Moomoo.io - Bull Helmet vs Spike Gear | Team Death Match

Поделиться
HTML-код

Комментарии • 164

  • tomy mathis
    tomy mathis 7 месяцев назад +23

    Guy's or girls if your new or have not yet done these plz hit all of these thx 😀😀 🌟subscribe🌟👍like👍and hit the 🔱notification button🔱 thank you and welcome to the golden empire have a great day😀

    • sevim karabulut
      sevim karabulut 3 месяца назад

      tomy mathis

    • Dead Ghost
      Dead Ghost 7 месяцев назад +1

      GoldMindNugget why u kick ur fans out of discord?

    • XxICEkILLER xX
      XxICEkILLER xX 7 месяцев назад +1

      doin it for likes eh?

    • sanasana 6
      sanasana 6 7 месяцев назад

      👋

  • kubra sağır
    kubra sağır 12 дней назад

    discord link? pls

  • Rooney Wayne
    Rooney Wayne 25 дней назад

    România is here,Hi from România

  • zetaj tv
    zetaj tv 29 дней назад

    Mam kanał na RUclip zetaj tv wpadajcie

  • Викторияыв Вдовинангг
    Викторияыв Вдовинангг 2 месяца назад

    GO 99999999< xD =D looooooooooooooooooooooool

  • Aerielle Balaoing
    Aerielle Balaoing 2 месяца назад

    Yay he revealed hi’s voice!

  • sevim karabulut
    sevim karabulut 3 месяца назад

    Thief and Flipper pls

  • rabie Hachicha
    rabie Hachicha 3 месяца назад +1

    wow its cool😀

  • Sofia Martins
    Sofia Martins 4 месяца назад

    XDDDD

  • Jeremy Isaias Perez Leaños
    Jeremy Isaias Perez Leaños 4 месяца назад

    YEAH FINE VIDEO EXELENT

  • mauricio fernandez
    mauricio fernandez 4 месяца назад

    Like if face reavell

  • saif mohamed
    saif mohamed 4 месяца назад

    lel
    lol

  • Kevin Hoang
    Kevin Hoang 4 месяца назад

    XDDDDDdDdDdDdDDDDDDDDdDDDDDDDDDD
    Lolllllllllllllll

  • gamer ???
    gamer ??? 5 месяцев назад

    ohh you were fighting me second time XD

  • Strat-egy
    Strat-egy 5 месяцев назад

    The golden age.

  • Mom_987 ChristianF
    Mom_987 ChristianF 5 месяцев назад

    discord???

  • RadbarzinRMG Official
    RadbarzinRMG Official 5 месяцев назад

    realy fun it loks i wish so to
    sssssaaaaddiiii

  • gökçen tin
    gökçen tin 5 месяцев назад

    lol xD

  • monkeyballs653
    monkeyballs653 5 месяцев назад

    Anyone else notice he never lost food?

  • Kenneth Bltzr
    Kenneth Bltzr 5 месяцев назад

    NOOB

  • Kenneth Bltzr
    Kenneth Bltzr 5 месяцев назад

    GAYAGAYA

  • Filo Mohamed
    Filo Mohamed 6 месяцев назад

    Good I am shadow fight

  • pubg mobile hrý ,
    pubg mobile hrý , 6 месяцев назад

    How you play the server plz

  • time travel puppy
    time travel puppy 6 месяцев назад

    why do you say reee

  • Johnny Oraham
    Johnny Oraham 6 месяцев назад

    •ω•

  • MirZa MirYa
    MirZa MirYa 6 месяцев назад

    pls discord link

  • artificial
    artificial 6 месяцев назад

    Half is skill
    ----------
    Half is Gear

  • 小菜乄ye麵包2744
    小菜乄ye麵包2744 6 месяцев назад

    WTF

  • ibrahim mohammad
    ibrahim mohammad 6 месяцев назад

    OK

  • ibrahim mohammad
    ibrahim mohammad 6 месяцев назад

    OK

  • Bruno Eduardo Da Silva Marques
    Bruno Eduardo Da Silva Marques 6 месяцев назад

    Bull Contra Vs Espilho

  • xd iRealCody
    xd iRealCody 7 месяцев назад

    He lost doe

  • xd iRealCody
    xd iRealCody 7 месяцев назад

    Bones da best

  • Zach!!!
    Zach!!! 7 месяцев назад

    i love u

  • Zach!!!
    Zach!!! 7 месяцев назад

    cuz i sub u, ive been watching u for a few years now

  • Zach!!!
    Zach!!! 7 месяцев назад

    hi i am flame katana from moomoo, plz shout me out if u remember me playing on the 7th of april, 2018 :D

  • RC VicTor
    RC VicTor 7 месяцев назад

    nice video....

  • Danger The Noob
    Danger The Noob 7 месяцев назад +1

    Damn, I'll try to check the pings in discord faster

  • Snowy
    Snowy 7 месяцев назад

    Fak I didn't know there was building in the ffa ;c

  • Prohero123 Sambalod
    Prohero123 Sambalod 7 месяцев назад

    Hey chocolate are fresh start?

  • Scalare Man
    Scalare Man 7 месяцев назад

    A stupid team death match! Badly organized, it wasnt fair because Bull always had one or two more ppl than Spike. Dumb af

  • TinyHeimer !
    TinyHeimer ! 7 месяцев назад

    You should do soldier vs bull

  • 1000subs but not videos challange
    1000subs but not videos challange 7 месяцев назад

    You are good fighter but I want 1vs1 with me NaughtyFriend

  • Earl Da2
    Earl Da2 7 месяцев назад

    I wanna join gmn clan

  • gamer ???
    gamer ??? 7 месяцев назад

    bue know something every hat is awesome!

  • Turbo Speed
    Turbo Speed 7 месяцев назад

    Bones is so good in all your videos

  • Ella
    Ella 7 месяцев назад

    -sad I miss everything :(- nice idea keep it up

  • GamingNoob
    GamingNoob 7 месяцев назад

    Wheres th link for discord?

  • Alan Paik
    Alan Paik 7 месяцев назад

    I dare you to fight alone against 20 tool hammers

  • bonkingvillan
    bonkingvillan 7 месяцев назад

    I got facking 3-4 kills and got raped by Gaz

    • bonkingvillan
      bonkingvillan 7 месяцев назад

      I got 7 exact o

    • bonkingvillan
      bonkingvillan 7 месяцев назад

      And gaz went out of bounds ;-;

  • bonkingvillan
    bonkingvillan 7 месяцев назад

    I love how Drakon won by camping, he legit got 0 kills

  • Deluxe
    Deluxe 7 месяцев назад

    I love these teams vs teams next time you should do a king of the hill event, where the defending team has to protect the snow biome, and the attacking team attacks and takes over the hill till all players are dead

  • Milky Way
    Milky Way 7 месяцев назад

    GOLD PERSONALLY DOES THATT

  • Milky Way
    Milky Way 7 месяцев назад

    DONT JOIN GMN DISCORD!! THEY KICK AND BAN PEOPLE FOR NO REASON.

    • Milky Way
      Milky Way 7 месяцев назад

      +ThunderBerserk, tell them to unban me then plz.

    • ThunderBerserk
      ThunderBerserk 7 месяцев назад

      Im in GMN, they don't kick me.

  • Safire Moss
    Safire Moss 7 месяцев назад

    i coolkai20 you GMN wow

  • ЛЕОНИД ТИМОШЕНКО
    ЛЕОНИД ТИМОШЕНКО 7 месяцев назад

    ДЩД

  • simona singiorzan
    simona singiorzan 7 месяцев назад

    LOL

  • Subtle
    Subtle 7 месяцев назад

    discord link?

  • ImFeline It
    ImFeline It 7 месяцев назад

    Another great vid Gold! Don't worry about me or Phazer and focus on your future of RUclip! carry on making vids and have nice day
    -Feline

  • Charles Ken Mercurio
    Charles Ken Mercurio 7 месяцев назад

    SPike gear will always win sometimes because the more you damage the Spike gear the more you will get damage xD Nice vid!

  • tran chung
    tran chung 7 месяцев назад

    YOOOO GOLD IT'S AMAZING
    PS : sry i'm nott here for events ;-;
    PPS : Yay , in Discord i'm 2nd class soldier! xD
    PPPS : Make a video on the new Fortnite .io : Zombsroyale.io!!!!

  • YUSUF 1
    YUSUF 1 7 месяцев назад

    whats his discord i want to join

  • Jeanphreynel Binay
    Jeanphreynel Binay 7 месяцев назад

    4starz is in lucky.

  • Jeanphreynel Binay
    Jeanphreynel Binay 7 месяцев назад

    4starz is in lucky.

  • Thanh Hương Nguyễn
    Thanh Hương Nguyễn 7 месяцев назад

    Wow

  • Salty Players
    Salty Players 7 месяцев назад

    o god

  • AR NoT GamingZ
    AR NoT GamingZ 7 месяцев назад

    Wait turret is kill me i don't lie just i dead so i need join one guy bull helmet team jako dead but dead 2 i get bull helmet so i just run away again you delete tribe

  • AR NoT GamingZ
    AR NoT GamingZ 7 месяцев назад

    Bull need win

  • Fallen Phoenix
    Fallen Phoenix 7 месяцев назад

    Awesome death match

  • KAKASHIY 2.0
    KAKASHIY 2.0 7 месяцев назад

    Moomoo is back!

    • Viper GMN
      Viper GMN 7 месяцев назад

      KakashiY simon the Oof god it be back xD

  • Moose Tooth
    Moose Tooth 7 месяцев назад +1

    If you could check out !y channel that would be great! Thx!

  • Ender Playz
    Ender Playz 7 месяцев назад

    a team of bulls that wasn't even fair gold your so mean to spikes

  • Виталий Попов
    Виталий Попов 7 месяцев назад

    Eeeeeeeeeeeeee pvp k vs r team? Gold you super!!!

  • Nena Pozo
    Nena Pozo 7 месяцев назад

    IVSl moomoo io plis

  • Nena Pozo
    Nena Pozo 7 месяцев назад

    XDD

    • Nena Pozo
      Nena Pozo 7 месяцев назад

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌴🍃🌺🌺🍃🌴
      💛🌻🌻🌻🌻💚
      🌻🌻 😍 🌻🌻
      🌻Love YOU🌻
      🌻🌻 🌹 🌻🌻
      💚🌻🌻🌻🌻💛
      🌴🍃🌺🌺🍃🌴

    • Nena Pozo
      Nena Pozo 7 месяцев назад

      Lol

  • David Zhang
    David Zhang 7 месяцев назад

    Last time i saw gaz was when he had over 200 k and had more than a hundred jills

    • Aiden Hatton
      Aiden Hatton 3 месяца назад

      David Zhang you can edit commentsmjust change jills to kills bruh

    • David Zhang
      David Zhang 7 месяцев назад

      I meant kills

  • Warrock Hans
    Warrock Hans 7 месяцев назад

    i wish i was part in GMN :(

  • Trap Fox
    Trap Fox 7 месяцев назад

    Me nick ;-DrCat-;
    Pls server and day

    • Trap Fox
      Trap Fox 7 месяцев назад

      Nena Pozo ...

    • Nena Pozo
      Nena Pozo 7 месяцев назад

      io. котейка

  • Trap Fox
    Trap Fox 7 месяцев назад

    Pls in video

  • run4me2u Hi
    run4me2u Hi 7 месяцев назад

    wow good

  • Aayush Lakhotia
    Aayush Lakhotia 7 месяцев назад

    How do I join yer discord?

  • Mighty Mouse
    Mighty Mouse 7 месяцев назад

    Can you let me back in your clan, gmn Crunchy Taco banned me

  • BurntAway
    BurntAway 7 месяцев назад

    I have a feeling I know... ah, he meh friend :DBy the way, lit as usual

  • DRAGON /Airdop
    DRAGON /Airdop 7 месяцев назад

    good fight xd Imao im can play for u??? GMN

  • Rose Tan
    Rose Tan 7 месяцев назад +2

    that's so cool Gold i love it :D +_=

  • nanatsu遊戲頻道
    nanatsu遊戲頻道 7 месяцев назад

    wow GG gold

  • ExTreMe
    ExTreMe 7 месяцев назад

    Wow, nice job fam

  • Xuhao He
    Xuhao He 7 месяцев назад

    bull helmet huge advatangae...

  • Void
    Void 7 месяцев назад

    Lol snova in the vid

  • Eric Bensen
    Eric Bensen 7 месяцев назад

    I'm ipad but just because I'm iPad does not make me a noob my spam is great thanks to u I know how to counter insta-kill :D gg.

  • Eric Bensen
    Eric Bensen 7 месяцев назад

    0:43 I MET DRAKON IN AN Expermentil

  • laura vidal
    laura vidal 7 месяцев назад

    cuandoestava jugando

  • laura vidal
    laura vidal 7 месяцев назад

    oye

  • Lucas Reed
    Lucas Reed 7 месяцев назад

    was these fans you were playing with.

    • Lucas Reed
      Lucas Reed 7 месяцев назад

      thx for telling me. I appreciate it.

    • ThunderBerserk
      ThunderBerserk 7 месяцев назад

      Lucas Reed They are actual friends/clan.

  • Fake .:RocKenbErG:.
    Fake .:RocKenbErG:. 7 месяцев назад

    gold you shouldve known not to invite me to your thing on Fortnite on last stream cuz i played Fortnite for 1 month with NO WINS and i forgot to clarify that so give me ring in Fortnite when i have about 1o wins ( ill tell you xD) but this was also fun sorry i coudnt be in the event or something OOF

  • Mouhamed VX
    Mouhamed VX 7 месяцев назад

    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Jessica Luo
    Jessica Luo 7 месяцев назад

    Niceee

  • AdemKayser
    AdemKayser 7 месяцев назад

    Pls dont ingnore me on fortnite everytime litterly everytime

  • RaNcH Dressing
    RaNcH Dressing 7 месяцев назад

    Hahahha I’m in this gold lol I had no bull with axe ;)

  • Rug
    Rug 7 месяцев назад

    Yep i was in there as GMN Rug