RΟUGH NІGHT Red Band Trailer # 2 (2017) Scarlett Johansson, Zoe Kravitz Comedy Movie HD

Комментарии: 420

  • Nayana
    Nayana 15 дней назад

    Am I the only one who thinks Scarlett Johansson looks ugly?

  • Matthew Savoy
    Matthew Savoy 23 дня назад

    EVERY INCH OF HER BODY should be worshiped.....Zoe Kravitz

  • ITS TAEYHUNG'S STYLE
    ITS TAEYHUNG'S STYLE Месяц назад +1

    I'm lost again.

  • sue abd
    sue abd 2 месяца назад

    this is the female version of "very bad things" movie

  • Vinz Lemieux
    Vinz Lemieux 2 месяца назад

    looks like a shitty rip off of very bad things 1998

  • MeadowArrow
    MeadowArrow 3 месяца назад

    better use it again in another movie....pardox

  • Anna Vitória D R Ribeiro
    Anna Vitória D R Ribeiro 3 месяца назад

    This looks like utter shit. I am totally watching it.

  • Living Legend
    Living Legend 4 месяца назад

    Misleading thumbnail

  • LeverWerks04 Otherwise known as BremenSnax
    LeverWerks04 Otherwise known as BremenSnax 4 месяца назад

    Why, Ilana, *WHY*?

  • Somogyi Jòzsef
    Somogyi Jòzsef 4 месяца назад

    Kravitz,,,,

  • 99bimmer
    99bimmer 4 месяца назад

    Why the fuck does a trailer need a trailer

  • spidersabino
    spidersabino 4 месяца назад

    sooooo, a hangover movie but with women........I rather see Glow on netflix, it looks so much better than this

  • Victor Roca
    Victor Roca 4 месяца назад

    Bridesmaids was funny. This.... This is a Very Bad Thing......

  • daquan robinson
    daquan robinson 4 месяца назад

    fake woke

  • Mike Krystowski
    Mike Krystowski 4 месяца назад

    how is this not "Very Bad Things"?

  • Miss KTwice
    Miss KTwice 4 месяца назад

    To all the "dear Hollywood" comments





    shut up👍

  • André Luís de Oliveira
    André Luís de Oliveira 5 месяцев назад

    A gordinha é muito engraçada hehehehehe

  • SongJiangShiJin
    SongJiangShiJin 5 месяцев назад

    Why not just watch "very bad things"?

  • unapologetic
    unapologetic 5 месяцев назад

    here for colton

  • V3GA 42
    V3GA 42 5 месяцев назад

    Omg arsenal is in here omg I miss him so much from arrow

  • AFSAR KHAN
    AFSAR KHAN 5 месяцев назад

    sanilean HD video

  • Austin Reese
    Austin Reese 5 месяцев назад

    You wouldn't see as many comments saying "trashy" or "disgusting" if the movie were to feature an all-male cast, like The Hangover or any other movie that's premise is a party or bachelor/bachelorette weekend.

  • AnastaziaU
    AnastaziaU 5 месяцев назад

    Do men find it hard to believe that us women go out and act just as crazy as them?! My girlfriends and I would wreck havoc. I can't wait to see this!

  • Alexandre Casanova
    Alexandre Casanova 5 месяцев назад

    "English henparties in europe: the movie".

  • Tyger20
    Tyger20 5 месяцев назад

    Yeah it's just a cheap knock off of Very Bad Things, but that trailer is way better than the first teaser.

  • Harvey Balkom
    Harvey Balkom 5 месяцев назад

    hangover with women

  • Treyworld
    Treyworld 5 месяцев назад

    WOMEN AREN'T ALLOWED TO BE FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    ;)

  • D Borras
    D Borras 5 месяцев назад

    u dont always have to have a fat chick say all the funny lines...

  • Alexandra Rousseau
    Alexandra Rousseau 5 месяцев назад

    He died?? Omg

  • Sonny Etchell
    Sonny Etchell 5 месяцев назад +1

    Jillian Bell is annoying as shit

  • KGBgringo
    KGBgringo 5 месяцев назад

    So a shit remake of "Very Bad Things"?

  • Engineer This
    Engineer This 5 месяцев назад

    Nice bro

  • Roman Wolujewicz
    Roman Wolujewicz 5 месяцев назад +1

    Kinda like after Ghost in the Shell, Scarlett Johansson will do just about anything...

  • wolverine logan
    wolverine logan 5 месяцев назад

    Like seriously..shitty movie

  • Drew Lucey
    Drew Lucey 5 месяцев назад

    So it's Very Bad Things, but with women?

  • Jay Palmieri Jr.
    Jay Palmieri Jr. 5 месяцев назад

    What's the name of the singer & song ?

  • Mathias S.
    Mathias S. 5 месяцев назад

    Roses are red
    Violets are blue
    I don't fucking care about this shit
    Bring me back to the real women from 1932

  • Crash Pad On Wheels
    Crash Pad On Wheels 5 месяцев назад

    Looks like a rip of the Spanish movie, Como Sobrevivir Una Desperdida!

  • Lesean93
    Lesean93 5 месяцев назад

    STOP WITH THESE MOVIES!!! IT'S GONNA GET A 10% RATING ON ROTTEN TOMATOES ANYWAY!

  • Lesean93
    Lesean93 5 месяцев назад

    why does Hollywood always think that fat ugly woman are funny and belong in comedy movies?

  • macsmith2013
    macsmith2013 5 месяцев назад

    Somebody didn't learn their lessons from Ghostbusters 2016.

  • Eris Gulo
    Eris Gulo 5 месяцев назад

    Good 😁

  • GOING EASY
    GOING EASY 5 месяцев назад

    oh, gee it's the hangover with chicks

  • AIKIDOJRA
    AIKIDOJRA 5 месяцев назад

    Women are not funny!

  • The V
    The V 5 месяцев назад

    Can't belive all these sexist coments, what the fuck?

  • THE META
    THE META 5 месяцев назад

    i feel sorry that people ACTUALLY think this was a good idea for a movie

  • Assad Bakhtiar
    Assad Bakhtiar 5 месяцев назад

    ONE WORD: FLOP

  • mel25
    mel25 5 месяцев назад

    LOL

  • Scott Korin
    Scott Korin 5 месяцев назад

    So, it's Bridesmaids, only with a dead stripper?

  • warpunk
    warpunk 5 месяцев назад

    so basically they're doing Weekend at Bernie's the same way they did Ghostbusters...

  • Da Teacha
    Da Teacha 5 месяцев назад

    This is gonna bomb big time! Trash, just trash!

  • Asura
    Asura 5 месяцев назад

    Wow they are so funny. Like a bunch of Amy Schumers

  • BD Boys LTD
    BD Boys LTD 5 месяцев назад

    I will sub to anyone who subs me

  • Slaphappy TV
    Slaphappy TV 5 месяцев назад

    This just looks like a bad remake of "Weekend at Bernies".. All of the chicks in this are hilarious ( especially Kate McKinnon) but this looks meh.

  • Caden Presley
    Caden Presley 5 месяцев назад +1

    Idk. When you mention Scarlett Johansson's name, I don't see her in a comedy movie. She's not really the comedy type. I usually can see her in serious movies.

  • idiot333
    idiot333 5 месяцев назад

    wtf is the movie? total trash?

  • Christian Galesias
    Christian Galesias 5 месяцев назад

    I'mma watch this movie no matter how low the review is .. It looks.. fun ..

  • Adam Clurman
    Adam Clurman 5 месяцев назад

    rehash of very bad things

  • Cyanide Waffle
    Cyanide Waffle 5 месяцев назад

    The hungover: vagina edition

  • itsmezed
    itsmezed 5 месяцев назад

    Kind of like a gender-swapped 'Very Bad Things', which was a serviceable movie -- mostly because of the cast.

  • 10 K
    10 K 5 месяцев назад

    I thought this was a horror movie

  • Rogue Vigilante
    Rogue Vigilante 5 месяцев назад

    Nobody that watches the trailer will see this and they are already making a sequel I wish I directed this I would have burnt the script got a bottle of alcohol and some real cocaine and see what the night ensues but this Movies is Garbage

  • nosleep09
    nosleep09 5 месяцев назад

    so basically girls are the new boys... oh look its the Hangover SJW edition

  • Blue Collar Men Productions
    Blue Collar Men Productions 5 месяцев назад

    looks funnier than I thought it was going to sound

  • Leema The Joke Ruiner
    Leema The Joke Ruiner 5 месяцев назад

    1:40 - omg Roy Harper AKA Arsenal AKA Red Arrow!

  • hjames78
    hjames78 5 месяцев назад

    so it's Weekends at Bernie Hangover mix?

  • Anannay Aggarwal
    Anannay Aggarwal 5 месяцев назад

    Awesome trailer ..
    .
    .
    .
    .
    NOT !!!

    CRINGE ALERT !

  • LexiconWaffle
    LexiconWaffle 5 месяцев назад

    So Hollywood thinks that women only need the same ideas over and over?

  • James E
    James E 5 месяцев назад +1

    This made me cringe

  • Konstantinos Moys
    Konstantinos Moys 5 месяцев назад

    *Ghostbusters flashback intensifies*

  • Thatchump Joe
    Thatchump Joe 5 месяцев назад

    This is the worst thing i have ever witnessed with my eyes

  • MrMoustache27
    MrMoustache27 5 месяцев назад

    hangover sluts= comedy?... ha😐

  • senseisifu
    senseisifu 5 месяцев назад

    This is literally the movie "Very Bad Things", except with chicks instead of guys.

  • Harun Hakimi
    Harun Hakimi 5 месяцев назад

    oo mannn ..i felt as if....its better for me to wait for the released n download the bluray version pirately juz to save my money from this shit.. but still wanna see how shitty the movie is.

  • Roman Vogdt
    Roman Vogdt 5 месяцев назад

    How does anyone agree to do this kind of movie?? It's just a big insult to everyone. Stop trying to make anything related to sex funny, we're not in the year 2015 anymore

  • Jason Walter
    Jason Walter 5 месяцев назад

    Dang it, I got hpv too

  • abc64pan
    abc64pan 5 месяцев назад

    The Hangover: It's Now The Girls' turn. That's what the title should be.

  • Liz Rodriguez
    Liz Rodriguez 5 месяцев назад

    was that Phil from Modern Family 😆😱

  • justonefyx
    justonefyx 5 месяцев назад

    Women aren't funny.

  • Frank Roberts
    Frank Roberts 5 месяцев назад

    weekend at bernie's + bridesmaids

  • prescription underground
    prescription underground 5 месяцев назад

    what a disgusting trashmerican crap ...how low can you go

  • treyart1
    treyart1 5 месяцев назад

    So this is a female version of Very Bad Things?!

  • Blue Birb
    Blue Birb 5 месяцев назад

    We all clicked on this because of the thumbnail combined with Scarlett Johansson's name in the title.

  • Ben Tomlin
    Ben Tomlin 5 месяцев назад

    Looks like fucking trash. LOL

  • just to say this
    just to say this 5 месяцев назад

    this looks like the illegitimate love child of the hangover and weekend at Bernie's

  • ben scott
    ben scott 5 месяцев назад

    Weekend at Bernie's

  • DBreezyTV
    DBreezyTV 5 месяцев назад +4

    colton Haynes I see u 1:41

  • indigo Rager
    indigo Rager 5 месяцев назад

    sooo hangover

  • i am KiRA
    i am KiRA 5 месяцев назад

    the hangover: girls night out gone wrong when they kill a male striper edition

  • Abdul Aziz Sagher
    Abdul Aziz Sagher 5 месяцев назад +2

    which song in this movie?

  • tomzicare
    tomzicare 5 месяцев назад

    RIP SJ's career .........

  • E. Ormantega Alfredo
    E. Ormantega Alfredo 5 месяцев назад

    she's flat....

  • Jay Dee
    Jay Dee 5 месяцев назад

    Sooo...basically Weekend At Bernie's meets The Hangover meets the new female Ghostbusters meets garbage?

  • Raptor moe
    Raptor moe 5 месяцев назад

    can people stop being okay with the industry giving out bad/okay movies?

  • theumeus
    theumeus 5 месяцев назад

    The hangover IV: Girls night out

  • leeboy29680
    leeboy29680 5 месяцев назад

    all this re hashed shit for women is garbage.

  • John Gomez
    John Gomez 5 месяцев назад

    Bachelor Party + Weekend at Bernie's + The Hangover with women = No more creativity in Hollywood. Pander to everyone. Sheesh.

  • Sherwin Lim
    Sherwin Lim 5 месяцев назад

    ohh It's Christian Grey they've killed? ...

  • Lord show me the way
    Lord show me the way 5 месяцев назад

    JOHANSSON IS A JEW PARASITE

  • Joer On Fire
    Joer On Fire 5 месяцев назад

    1:45 ???????