** ASMR DEEP FRIED MOZZARELLA STICKS ** Eating Sounds | Crunchy + Chewy Cheesy Sticks | ASMR Phan

Share
Embed
  • Published on Aug 27, 2018
  • Hi my Phan Club! So here are some deep fried mozzarella sticks. Very easy to make and very yummy to eat! Enjoy :)
    Love you all for the support! You all are amazing PHAN's!! xoxo! ;)
    If you haven't joined the PHAN CLUB, then hit that SUBSCRIBE BUTTON!
    Follow me on Instagram: asmrphan
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 212

  • a unicorns life
    a unicorns life Month ago

    I'm cringing. Nothing on the RUclip, just when I listen to people chewing. I just find it discusting

  • Leilani Seamón
    Leilani Seamón Month ago

    THIS IS LITERALLY MY FAVORITE FOOD! I WANT OT SO BADLY!!!

  • Mystic SuperSaiyan
    Mystic SuperSaiyan Month ago

    Not to be rude or weird but this is basically food porn for me. Sorry 😐

  • Jeremias Ortega
    Jeremias Ortega Month ago

    The crunch the texture is just so good keep up the good work

  • Cheryl Angeline
    Cheryl Angeline 2 months ago

    Btw why do you want to eat the crust first ?😂😂😂

  • Cheryl Angeline
    Cheryl Angeline 2 months ago

    You are the queen of food because you litteraly make everything look sooooo good

  • I Am a nugget
    I Am a nugget 2 months ago

    I would give up fortnite if I could wake up to this everyday

  • I Am a nugget
    I Am a nugget 2 months ago

    Plz give recipe

  • Africa Perez
    Africa Perez 2 months ago

    Now i want to eat mozzeralla stick

  • iiDzzzy
    iiDzzzy 2 months ago

    Please explain why there is a waterfall on my lap...

  • Hameed Chowdhury
    Hameed Chowdhury 2 months ago +2

    I'm eating mozerella sticks right now and watching this

  • Evelyn C
    Evelyn C 3 months ago

    *YOU ARE SO LIKE SAS ASMR!!*

  • Mamy Fall
    Mamy Fall 3 months ago

    Omgg im about to try those and I’m gicking 😋🥰 they look soo good🤙🏽! We just bought them💕

  • Asian Panda
    Asian Panda 3 months ago

    Omg the they look sooooo good where did you get them

  • Luna Star
    Luna Star 4 months ago +1

    omg i am craving for mozzarella sticks right now!

  • Magic Girl
    Magic Girl 4 months ago

    I like dipping mozzarella sticks into garlic aioli

  • Tenyan Gon
    Tenyan Gon 4 months ago

    I mean tuto

  • Tenyan Gon
    Tenyan Gon 4 months ago

    Omg if u made it can u please make an totu how to make it please

  • Kayla Forever
    Kayla Forever 4 months ago

    i know i’m 5 months late but i’m cravingg mozzarella sticks 🤤

  • Lizzie Tran
    Lizzie Tran 4 months ago

    You are my favourite ASMR youtuber and I really enjoy watching all your videos, particularly the indian feast! Please make some more British videos e.g. fish and chips as it would be really cool to watch! xxx

  • Josephine Vazquez
    Josephine Vazquez 5 months ago

    Wen u dont have cheese sticks, so u resort to watching some random person eat some hopeing it will somewat satisfie the craving, (9_9)/ but it doesn't at all \(°^°)/

  • The Selena Bubble tea
    The Selena Bubble tea 5 months ago

    Phan mua ở đâu zợ

  • Michael Minh Khang Pham

    Why am I watching this at night and I can’t make anything right now, so I’m basically killing myself with my own hunger by watching this “I don’t even know how to explain” video... 🤮 (sometimes when I hunger for too long I puke for a weird reason I don’t wanna explain)

  • Michael Minh Khang Pham

    My dipping would be ketchup

  • Galaxy Thoughts
    Galaxy Thoughts 5 months ago +1

    I came

  • Kenny Nguyen
    Kenny Nguyen 5 months ago

    Ya know, I have never tried a mozzarella stick before. Am I missing out?

  • Tatyana
    Tatyana 5 months ago

    Most likely ranch only.

  • illegalsmokebomb
    illegalsmokebomb 5 months ago

    Why is it that all ASMR you tubers I watch have black straight down hair

  • Analice Llana Asuque
    Analice Llana Asuque 6 months ago

    are u dope211?

  • Ayyan Naveed
    Ayyan Naveed 6 months ago

    i also tried that but mine was more cheesy than your 😆

  • Alisha love Makeup
    Alisha love Makeup 6 months ago

    yam

  • Chihiru Chan
    Chihiru Chan 6 months ago +1

    If your Scrolling down the comments your awesome

  • Athena Lipko
    Athena Lipko 6 months ago

    How can you eat some much and look so tiny

  • lisa's bae
    lisa's bae 6 months ago

    yuck it's not satisfying all I can hear is your saliva. stop doing asmr please

  • 「無」
    「無」 6 months ago

    食べて見たーい♡あ、日本人あんまりいないね

  • サボテンシフ
    サボテンシフ 6 months ago

    オイシソウ!

  • MH7 gamer
    MH7 gamer 7 months ago

    Not piri piti piri piri

  • MH7 gamer
    MH7 gamer 7 months ago

    Piri piti sell mozzarella sticks

  • the realitea
    the realitea 7 months ago +1

    I love to dip my mozzarella sticks in the classic ketchup, but I tried it with sweet chili sauce and Holy Grail is it delicious! You should try it!!

  • Anime Addict
    Anime Addict 7 months ago +4

    Mmmmm I want some Olive Garden mozzarella sticks now

  • GirlgamerTV Xx
    GirlgamerTV Xx 7 months ago

    Omg I love your videos so much😊

  • Maar iYa
    Maar iYa 7 months ago

    How weirdly you take bites lol 😂

  • Madison Boykin
    Madison Boykin 7 months ago

    its so satifying

  • iiAlexiaaa
    iiAlexiaaa 7 months ago +1

    i like dipping mine in ketchup with mayo its really good!

  • Gogeta {Genderbent}
    Gogeta {Genderbent} 7 months ago

    Sounds very nice ^^

  • Kazp
    Kazp 7 months ago +1

    What has the internet become

  • musa kazmi
    musa kazmi 8 months ago

    Plz dont open your mouth that wide it looks very bad

  • Aly Evangelista
    Aly Evangelista 8 months ago

    I am so jealous damn they look sooo good

  • a fellow subscriber
    a fellow subscriber 9 months ago

    Looks so yummy! And for me personally i dont think cheese sticks and ranch are a good combination

  • Ara S
    Ara S 9 months ago

    yummy. : )

  • Michelle & Pepe
    Michelle & Pepe 9 months ago

    So satisfying 😍 i want some now 😅

  • manoj Varma
    manoj Varma 9 months ago

    it's so crunchy and cheesy and I liked the sounds you made

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      sangeeta Varma thank you!

  • Shenggay Esprrgo
    Shenggay Esprrgo 9 months ago

    #Mouthwatering 😋 ..

  • Lil'GamerLiami 15
    Lil'GamerLiami 15 9 months ago

    I dip every food in KETCHUP

  • mz lia love79
    mz lia love79 9 months ago

    New subbie enjoy ur video

  • Mr & Mrs Ralphies ASMR
    Mr & Mrs Ralphies ASMR 9 months ago

    Yum yum yummy ✅✅✅

  • Slime
    Slime 9 months ago

    Wow! Perfect video💕

  • LETS study
    LETS study 9 months ago

    share the recipe please.
    they look & sound amazing.

  • aaliyahcamach Channel
    aaliyahcamach Channel 9 months ago

    *Oh,,sooo yummy my favorite!!!*

  • Fixated on Food ASMR
    Fixated on Food ASMR 9 months ago

    Marinaraaaaaaaa is my fave sauce to dip mozz sticks in

  • Andrea González
    Andrea González 9 months ago

    They look so good 🤤 now I'm hungry lol I usually dip mine in ranch..best combo ever imo.

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Andrea González mmmmm so yummy

  • Priya Mohapatra
    Priya Mohapatra 9 months ago

    Yummy 😋😋 when will you do face reveal.. ? ❣️❣️

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Priya Mohapatra hmmm not really sure! I haven’t even dont a voice reveal yet! Hehe

  • مضلومة بزماني

    شون جعت😳😳😂 الي عربي يجق لايك😉😉

  • Mikka Montes
    Mikka Montes 9 months ago +4

    You eat so fast

    • carina sowieso
      carina sowieso 4 months ago +1

      It's the perfect speed for an asmr

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago +2

      Mikka Montes have too! Don’t want the cheese to cool down :)

  • shosho tv
    shosho tv 9 months ago +1

    💟💟💟💟💟💟💞💞💞💞💝💝💝

  • Galaxy X Moon moonxy
    Galaxy X Moon moonxy 9 months ago

    Hello best friend how are you your vid issooooooooooooo coolll i cant stop watching is too coool when i ger home i jump on my ved and go on your channel and just be happy

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      kyla roblox plays and adventure awww that’s so awesome!! I’m glad you enjoy my channel so far! 💕

  • JOY ASMR
    JOY ASMR 9 months ago

    jeeez I am dying for the receipe

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago +1

      JOY ASMR it’s store bought but I made them at home :). They are pretty simple to make. Just dip them in a dry then wet batter and roll in seasoned bread crumbs and fry!

  • amanda Thomas
    amanda Thomas 9 months ago

    Looking for all natural bath and body product? Check out www.daluxuriousexperience.com

  • LIFE With A Killer QUEEN

    👍👍

  • DrAnnika Prestwich
    DrAnnika Prestwich 9 months ago

    I love halloumi sticks and fig marmelade! ❤️

  • قزومة ةة صآكة ةة

    Hi zde Vik Zqhj

  • Jeanne Waine Magtalas
    Jeanne Waine Magtalas 9 months ago

    Wow this looks delicious im gonna try to make these

  • if ya really really love me malhaejwo

    i-i'm drooling...

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      if ya really really love me malhaejwo hehe

  • Son Mohikan
    Son Mohikan 9 months ago

    Hiii phan ı live in Türkiye than at 9 am now ı am watching sooo good my friend soo yummmy wonderfull

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      melek cicek yay thank you so much!!!

  • ASMR Ani Hungry KKM
    ASMR Ani Hungry KKM 9 months ago

    Nice sounds😋🎧 Yummy😋😋

  • AMBERLY SZE
    AMBERLY SZE 9 months ago

    did you buy them or make them? @ambercomps

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      AMBERLY SZE hi amber!! I bought these from my grocery store and cooked them :)

  • Plush Furr
    Plush Furr 9 months ago

    Nice n crunchy😍😍😍😍😍 luvit

  • ASM Rawrrr
    ASM Rawrrr 9 months ago

    Yummy! Great sounds!

  • Just a simple YouTube account.

    Omg so lucky!! I’m hungry now 😭❤️

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Just a simple RUclip account. I saved you some!

  • Hungry Mei
    Hungry Mei 9 months ago

    Wow, they look amazing 🤤

  • Livlimiki
    Livlimiki 9 months ago +28

    There’s something about your audio that makes it sound like ... water being poured into a cup from a high distance?? When you eat crunchy foods lolol ; I think it’s cool haha , please don’t take this as criticism lmao

    • Cheryl Angeline
      Cheryl Angeline 2 months ago

      Omg i litteraly agree 😂😂😂

    • iamlit17
      iamlit17 4 months ago

      Yeah same

    • İyi Kız
      İyi Kız 6 months ago

      Ikr like an under the sea asmr video or something 😂

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago +5

      Livlimiki hahaa. I can totally see that!! I actually am playing around with the audio. Since I went on vacation and came back my sounds have been a bit off. Trying to fix ASAP! And don’t be afraid to write what you like. I appreciate all honesty and love feedback to learn from 💕

  • Merit Atif
    Merit Atif 9 months ago

    I loved the writing throughout the vedio 😊😉😉the food looks great and delicious 😍😍love you😘❤

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Merit Atif yay! Glad you enjoyed it!! Thank you so much!

  • Felix's Cheese Stick
    Felix's Cheese Stick 9 months ago

    Recipe? 😍

    • Lara Uchiha
      Lara Uchiha Month ago

      Omg are you kakashi 😍😂

    • Felix's Cheese Stick
      Felix's Cheese Stick 9 months ago

      ASMR Phan yum! Thanks :)

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Asian Nation these ones are store bought but I cooked them at home :). They are pretty simple to make. Just deep the cheese sticks in a dry and wet batter than roll in seasoned bread crumbs and fry! Don’t forget to sprinkle with extra cheese!

  • 진태씨TV
    진태씨TV 9 months ago

    The cheese is falling.
    It looks delicious.

  • vine 3.0
    vine 3.0 9 months ago

    My favorite food? Cheese!!!😋

  • ShaNetra Frazier
    ShaNetra Frazier 9 months ago

    great vid looks good

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      ShaNetra Frazier yay glad you enjoyed it

  • فاطمه فاطمه
    فاطمه فاطمه 9 months ago

    كلش حلوه

  • Lovetoeat ASMR
    Lovetoeat ASMR 9 months ago

    I only like dipping them in a good marinara 😍😋🤤

  • Lovetoeat ASMR
    Lovetoeat ASMR 9 months ago +1

    These have to be homemade with that crunch and cheese pull 😍❤️😋

  • Tila love
    Tila love 9 months ago +4

    Omg I love mozzarella sticks this looks so good 😁😁😊

  • dats ahong
    dats ahong 9 months ago

    Are u sas asmr sister?

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      dats ahong I am not. Just a good friend :)

  • Tamara Tasha
    Tamara Tasha 9 months ago

    Soooo yummy 😀😊 Love it 😍

  • asmr mani
    asmr mani 9 months ago

    Im a biginner asmr ytber and your one of the best asmr channels

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      asmr mani aw that’s so sweet! Thank you

  • Haafizh Shaikh
    Haafizh Shaikh 9 months ago

    I love this vid!!!

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago +1

      Haafizh Shaikh thank you!

  • اكلات عراقية أم مجيد

    نه عرسان الله

  • Nena ASMR
    Nena ASMR 9 months ago +1

    I love the cheese pull!! They look and sound amazing 😻❤️

  • Tayla Perez
    Tayla Perez 9 months ago +2

    Are you Michelle Phan

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago

      Tayla Perez no but I would love to see her do an ASMR video! Her voice is so soothing!

  • Kri ASMR
    Kri ASMR 9 months ago +15

    Soo cheesy and crunchy! yumm

  • Jamila Flaha
    Jamila Flaha 9 months ago +2

    ليش مامنشوف وجهك خجلانة

  • Remus Lupin
    Remus Lupin 9 months ago +3

    This is making me so hungry! They look perfect! Would you ever consider making any cooking videos? I’ve been watching SAS’s cooking vlogs and actually succeeded in making cheesy corn dogs (which is incredible considering my ineptitude at cooking). Anyway lovely sounds, as always 💕

    • ASMR Phan
      ASMR Phan  9 months ago +1

      Remus Lupin I’ve been asked to do some. I know it takes a lot of time to make cooking vlogs I might in the future when I have time. Just not sure if I should post it on here or a different channel. Sas does a really good job on her vlogs I love them!