I Performed At A NBA Half Time Show!?!?

Share
Embed
  • Published on Mar 22, 2019
  • In this video I got the opportunity to come out at a bucks game to throw some lobs and end off the performance with a DUNK! This was a dream come true! Hopefully you guys like the video!! Thank you!!
    SUBSCRIBE TO MY CHANNEL: ruclip.com/user/tristanjass
    ▼ FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA! ▼
    TWITTER: twitter.com/tristan_jass22
    INSTAGRAM: instagram.com/tristanj22/
    FACEBOOK: facebook.com/pg/tristanjass22/about/
    SUBSCRIBE TO MY CHANNEL: ruclip.com/user/tristanjass
    ▼FOLLOW THE RIM ROCKERS ON INSTAGRAM▼
    The Rim Rockers: BucksRimRockers
    Biggie Smalls: Joshuabeingmusic
    Karate kid: tharealsoldier7516
    Swaggy T: swaggyt_thegod
    Shifty: whyshifty
    Dr. Dirt: dylanjamestrapp
    Neon: Ryan_neon_citro
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 1 811

  • Tristan Jass
    Tristan Jass  3 months ago +1526

    Can’t believe I did this... Dream come true... Love you all🙏❤️

    • Jabrilah Andrews
      Jabrilah Andrews 2 hours ago

      Tristan Jass is a time for work tomorrow morning and I’m not sure if you wanna

    • Jabrilah Andrews
      Jabrilah Andrews 2 hours ago

      T JASS

    • R3Loc4te
      R3Loc4te 14 days ago

      God bless you... 1 opportunity and u stayed focused! Greetings from Germany

    • K M
      K M Month ago

      dude u gotta give the shoes to a bucks fan though!!! a laker fan? cone oooon! lol im jelly though haha that was somethin else

  • K H
    K H 14 hours ago

    ALL I HEAR IS "Les GO!" "whoooo!" "Yea!" "ohhhh!" "ahhh!"

  • Primalsharkplays plays

    The security dog was enjoying your practice.

  • Maria Detres
    Maria Detres Day ago +1

    WOW TRISTAN I AM SO HAPPY YOUR DREAM CAME TRUE

  • Jack Kennedy
    Jack Kennedy 2 days ago

    Yeah dude like that hair though yikes

  • Jaylen Ratliff
    Jaylen Ratliff 11 days ago

    Whi whi whi whi what is up guys 😂😂😂

  • CulkFreezy
    CulkFreezy 12 days ago

    The me

  • DJ Moreno
    DJ Moreno 13 days ago

    You suck I hate you
    JK bro I sub to your channel

  • Loïc Beaudet
    Loïc Beaudet 15 days ago

    What is your Shoes?

  • lil Sean
    lil Sean 16 days ago

    Dude in the back at 8:41 😂😂😂

  • xd cameron nf2
    xd cameron nf2 17 days ago

    Good vid

  • Mister Boogah
    Mister Boogah 18 days ago

    “Over 1.1 followers on Instagram...“
    I knew what he meant lol

  • PJ THEGOAT
    PJ THEGOAT 19 days ago +2

    Were is biggie smalld

  • Merzi
    Merzi 20 days ago +1

    I love how he doesn't care about his curry's enough to keep them😂😂

  • Tommybobby8 !
    Tommybobby8 ! 20 days ago

    You from Wisconsin

  • Furkan Kandemir
    Furkan Kandemir 20 days ago

    6:55 OMG 720dunk? Real?

  • Jonathan LUN
    Jonathan LUN 21 day ago +1

    Damn son !! Let's go , let's go !

  • Hlaaa Rook
    Hlaaa Rook 22 days ago

    Kindda cringe :/
    The audience didnt give a shit

  • bugs bunny 1212 b3s1 hær

    4:18 & 4:25 when your chi but wanna be famous

  • OKgaming1 Yt
    OKgaming1 Yt 28 days ago

    We had to perform at the uwm Panther arena and the Bucks arena

  • jay cabigayan
    jay cabigayan Month ago

    Looks like ed sheeran😂

  • Alvin Oh
    Alvin Oh Month ago

    WTH is that in the start wa wa wa wa what’s up bois where we droppen?

  • Andy Koolin
    Andy Koolin Month ago +28

    5:53 "he has over 1.1 followers on instagram" 😂

  • wpbfung
    wpbfung Month ago

    where is Giannis antetokounpo

  • tree stump
    tree stump Month ago

    You look like donald trump's son

  • Damian Gunnink
    Damian Gunnink Month ago

    I can do beter

  • Chaos_ Chris
    Chaos_ Chris Month ago +1

    That was crazy

  • PaPi CLamATo
    PaPi CLamATo Month ago

    He did that in jeans as well

  • I’m kinda gay
    I’m kinda gay Month ago

    Celtics (:

  • Smh
    Smh Month ago

    Cutie

    No homo

  • Peter Petigrew
    Peter Petigrew Month ago +1

    Americans like to say "Let's Go"

  • てけぽん
    てけぽん Month ago

    かっこよ

  • Hepup
    Hepup 2 months ago

    2:27 wtf bitch look at the motherfucker who thought it wold be cool to summon satin on stage (on the tv)

  • Seth Sutton
    Seth Sutton 2 months ago

    Tristan thinks he is so cool

  • Entru h
    Entru h 2 months ago

    This is what the dunk contest should be

  • Elaura Cox
    Elaura Cox 2 months ago +3

    That 1k people who disliked are salty👀

  • zGothams
    zGothams 2 months ago

    i saw this live

  • Mary Tuzon
    Mary Tuzon 2 months ago

    That's Sami zayn

  • rohan sibal
    rohan sibal 2 months ago

    #shoutout to god

  • Charlie The gamer
    Charlie The gamer 2 months ago

    Could you invite me next time I’m just kidding your to cool for me

  • angie shaffer
    angie shaffer 2 months ago

    Your have the best RUclip channel

  • ALP-16
    ALP-16 2 months ago

    What I think is so funny is that almost everyone wearing a jersey is either wearing 23 for James or 34 for Antetkounmpo!

  • Amanda Faircloth
    Amanda Faircloth 2 months ago

    Boy you had alot of fans at that game

  • YDV 2018
    YDV 2018 2 months ago

    Better than the 2019 dunk contest for sure

  • Joe Hapiness
    Joe Hapiness 2 months ago

    Performs in front of a thousand people. " most I've ever performed infront of" uploads it to RUclip, 1mil+ watches...

    • Joe Hapiness
      Joe Hapiness 2 months ago

      @Critical ThinkingYes.

    • Critical Thinking
      Critical Thinking 2 months ago

      One is live and one is recorded. You can't screw up live but you can always reshoot a recording.

  • Justin Martinez
    Justin Martinez 2 months ago

    Why does he look like jake Paul

  • Oscar Cutajar
    Oscar Cutajar 2 months ago

    It would have been so sick if u had of have someone chuck u the ball and u did it between the legs

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • C& THD
    C& THD 2 months ago

    🥶

  • Bop Pedro
    Bop Pedro 2 months ago +10

    @ 6:55 we gon act like that spin wasn't smooth asf

    • Furious chessy
      Furious chessy 5 hours ago

      I was looking for this comment fr that ish smooth

  • Bop Pedro
    Bop Pedro 2 months ago +1

    Don't cut your hair don't listen to these mark ass niggas 🤷🏽‍♂️ do you cuddie

  • Professer T-Sadh
    Professer T-Sadh 2 months ago +3

    Insane I love basketball and I am shy man but now I am expressing myself so yeah ✌ pls wish me luck for my tryouts September

  • Otavio Augusto Caneschi Fraga Poli

    Algum br

  • ARMAN NURBOLAT
    ARMAN NURBOLAT 2 months ago

    boi u look like Jake Paul

  • Jaccob Cortez
    Jaccob Cortez 2 months ago

    I danced for the rockets

  • Landon
    Landon 2 months ago

    Did you notice he didn't smile in the pics

  • Javier!
    Javier! 2 months ago

    I've been watching this channel since day 1 were almost at 1mil

  • Sobol
    Sobol 2 months ago

    That wha-wha-whats up everybody is REALLY ANOYING

  • Ssw Divryan
    Ssw Divryan 2 months ago

    Idol pa auto drap naman dyan hehe

  • Isaiah Goodridge
    Isaiah Goodridge 2 months ago

    No cap bro he missed keep replaying it ima supporter but look

  • jan mosqueda
    jan mosqueda 2 months ago

    Tristan to the nba

  • nebules UwU
    nebules UwU 2 months ago

    Why does T Jass remind me of the blonde version of Ed from Ed Edd and Eddy?

  • nebules UwU
    nebules UwU 2 months ago

    Tristan those jeans just squished 3 times the size of your thighs

  • Wilmac Raymonvil
    Wilmac Raymonvil 2 months ago +2

    That dude with the dreds with the double 360 dunk was sick I got hype!

  • K.O.I.A
    K.O.I.A 2 months ago

    Was that Pat Connaughton

  • Victor Tapia
    Victor Tapia 2 months ago

    Your from Kenosha Wisconsin

  • Cordell 23
    Cordell 23 2 months ago

    New trim needed 💈💈💈💈💈💈💈💈💈💈💈💈

  • Cordell 23
    Cordell 23 2 months ago

    Your hair too long

  • Mohammad Zawateya
    Mohammad Zawateya 2 months ago

    Who are u to give him ur shoe

  • FPV rio
    FPV rio 2 months ago

    steve and dave uses etoro

  • Hbert Sumayang
    Hbert Sumayang 2 months ago

    thats it?

  • Matty Mathix
    Matty Mathix 2 months ago

    Dats bad ass nigga

  • M Drew
    M Drew 2 months ago

    6:54🔥

  • M Drew
    M Drew 2 months ago

    🔥

  • Emily Cano
    Emily Cano 2 months ago

    MILWAKEE BUCKS MY TEAM YUPPPPO

  • Alex Truax
    Alex Truax 2 months ago

    I was there ggs

  • DatAss Tho
    DatAss Tho 2 months ago

    Is your name Tristan Jackass or Tristan Ass?

  • delvin yaya
    delvin yaya 2 months ago +17

    If Professor Duo with T Jass In The NBA will be Crazy!

  • Rigil Kent Gianan
    Rigil Kent Gianan 2 months ago

    You are so cool.

  • TSM SUPREME SQUAD SLASHER
    TSM SUPREME SQUAD SLASHER 2 months ago +1

    I'm a big fan of you love your channel and your intro

  • No Frankiboi
    No Frankiboi 2 months ago

    Tha Manx at 5:02😂

  • Daniel Maharjan
    Daniel Maharjan 2 months ago

    Half this video was a waste of time

  • Amanda Akers
    Amanda Akers 2 months ago

    Perm head ass boi

  • Zachary Plier
    Zachary Plier 2 months ago

    Go bucks

  • Javier Arevalo
    Javier Arevalo 2 months ago

    Oo see The dog of profesor live: v

  • Nathan24-_-
    Nathan24-_- 2 months ago

    1.1 Followers on Instagram

  • Icon Cesar
    Icon Cesar 2 months ago

    Yo Tristan how do u make your hair like that any tips

  • Pretzel Boy
    Pretzel Boy 2 months ago

    Hie can I bee yor frend yor la ups ar so cool

  • Grayson Davis
    Grayson Davis 2 months ago

    In Feb I went there for the escanaba 11 u team

  • Ethan Hall
    Ethan Hall 2 months ago

    Video starts at 6:02

  • Willy Bischel
    Willy Bischel 2 months ago +1

    Like if favorite team bucks

  • Kiesel Wilson
    Kiesel Wilson 2 months ago

    Did he give the shoes

  • Tyguy Gaming
    Tyguy Gaming 2 months ago

    Nice man

  • Kill YaBape
    Kill YaBape 2 months ago +4

    Who lives in Wisconsin
    I live in Wisconsin by the way

  • Oh Yeah yeah
    Oh Yeah yeah 2 months ago +2

    This is how many people like me

    👇

  • Marley Mead
    Marley Mead 2 months ago

    You should play the professor live