This kid could probably beat you in basketball. He just finished third grade.

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 13 июл 2017
  • In the world of high school basketball recruiting websites, younger and younger players are being scouted. For nine-year-old Neiko Primus, being the top-ranked rising fourth grader in the country means learning how to stay focused. Subscribe to The Washington Post on RUclip: bit.ly/2qiJ4dy
    Follow us:
    Twitter: twitter.com/washingtonpost
    Instagram: instagram.com/washingtonpost/
    Facebook: facebook.com/washingtonpost/

Комментарии • 1 118

  • sean Grine
    sean Grine 10 дней назад

    He can't beat me 1v1

  • SLASHTAG GT
    SLASHTAG GT 16 дней назад

    BRUH.

  • Cooper Productions
    Cooper Productions 22 дня назад +1

    He's good I'm around his age but I would cross him so hard he would turn into a pretzel 50 -0 in 30 seconds

  • ayyyVince TM
    ayyyVince TM Месяц назад

    I played him twice before. We beat them the first time by 20, and the second time we beat them by 8. He plays with older competition. He’s only 9 but he plays 12u. He’s gonna go places. BELIEVE that.

  • Dennis R. Stewart
    Dennis R. Stewart Месяц назад +1

    We are both nine so I don't know why yall are assuming my skill so here are my skills


    I'm a slashing sharpshooter
    4,3. 84 ovr on a 8ft rim
    A+ shooting A- defensive B- layups
    B+ offense C+ blocking B- dribbling A+ agility F Dunking B+ deep three A- fadeaway

  • Random star
    Random star Месяц назад

    he is good but..... not better than me i am in 5th

  • Taylorrocks15 Taylor
    Taylorrocks15 Taylor 2 месяца назад +1

    He’s not going to beat me and I’m going into 7 th grade I’m not trying to be rude

  • Behram K
    Behram K 2 месяца назад

    I'll dunk on him

  • Democrats Only
    Democrats Only 2 месяца назад

    Love the kids attitude. Rarely do you hear kid at that age talking about playing D, rebounding, team play. Looks like a future star to me.

  • ODog 20
    ODog 20 2 месяца назад

    How was he number one???

  • Cole Silver
    Cole Silver 2 месяца назад

    Na I'm better do

  • Bottom_boyz Cj x Re
    Bottom_boyz Cj x Re 2 месяца назад

    That boii trash compared to me #ill work that boii

  • Tucker Lucier
    Tucker Lucier 2 месяца назад

    he good in 4th grade but will get fucked up so you can't compare him and say he better than most of us

  • JC RECS GAMES
    JC RECS GAMES 2 месяца назад

    Hes pretty good ill admit but he ain't beating me

  • Sports Highlights
    Sports Highlights 2 месяца назад +1

    I was better than him at age 6

  • Gamer Kid Ayan
    Gamer Kid Ayan 2 месяца назад

    i started playing @2 years old on 3 ft hoops

  • Gamer Kid Ayan
    Gamer Kid Ayan 2 месяца назад

    im better

  • heno 1
    heno 1 2 месяца назад

    did he just said if u start late youll be out the loop wow dude if u got it u have it. imo camps are a money racket if they was not then why the high prices . dammmmm my 11yr son just start playing last year never went to a camp and dont travel nor do i let my children get caught up in this BS. plu my 11 yrs old is 5'8 and. ruclip.com/video/TwYPSTrF4QI/видео.html yhis when he was 10 if u want to see more of him go to my channel heno 1

  • jamila keyes
    jamila keyes 2 месяца назад

    He play wit new world they tuff

  • ZAY2SAUCY
    ZAY2SAUCY 2 месяца назад

    I played against him and im in 6th grade even though he was playing up he wasnt that special and ive saw him play fourth grade

  • Kamaria Bacon
    Kamaria Bacon 2 месяца назад

    He is very good but next thing u know he is going to be just like Stephen curry

  • Harper Isaacs
    Harper Isaacs 2 месяца назад

    My friend could probably beat and him

  • ra ra ras putin
    ra ra ras putin 2 месяца назад +1

    Search kalye irving

  • TuffKid TV
    TuffKid TV 2 месяца назад

    and ive seen him countless times

  • TuffKid TV
    TuffKid TV 2 месяца назад

    ive played against him in real life.

  • Ankel breaker Ara
    Ankel breaker Ara 3 месяца назад

    In school they call me the ankle breaker

  • Leg3ndary W0lf 18
    Leg3ndary W0lf 18 3 месяца назад

    Probably beat me because I’m more of the football 🏈 type

  • CJ Playz
    CJ Playz 3 месяца назад

    Yoo Neiko is on my AAU team!

  • Demonte Howard
    Demonte Howard 3 месяца назад

    I would buss Cuz ass in everything bro

  • North 2345
    North 2345 3 месяца назад

    Ohh come on he's just learning at this point. When he can go 10 for 10 from the NBA three point line that's when you could maybe state that he could beat me lol

  • Bobby Blatts
    Bobby Blatts 3 месяца назад

    Study math and science, believe it.

  • Eddie Shepherd
    Eddie Shepherd 3 месяца назад

    He is good

  • josh24740
    josh24740 3 месяца назад

    Bet

  • Meaghan Grunwald
    Meaghan Grunwald 3 месяца назад

    This kid is wearing football pads o and I would beat him 1on1

  • Zachary Mathews
    Zachary Mathews 3 месяца назад

    He’s pretty good he can’t really dribble he won’t score on me tho

  • Young_thug05
    Young_thug05 3 месяца назад

    I am a beast at basketball

  • Ahmad Alamer
    Ahmad Alamer 3 месяца назад +1

    I’m 14 and I can’t shoot lol

  • Nathan Dysanco
    Nathan Dysanco 3 месяца назад +1

    Bruh...... Lebron Laughing his ass of

  • Eden Wasabi
    Eden Wasabi 3 месяца назад

    Hakeem Olajuwon started too late

  • Twitch Willasaurusrex0
    Twitch Willasaurusrex0 3 месяца назад

    I better than him and I’m in 4th grade and not ranked

  • h barr
    h barr 3 месяца назад

    My firend whos in middle school hes better than him

  • BroTube HD
    BroTube HD 3 месяца назад

    He cant guard me

  • KingNBdot
    KingNBdot 3 месяца назад +1

    im 6''2, ill block the shit outta that kid

  • Ahmed Elmi
    Ahmed Elmi 3 месяца назад

    I could beat him but he is pretty good for a third grader cya in the future when I destroy you ✌️

  • Rhonda Austin
    Rhonda Austin 3 месяца назад

    contrey

  • Rhonda Austin
    Rhonda Austin 3 месяца назад

    my name is mel mel and I'm the best basketball kid in the contry

  • Kid Jay
    Kid Jay 3 месяца назад

    Your words are stretched, he’s good but I’d stuff tf outta him, my cousin could beat him

  • Karrington Wilborn
    Karrington Wilborn 3 месяца назад

    Bet u can't beat me

  • Time-2-Thrax
    Time-2-Thrax 3 месяца назад +1

    I played New World when I was in 4th grade we lost the first game then won the second

  • Tyanbean
    Tyanbean 3 месяца назад

    nis jod thark who mespoxad.😀vcfvv

  • Tyanbean
    Tyanbean 3 месяца назад

    nis jod thark who mespoxad.😀

  • Tyanbean
    Tyanbean 3 месяца назад

    nis jod thark who mad😀

  • Tyanbean
    Tyanbean 3 месяца назад

    nis jod thark who mad😀

  • Tyanbean
    Tyanbean 3 месяца назад

    nis jod thark who mad😀

  • Justin Mora
    Justin Mora 3 месяца назад

    I'll put him on L he doesn't know how to drive good

  • My comment is irrelevant, but
    My comment is irrelevant, but 3 месяца назад

    fr tho i thought the dude was chubby, then i just realized he was just wearing a vest that makes his waist look wider.

  • Les Bridgewater
    Les Bridgewater 3 месяца назад

    He can't beat me

  • Jim Ronsivalli
    Jim Ronsivalli 3 месяца назад

    mmmmmm Where's dad?

  • Apian Bird
    Apian Bird 3 месяца назад +1

    Then Michael jordan watches this

    Are you sure the titles correct

  • JAme J
    JAme J 3 месяца назад +1

    I'm a 15 6 ft 5 high school player and u say he can beat me??

  • JDL2004
    JDL2004 3 месяца назад

    Wtf is this kid? He looks like he came out of football practice from an interview :/ dude there's a fucking 6 year old in my gym who can dribble two balls closed eyes and can do every inbetween and shit. Lmao I can beat this dude. He looks plain average in his varsity lmao almost lost the ball to the smallest kid I saw in this video, and also in the middle of the running drill. Which means he is average -_A

  • savage gamer
    savage gamer 3 месяца назад

    😛😎😎i love basketball played about 6 years and 8 seasons or more benn playing scince 4 and as a baby i tryied

  • XxTJZDUBZxX TJ
    XxTJZDUBZxX TJ 3 месяца назад

    look look look I ant trying to be mean but........ILL TAKE HIS ANKLES FOR BREAKFEST AND DINNER AND CLAMPS UP BABBYYYY

  • Deniya prawl
    Deniya prawl 3 месяца назад

    He’s overrated

  • Lazaro Manyuon
    Lazaro Manyuon 3 месяца назад

    what are you talking about he is trash

  • kayden ruble
    kayden ruble 3 месяца назад

    Yah! Good for a 1st grader!

  • dame time
    dame time 3 месяца назад

    I'll beat the hell out of this kid

  • Clorax Bleach
    Clorax Bleach 3 месяца назад

    Say that to lamelo

  • Nicholas the gamer
    Nicholas the gamer 3 месяца назад

    U better change that damn title u getting my niggas mad and me 😂😂

  • BionicKing Exploits
    BionicKing Exploits 3 месяца назад +1

    This pisses me off I was better then him in 2’d grade and I could beat this kid I wasn’t ranked one o wait I’m in 8th grade now in top 50 live changes fucking quick am I right like fr when u go from working in mcdonalds to burger king😂😂

  • Dont FindMe
    Dont FindMe 3 месяца назад

    his handles are loose, easy steal when he crosses over.

  • Keovn Bowens
    Keovn Bowens 3 месяца назад

    Not better than me 😂

  • tommy fortnite
    tommy fortnite 3 месяца назад

    boi when he was 2 he could shoot a ball and my newphew is 4 and he shoot a ball in the wrong way

  • gabbyortegasauce
    gabbyortegasauce 3 месяца назад +1

    Why are y'all hating on a 9 year old?? And most of y'all are like in 8th grade and stuff. Come on now 🙄🙄🙄

  • Brandon Casielles
    Brandon Casielles 3 месяца назад

    Wow

  • the Assassin
    the Assassin 3 месяца назад

    If that kid shoots 3 points lol get force by my hand
    I beat my brother we go 1v1 he shoots 2 points and I force it and IT WORK TRUST ME PLZ PLZ JUST A KID

  • Eric Morris
    Eric Morris 3 месяца назад

    Show black kids reading and doing math and tech. Basketball is played out for blacks. That’s what they think all blacks only can do is play basketball. Ranking means nothing. As a coach in Chicago for over 12 years and have played the game I get sick of all this basketball is all that black kids can do.

  • Alice Montaque
    Alice Montaque 3 месяца назад

    Nice

  • Aceman59
    Aceman59 3 месяца назад

    I think I’m better than him and we are the same age

  • Wilson Pena
    Wilson Pena 3 месяца назад

    Ya woofin to a 4th grader ya some teenagers or grown men ya better not lose

  • Ode Tafawa
    Ode Tafawa 3 месяца назад

    Bet nigga. I'd cross that nigga into the shadow realm.

  • sosaboy sosa
    sosaboy sosa 3 месяца назад

    He,s ok, but the parents are pushing these kids to hard

  • Daniel Lopez
    Daniel Lopez 3 месяца назад

    I could beat him

  • Tg and Sports
    Tg and Sports 3 месяца назад

    how do you do that

  • shahrzad jazaeri
    shahrzad jazaeri 3 месяца назад

    0:41 that is not a foul wtf

  • Some Random Guy
    Some Random Guy 3 месяца назад

    Lol that's cute 😂 I swear he has nothing on me and I'm in the 7th grade

  • StormGaming Plays
    StormGaming Plays 3 месяца назад

    I’m a the same age as him but if I was gonna 1v1 him
    I’m just gonna use street ball stuff

  • blazebla blah
    blazebla blah 3 месяца назад

    Wow, people worshiping each other, monkey shit. That boy better read a book.

  • Whos Mag
    Whos Mag 3 месяца назад

    ur mom noob

  • Kek x Gxd The tryhard
    Kek x Gxd The tryhard 3 месяца назад

    The title made me laugh

  • Ernest Cooke
    Ernest Cooke 3 месяца назад

    i will destroy him he is trash

  • Itz ERIII
    Itz ERIII 3 месяца назад

    Why all y'all hatin on this little boy probably because u feeling salty

  • jeffrey myrthil
    jeffrey myrthil 3 месяца назад

    nah

  • Piccolo The namek god of bitches
    Piccolo The namek god of bitches 3 месяца назад

    Keyword probably

  • Mr. Realistic
    Mr. Realistic 3 месяца назад

    Wish we actually got to see some highlights

  • ItzJavier
    ItzJavier 3 месяца назад +1

    I started playing basketball since 3

  • ItzJavier
    ItzJavier 3 месяца назад +1

    I could beat him anytime

  • Amir Williams
    Amir Williams 3 месяца назад

    he can't guard me

  • SavageBoy Beef
    SavageBoy Beef 3 месяца назад

    Hi

  • YaBoyMoe
    YaBoyMoe 3 месяца назад

    That’s definitely not true 👎🏾 he’s good for his age but can’t beat anybody above that 😂 I’m 12 and I’m 5’6 and one of the best players in Michigan