like this, then I don’t think we are ready

  • Michelle Frey
    Michelle Frey 11 days ago

    This is just another great song from Upchurch. I really know he's going to be a legend. He needs to come close to me in PA. Like York Pa, Philadelphia, Willes Barre Pa, I really would love to see him in concert.

  • Rachel Dobbins
    Rachel Dobbins 11 days ago

    I WANT MERCH!!!!!

  • Bubba Wood
    Bubba Wood 11 days ago

    🔥🔥🔥🔥🔥

  • Joshua Peters
    Joshua Peters 11 days ago

    Man Ryan you know how to bring that 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • ASHLEYNMIKE April 20
    ASHLEYNMIKE April 20 11 days ago

    The #kevingates of country rap. #fallbackclaywalker.#### #countryisascountrydoes.
    #ISIS. #RHEC.

  • Samuel Carpenter
    Samuel Carpenter 12 days ago +2

    Best shit I've heard from upchurch (or anyone) for a few months!

  • Johnny
    Johnny 12 days ago +1

    Church please release a bad ass album before deer season like you always do so we can bumb to it while on are way to the stand 🤟 thank you, good song right here man

  • Dominic Hicks
    Dominic Hicks 12 days ago

    You are talented man don't forget that you make good music

  • Deryck Harris
    Deryck Harris 12 days ago

    Drop that shit and come to Alaska and do a show with Adam and Katie!

  • United Blueline
    United Blueline 12 days ago

    Working on my 2nd 15 pack of miller, bbq, upchurch on the speakers and over looking my pool and 5 acres of land. Damn life is good. 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸 fuck the left

  • Jacob Duell
    Jacob Duell 12 days ago

    #creeksquad

  • Kaleb Morris
    Kaleb Morris 12 days ago +1

    Coming up from a small down in the country you don’t have many people listening to rap. But when it comes to church when I hop in my truck and ride down the road all my buddy’s are jamming church at the crib. #RHEC 🤟🏻

  • Terry Absher
    Terry Absher 12 days ago

    When’s the release date on this album?

  • Steveo's Garage
    Steveo's Garage 13 days ago

    Who wants to see Eminem and church rap battle smash that like button I know I do 🤘👍

  • Elijah Council
    Elijah Council 13 days ago +2

    Let’s go upchurch your killing it man🤟

  • YouTubeLife
    YouTubeLife 13 days ago +1

    Please drop the album already. I have a feeling its gonna be a mix of country rock and rap.

  • David Asbury
    David Asbury 13 days ago

    Turning this sh!t way the fuck up 🤘🏼

  • wv outlaw outdoors
    wv outlaw outdoors 13 days ago

    ruclip.com/video/zfd2jkhPoZE/video.html
    Love your music the new country

  • K Ka
    K Ka 13 days ago +1

    Back porch blezzy rolling with this in the speakers ya good my boy 🔥🔥🔥🔥💥💥💥🔥🔥🔥🔥🔥🔥☀️☀️☀️☀️⚡️⚡️⚡️🌕🎃🎃

  • TylerHoltMusic
    TylerHoltMusic 13 days ago +1

    Helluva good question Upchurch, just where in the hell did the good times go?

  • Mason Dixon
    Mason Dixon 13 days ago +1

    Dude this song is amazing i love the tone of it, then the veat change💸🤘🤘🤘

  • Diesel Queen17
    Diesel Queen17 14 days ago

    I wanna hear some shit about Texas 🇺🇲🇱🇷

  • Kevin Russell
    Kevin Russell 14 days ago +1

    I dont usually comment on any videos but this is an awesome song man. I think it's going to blow up. Huge fan 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • jennifer pesak
    jennifer pesak 14 days ago

    Ain’t no one does it better than a country boys and girls getting down on the farm out at a pasture parties...

  • Austin Smith
    Austin Smith 14 days ago

    Just can't stop listening since the day it dropped

  • souths last rebel
    souths last rebel 14 days ago

    This song is epic

  • R G
    R G 14 days ago

    Wow bro that's FUCKIN' fire dude u fucked the game bruh can't wait for the album lmao

  • James Martin
    James Martin 15 days ago +2

    Great job Church.....another kickass song to blast from my speakers

  • Anthony Lorenz
    Anthony Lorenz 15 days ago

    Come on CHURCH.........Drop this aready lets go kid

  • BeerPong Willie
    BeerPong Willie 15 days ago

    This sounds like 26 year old Upchurch