Видео


BEST ELEVATOR MUSIC | Rudy Mancuso



WATCH MY PREVIOUS VIDEO ▶ https://www.youtube.com/watch?v=BJ9CZnOkVeg&index=1&list=PLEKh8p2zZRX8n_b_7iYZbvyT5qLXc2QE7

SUBSCRIBE ► https://www.youtube.com/channel/UC5jkXpfnBhlDjqh0ir5FsIQ?sub_confirmation=1

THANKS FOR WATCHING! LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | http://instagram.com/rudymancuso
Twitter | http://twitter.com/rudymancuso
Facebook | http://facebook.com/rudymancuso

CAST:
Rudy Mancuso | http://youtube.com/c/rudymancuso


Shots Studios Channels:
Anwar Jibawi | http://youtube.com/c/anwar
Lele Pons | http://youtube.com/c/lelepons
Inanna Sarkis | http://youtube.com/c/inanna
Lorenzo Cromwell | http://youtube.com/c/renny
Hannah Stocking | http://youtube.com/c/hannahstocking
Awkward Puppets | http://youtube.com/c/awkwardpuppets
Maejor | http://youtube.com/c/maejor
Shots Studios | http://youtube.com/c/shots


Просмотров: 2934807
Добавлено:
Длительность: 2:36
Комментарии: 6342

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "23"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Комментарии:

Автор Rudy Mancuso ( назад)
Thank you for watching. Pleasure.

Автор Sarah Mejia ( назад)
OMG HE'S SO FREAKING HOT!!! 😍😍😍😍!!!!!!! RUDY IS A RARE ONE!!!😇😝💙!!!! His singing is 😅🔥😅🔥😅, the way he plays his music is 😅😅😅🔥🔥🔥🔥 and the rest of him is 😍😍😍😍😝😝😝💙💙💙😅😅😅🔥🔥🔥🔥😇

Автор Becca03G ! ( назад)
Lol this is AMAZING!! 😂 ❤️

Автор The M4 Bruh ( назад)
Could someone tell me what those chords are please they are lit as hell

Автор Angel Linares ( назад)
1:47 IS THE BEST.

Автор moncef santos ( назад)
rudy It's really a beautiful song very beautiful

Автор Ea Due ( назад)
Make A Music Chanel

Автор Mike Chen ( назад)
Okay, to that builder guy, YOU ARE SUPPOSED TO BUILD NOT BREAK

Автор HannahDaGamer01 ( назад)
THIS IS LITTTTTT

Автор Sarah Musterfrau ( назад)
pretty cool

Автор Jenny Padilla ( назад)
1:37 awsome

Автор Jenny Padilla ( назад)
your so awsome rudy

Автор Chlah Ahlam ( назад)
oohhhh geniallle bravissimo

Автор Катюша Бабенко ( назад)
тема,класс ! давай еще !

Автор Rehna Hakkim ( назад)
you are so talented...

Автор lPHl XinXio164 ( назад)
Lmao when the tile thing fall i died xD

Автор Rafella Faye Abaya ( назад)
I LOVE U RUDY MANCUSO PS.WHO LOVES RUDY

Автор Anna Marie gonzales ( назад)
Do you lobe music?

Автор Jó Muié do Bieber ( назад)
😱😱😱😱👏👏👏👏👏💘💘💘💘💘💘💘

Автор Joshua Joo ( назад)
Yo Rudy what's the 1st 2nd and third song?

Автор Shah Faheem ( назад)
Can Rudy actually play da piano

Автор Menna Mamdouh ( назад)
you're amazing

Автор heyitskarla 22 ( назад)
Mal

Автор Jay Vin99 ( назад)
I love videos like these! And Rudy does such a good job making them!

Автор D.I.Y 4life cook 2live ( назад)
that's such a good idea

Автор isabel jim ( назад)
can you give me a shout out I am your biggest fan plz I watch all you vids. plz plz plz do it on my musicly my name is isabellovejimenez plz plz

Автор Samantha Dorantes ( назад)
i like how they are all him

Автор Audrey Yamon ( назад)
He's really talented! (I am not sure I written this correctly)

Автор Gamer Girl1234 ( назад)
We're stick I think

Автор iRetroPlayz23 ( назад)
Nice!!

Автор Mona Adel ( назад)
روعه ودجايما بندهنى
بحب اشوفك اوى يا خوان كارولوس

Автор Unicorns Are Amazing ( назад)
Why does the dumb society not even play this in actual elevators XD

Автор Bisoo Pink ( назад)
Good job! You are really talented, keep up the good work! 👍🏻😊❤️

Автор Simon castillo ( назад)
The first beat was the best

Автор Madison Keener ( назад)
I love you so much

Автор boruto ( назад)
Bangin an invisible nail
lol

Автор Edan Orvitz ( назад)
wow this is great

Автор Freddy Lee ( назад)
How do you make the clones

Автор Freddy Lee ( назад)
Your cool how do you make the cloans

Автор Theguycalled Brandon ( назад)
Um, why can that guy use a phone in the elevator...?

Автор Kim ( назад)
These are the kind of videos I love coming back to. Like I've seen this 5 times now, but every single time I discover a new interesting detail. Plus the idea is simply brilliant. I'm sure I'll be watching this many many many more times.

Автор Nalin Thakker ( назад)
rudy ur music is best

Автор Alberto Ramon Besa ( назад)
This is legit, the BEST music I HAVE EVER HEARD in my ENTIRE LIFE!!! <3 <3 <3 Please keep making more music! :) This is my dad's acc, im a girl XD

Автор Ashton Macabulos ( назад)
Yeah it should be on iTunes too beacause I always listen to this

Автор Elliana Jane ( назад)
HOW DO YOU ONLY HAVE 1 M SUBS?????? You're AMAZING

Автор SkillzPlayz TV ( назад)
1:52 * Shoots Gun *
Rudy "What Are You Doing?"
Rudy " Nvm Do It Again"
* Shoots Gun *

Автор Pricila Leon ( назад)
Rap god: I make elevating music you make elevator music 😂😂 well ig eminem is right

Автор toni webb ( назад)
Do more of THESE

Автор Sanvi Dubey ( назад)
wowwwwwww

Автор LyoNA X ( назад)
your music is amazing!

Автор Kawaii 6125 ( назад)
Was that wall purposed to break like that?

Автор Ariana Savanah ( назад)
I'm socially akward so I would hate to be In An elevator with u . I'd probably just stare at u then

Автор Jeremy Rojas ( назад)
Hola Rudy soy Jeremy

Автор Akshat Srivastava ( назад)
this guy is talented af

Автор musical emotion ( назад)
epic rudy!!

Автор Thao Nguyen ( назад)
when he started playing at 1:29 😍

Автор Florentina Eliza ( назад)
cool old man 😁

Автор Life Of Mauricio ( назад)
My words "Hot Damn"

Автор Life Of Mauricio ( назад)
I showed my parents and they said that they love it

Автор Annalise Dean ( назад)
i thought they were saying "hiding gustov" instead of "i think we're stuck"

Автор Beauty Chirigo ( назад)
Rudy you said diegos mixtape is coming soon where is it?

Автор james viliano ( назад)
that is why we can make a beat out of enything❤

Автор Usama Khan ( назад)
wow... So cool
bro

Автор Alita Gea ( назад)
you should get this on spotify!

Автор nothing nothing ( назад)
Rudy, are you a musician because you should be one!! You're the best!

Автор Joanna Kavoukli ( назад)
Oh my God this is amazing🙀🤗👌🏻

Автор Ethan Yeung ( назад)
Thanks Rudy now I know what to do in a stuck elevator lol!

Автор SINCE'96 ( назад)
Dooooppppeee!

Автор Angel Cornelius ( назад)
Literally just found Rudy and I'm already in love with his talent ❤ To think of the time and effort he puts in his vids ❤❤❤ Much love and support!!

Автор Laracay Dau ( назад)
oh my gosh good music

Автор Julissa Gonzalez ( назад)
1:47 YOUR VOICE SOUNDS SO GOOD 😱😱

Автор Amarie Smith ( назад)
I LIKE THIS THE MOST
😙😙😙😘😍😍😍😍😍

Автор TARNAFITI ( назад)
amazing

Автор JUMBO joker ( назад)
Every one in the comments GIVE ME YOUR MONEY!!!!! 💰💰💸💵💵💵💰💸💲💲💲💲

Автор Molly Disbury ( назад)
What are the chords on the piano ?

Автор Sir Neymz ( назад)
GuyZ! 0:48-1:00..whre on earth do i find an instrumental thts goes lyk tht..plz reply

Автор Bonnie Alexandria ( назад)
no wonder he has a piano tattoo on his arm. HE LIKES MUSIC 🎻🎸🎷🎷🎸🎻🎹🎹🎹🎺🎻🎸🎺🎯🎤🎼🎻🎧🎧

Автор Yuka Taguinod ( назад)
cool

Автор socheat soy ( назад)
MAKE MORE SONGS cuz
1st of all can't stop listening
2nd of all make an album
3rd of all you are so so so so so good
4th of all you are the best
And last but not least all my cousins know you
Like if you agree

Автор Kunjan mih ( назад)
I love your music

Автор Adeline Mico ( назад)
wow...that was awesome!!!!!!!!!!!!!!

I loved it...so, so...cool

Автор Ghadaa Graa ( назад)
This is art. ♥

Автор Dehua Liu ( назад)
amazing.....

Автор Zoe Stillwell ( назад)
SOMEONE PLEASE TELL ME WHERE I HAVE HEARD THIS CHORDS BEFORE I AM GOING MAD TRYING TO REMEMBER

Автор Erika Juarez ( назад)
nice i like it<3 its nice to hear my baby brother loves it

Автор TSJ PLAYZ ( назад)
Amazing!!

Автор Rolando Avila ( назад)
the bass is the best part

Автор Rjster!! ( назад)
It took me a while to realise it was only rude in the video

Автор abhishek aryan ( назад)
Rudy you got amazing talents .....trully amazing

Автор Dylan TRUONG ( назад)
What the heck rudy that's so good how did you do the that amazing

Автор Grace Avants ( назад)
THIS IS SO UNIQUE OMG I LOVE

Автор emmy montilla ( назад)
You can make music with enything that Is what I like about life

Автор Carol Oliveira ( назад)
É incrível como ele consegue fazer qualquer coisa se tornar música 😍👏❤

Автор Kelly Varnadore ( назад)
You're stuck I get it!

Автор ShowandTell Reviews ( назад)
clever

Автор Triggered dat boi ( назад)
He took a lot to edit I think

Автор Paola Diaz ( назад)
I love the piano part the beat is so good 😊🎶🎶

Автор GhettoKids. ( назад)
Oh shit that's lit...

Автор Marcus Thiel ( назад)
Is there a name for the app you used

Автор single potaoe ( назад)
omg i cant stop listening to it, its amazing, ur soooo creative, love u lots, and it was funny when the wall fell lol

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Видео

Seo анализ сайта