Видео


Humans Are Amazing Sports



Song: Beam - Mako


Просмотров: 5543916
Добавлено:
Длительность: 6:10
Комментарии: 896

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "17"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Alonso Howard ( назад)
Want to gamble safely online? Go to 👉 gamblewithease. com

Автор Gatsingo Mediatv ( назад)
what the f***?

Автор Jason Voorhes ( назад)
i would like to see aliens or any other species do this shit

Автор TelEctrOwn ( назад)
6:00 XD

Автор mac official ( назад)
1:06 😂

Автор Jonah Weber ( назад)
so awesome I mean it😃

Автор Joseph Stalin ( назад)
should have included aussie rules

Автор Awesome Hanson ( назад)
It's funny how my initials are H.F

Автор Nikunj Ranka ( назад)
cricket??

Автор Moi Gei ( назад)
Torilla tavataan pojat

Автор Jerann Gilashmo ( назад)
Why not Zidane's volley for France. That was that best goal in soccer history

Автор Fael Touri ( назад)
oh my good it's amazing! !!

Автор harrison james ( назад)
all american sports..

Автор Bryson Fields ( назад)
DudePerfect

Автор Bryson Fields ( назад)
Du the OBJ catch

Автор Dark Devil878 ( назад)
MARSHAWN IS AWESOME!

Автор Sparkly Raccoon ( назад)
only thing that could have been better is more live commentary on the clips.

Автор TOP TEN MOST WANTED BASKETBALL ( назад)
Hey guys, Im a small basketball channel thats still growing. I would appreciate it if you guys check me out because the vids are fire.
1 LIKE = Luck for a day
1 SUB = Luck forever

Автор Tom Young ( назад)
How many likes this gets is how many times I've watched this

Автор Gangstar IV ( назад)
How can human be sports gay boy

Автор Gangstar IV ( назад)
The title is fricken trash

Автор Collin Cheema ( назад)
Not one Aaron Rodgers Hail Mary?

Автор Collin Cheema ( назад)
0:43 dang. How embarrassing.

Автор Alex Toler ( назад)
People are insane

Автор Alex Toler ( назад)
Im never doing that stuff

Автор King Phil ( назад)
If there was Usain Bolt and more interesting Muhammad ali's video it could be amazing

Автор Dominic Loiurio ( назад)
5:05 best catch ever!

Автор Fact Picks ( назад)
Unbelievable sports skill.

Автор Thatbf1nub ( назад)
Anyone else feel proud to be human?, cause I sure do after watching this.

Автор Huddo O.J ( назад)
Truely amazing 👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌

Автор GreyTom ( назад)
Lol Muhammad Ali lol

Автор Jace Brake ( назад)
Hilight factory u should do best cross ups in basketball history

Автор James Stack ( назад)
The play of the day one is so stupid because the ball can't go under the basketball net it's a violation

Автор KingRemyBoss XD ( назад)
My favorites were:
2:17: Joe Adams making 8 people miss in crazy punt return touchdown
4:49: Pinch hitter Brian Kownacki diving over catcher Joe Beck to be safe at home

Автор Adam Nazari ( назад)
Love it

Автор Mitch Hughes ( назад)
When Vince Carter throws it down over the French dude I get so crazy I go vinsane

Автор Terrance Paradise ( назад)
5:07 he even tricked the camera 3 times

Автор videoschmo ( назад)
5:34 was just amazing

Автор KHURSHID Alam ( назад)
what do you guys think of boxing? I want some opinions before I try

Автор Highlight Empire ( назад)
You should do crazy ultimate frisbee catches

Автор Stefano Curnis ( назад)
what is the song? thanks

Автор Danny Digney ( назад)
Highlight factory do like the New York football gaints because I love the stuff you make and I want to have something I commin with you

Автор billibob313 ( назад)
Anyone knows who's the player at 4:16 ?

Автор Fist of Common Sense ( назад)
Not enough hockey highlights

Автор randomstreet72 ( назад)
why is the helmet catch in this it isn't THAT impressive it's only cool because it was in the last two minutes of the superbo

Автор Damian Lesperance ( назад)
humans are sports and you should go back to school

Автор Znzic Gaming ( назад)
who is watching this in 2017

Автор Jichan Kim ( назад)
Part 2?

Автор tetla3 ( назад)
Jueguen Dark Orbit  ESTA DE LUJO....    http://darkorbit.bigpoint.com/?aid=0&invID=xbeidcjhggbxbggbeacdcxhcabidfdxijxaxbab&force_instance=89&lang=es_ES

Автор O-Zone ( назад)
2:05 whats the link to that one???

Автор Robson King ( назад)
5:20 is the best one

Автор Divyansh Yadav ( назад)
please make one cricket edition

Автор Divyansh Yadav ( назад)
please make one cricket edition

Автор Majestic Edits ( назад)
Subscribe to me please

Автор DeMar From Compton ( назад)
Are weall gonna sit here and act like soccer shots curves look fake lol

Автор Ethan Szilniczky ( назад)
The David Wright New York Mets One handed baseball catch and the Odel Beckham Jr. catch was amazing

Автор Ethan Szilniczky ( назад)
This Video makes me pourd to be Human cuz look what these other Human Being are doing my God

Автор Jill Shepard ( назад)
Who thot the frisbee one was editing to make look like a laser beam

Автор Ryan Lucca ( назад)
U know ur the goat when you fake the camera man 3 times in 1 play

Автор Levi Stone ( назад)
4:48, Oh my word

Автор Ricardo Martins ( назад)
que interresantwe

Автор Ricardo Martins ( назад)
ja viram o vidio ao meu lado direito wtf

Автор Ricardo Martins ( назад)
chau

Автор Ricardo Martins ( назад)
Gostei do video agora estou numa apresentação de i9ngles

Автор Top Amazing ( назад)
Videos Nice . Howw ??

Автор Tyro™ ( назад)
DAMMMMM 3:02

Автор the blue sonew ( назад)
5:06 that guy tricked the camera man

Автор Junior Lightning ( назад)
Awesome

Автор karklins aphors ( назад)
labais

Автор Hassan Muhammad ( назад)
2:58 dude decided gravity was just a suggestion

Автор WizardOvGaming ( назад)
Omg best sports vid ever!!! The timing on the song was amazing! Idk how u did it!😜😜😎😎😍🤑🤑🤑💩

Автор WizardOvGaming ( назад)
Omg best sports vid ever!!! The timing on the song was amazing! Idk how u did it!😜😜😎😎😍🤑🤑🤑💩

Автор Neon Channel ( назад)
Torille

Автор Oscar Lopez-Cottrell ( назад)
What's the music anyone know

Автор Jay Barstad ( назад)
Catch at 5:05 is the greatest catch I've seen in my life

Автор Niguelthewolf Howl ( назад)
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurh

Автор Elson Ting ( назад)
What's the sport in 1.39 pls?

Автор Ken Neth ( назад)
you know when ur fakes are good when the camera man falls for it too.

Автор Devin Fischer ( назад)
Odell wouldn't have ever caught that ball had he not had sticky gloves. don't get me wrong what he did was amazing but 25% was luck 25% skill 50% sticky glove. you can hate all you want but I think NFL should get rid of sticky catching gloves.

Автор Aryan Newalkar ( назад)
1.35 which is that game

Автор Snipe Stuff ( назад)
amazing video nice editing!!!

Автор Mohammed banwan ( назад)
the name of the music please.

Автор imlerith ( назад)
you forgot skateboard!!!!!

Автор eddie bennett ( назад)
That will make everybody jump

Автор eddie bennett ( назад)
aawsome

Автор philossophus I. ( назад)
nice ending ;)

Автор Zbigniew Tomczynski ( назад)
And now on Mars:
- Ouh shit!!! STOP THE INVASION!!!!!!

Автор Zachy ( назад)
Wow. My computer starts buffering at 1:15

Автор Colin Newton ( назад)
Sorry nevermind

Автор Colin Newton ( назад)
Song anyone? Pls :)

Автор William Vlogz ( назад)
humans are sports?

Автор BlazerManiacNumber96 ( назад)
Have Dwight Howard on the Thumbnail, no Dwight Howard in the video.

Автор THE ELITE GOD ( назад)
Who is the guy at 2:57??????

Автор Jake Flix ( назад)
Lol

Автор Adam patriots ( назад)
hey man you are.awesome can you subscribe to me keep up the good work🐼🐼🐼😛😜

Автор Shrek Gamer ( назад)
We are amazing aren't we!😜

Автор SLØZ'S SHOWS ( назад)
YOU KNOW HOW TO EDIT IN IPAD BEACUASE I DONT KNOW HOW TO HELP ME I JUST STARTED A NEW ACCOUNT

Автор Kahutia Hesp ( назад)
44.tho

Автор Rusty Lee ( назад)
Great way to end it

Автор Andrew Stephens ( назад)
Andrew
King
Green

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Видео

Seo анализ сайта