Jared Dudley Taunts Ben Simmons, Starts Near Brawl, Gets Ejected in Wild Game 4

Share
Embed
  • Published on Apr 20, 2019
  • The Nets veteran was going after everyone. Jimmy Butler was also ejected for the dustup.
    Subscribe: ruclip.com/user/BleacherReport
    Follow on IG: instagram.com/f/bleacherreport
    Follow us on Twitter: twitter.com/bleacherreport
    Like us on Facebook: facebook.com/bleacherreport
  • SportsSports

Comments • 2 912

  • Too Sweet Gameplays
    Too Sweet Gameplays 17 hours ago +2

    Dude hits one 3 pointer and thinks he is the shit... never heard of this man til this fight

  • bigfaxnocap
    bigfaxnocap 18 hours ago

    dlo wanted ben and dudley to fight😂😂 full on pushed ben towards dudley to start sum shit

  • Nate Burnett
    Nate Burnett Day ago +1

    See, this team was so fun to watch with all of the talent they got. Now they got Kyrie who is gonna ruin watching them for me

  • shan aiman raed
    shan aiman raed 2 days ago

    why tf did dudley push embiid

  • Syed Asad
    Syed Asad 3 days ago

    What I love about this is how embiid never reacted. He was surprisingly calm and composed

  • Domagoj Gregurić
    Domagoj Gregurić 4 days ago

    Welcome to LA!!!
    Master trash talker. Guys who just DGAF like him are awesome.

  • Evert Comer, III
    Evert Comer, III 5 days ago

    Dudley got wrecked in that scuffle lmao 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂🤣 😂! With that Danny Manning body shape ROFL!!!!! No joke Simmons and Butler would have hospitalized him if they were at the park playing pick up ball. Butler was like take them fat ass house shoes off boy. Dudley definitely holding pg13 soft ass.

  • blue bird
    blue bird 5 days ago

    This guy sounds like a boxing commentator at 2:32

  • Christopher Green
    Christopher Green 6 days ago

    He is a troll lol

  • Pickle Productions
    Pickle Productions 6 days ago

    You know it’s sad when you get yourself ejected to get jimmy butler ejected AND YOU STILL LOSE

  • REEF X mr
    REEF X mr 6 days ago

    Ben mad he can’t answer back with a 3

  • OMG Ronnie
    OMG Ronnie 6 days ago +1

    The block by embied was clearly not all ball. His head literally snapped back. I don’t know if he’s a sixers fan or something but wether intentional or not he clubbed the shit out of him

  • Jay Battung
    Jay Battung 6 days ago +2

    Ooohh. The badboys are in the lakeshow now. 😁🤔

  • Craig Hauser
    Craig Hauser 7 days ago +1

    Gotta love Dudley he had that arena going nuts!! Most fun I had in Barclays yet at that moment! f only we wudda won tho

  • Craig Hauser
    Craig Hauser 7 days ago

    This was retaliation for what happened earlier in the series where embid hit Allen with a dirty foul that cut him and then him and Simmons laughed about it in the postgame. Embid and Simmons are punks and like Dudley said if he knew he was getting ejected he would of hit embid harder. Losing Dudley cost the nets the game he was playing out his mind in the first half and we needed his size and toughness

  • Red King
    Red King 7 days ago +1

    Dudley better get his fat ass in the gym for this season coming up

  • Andrew Berman
    Andrew Berman 7 days ago

    Dudley sucks lol

  • Josh V
    Josh V 7 days ago

    So y’all ain’t see when my nigga Jimmy was ready to throw them hoes with Dlo😂he was looking for a reason to

  • W.W M.O.B. Figure
    W.W M.O.B. Figure 7 days ago

    Simmons sneaky af, he fell forward with his hands up like he knew what it would look like. Easy way to put Dudley on the floor

  • Brotha1984
    Brotha1984 7 days ago +1

    Now my Lakers got him let's go Jared

  • Alif Amarta
    Alif Amarta 7 days ago

    Didn't know that D-Lo was Peacemaker in this Fight

  • Alif Amarta
    Alif Amarta 7 days ago

    Wow this is good
    Maybe Dudley can join Rajon Rondo,CP3 fight

  • D Savage
    D Savage 8 days ago +1

    Simmons lokey couldn't help running into Dudley

  • Fundador Genega
    Fundador Genega 8 days ago

    Simmons ain't even made a 3point basket

  • Fundador Genega
    Fundador Genega 8 days ago

    Simmons salty cause he can't shoot

  • Calvin Tipton
    Calvin Tipton 8 days ago

    I wonder sometimes why these dudes never get punched in the mouth for pushing someone in the back and then act tough like Jimmy Butler who seems like fraud tough guy to me! Jimmy should've been ejected acting like a Mitch!

  • Tampa is back 5904
    Tampa is back 5904 8 days ago

    It’s crazy he still in the league

  • forreal pat
    forreal pat 8 days ago

    That was wack.
    lol
    Come on guy.

  • iron man
    iron man 8 days ago

    Jared "the janitor" Dudley

  • Jeffrey Ledbetter
    Jeffrey Ledbetter 8 days ago

    Id hate playing infront of all those ratchets in new york

  • Matthew White
    Matthew White 8 days ago

    I wish NBA players would actually fist fight eachother like they used to back in the day. Not this weak-a** pushing and yelling nonsense. The players are too soft nowadays

  • charles galvez
    charles galvez 8 days ago

    Looking for jared dudley highlights then saw this. Lance v2.0? 😂

  • P- Star7
    P- Star7 8 days ago

    Lakers and Philly going to be fun this year

  • P- Star7
    P- Star7 8 days ago +3

    When your pops or uncle school u in the backyard or playground lol

  • Calvin Browder
    Calvin Browder 8 days ago

    Look at that Korean dude at 3:40 running away like a bitch 😂

  • Darren West
    Darren West 9 days ago

    Thats is the worst fucken iffrnsive foul call i have ever seen no wonder why the nba is a joke with calls like that. Guy fell over his fucken feet.

  • Peter O
    Peter O 9 days ago

    Simmons and embid are dirty players

  • Joss Garrison
    Joss Garrison 9 days ago

    Dudley pushed his own teammate no lie. 2:23

  • Quiet Storm
    Quiet Storm 9 days ago +2

    NBA has gotten too soft. Need some more physicality. If you didn’t know you think you’re watching Synchronized Swimming.

    • Nitelynx
      Nitelynx 7 days ago

      That's why I'm saying and it's more entertaining. As long as there's no full on brawls I don't see the problem. The pushing and shoving is funny

  • Dshowtime718
    Dshowtime718 9 days ago

    I want to know how nobody in Philly got suspended. That's the question.

    • Andrew Berman
      Andrew Berman 7 days ago

      Dshowtime718 because philly doesn’t have any bitches on the team

  • Donnie Meekins
    Donnie Meekins 9 days ago

    Love it

  • Maha S
    Maha S 9 days ago

    Its hilarious how some NBA players ger mad over nothing and then start acting tough :D :D

  • Luca Brasi
    Luca Brasi 9 days ago

    Dam when kd comes back nets gonna be mean

  • Ian Tramontin
    Ian Tramontin 9 days ago

    Ngl Dudley looks like the mix between Tim Duncan and teenage mutant ninja turtles

  • ebok aspak
    ebok aspak 9 days ago

    Kabolangan mo dudley

  • Chris Miller
    Chris Miller 10 days ago +1

    With all that money, Ben can't make a 3 and terrible FT for PG. Overrated and overpaid af.

  • Aris Young
    Aris Young 10 days ago

    J DUD brings this type of VETERAN toughness he's gonna be key against the Clippers!

  • access
    access 10 days ago

    Jared looks like a referee in the WWE who likes to take matter in his own hands xD

  • gOsHtFaCe Ballaz
    gOsHtFaCe Ballaz 10 days ago

    😂😂😂😂 Embiid Playing the dumb card nahhh bruh it wasnt me

  • TeamUs
    TeamUs 10 days ago

    (1)Never let a ok someone making less than you financially have that much effect on you. (2) never let a non all star have that much effect on you. Dudley has made some good shots in his career but his is definitely not the ball player Ben Simmons is

  • OionMendoza
    OionMendoza 10 days ago

    welcome to lakeshow

  • Antbeast23
    Antbeast23 10 days ago

    That was not a hard foul c'mon now

  • Miracle Trvpman B Boolin

    I'm guessing this is what got him on the LAKERS.

    • Miracle Trvpman B Boolin
      Miracle Trvpman B Boolin 6 days ago

      @iWillRateYouNo nobody really cares about that. Cornbread Dudley is riding the pine

    • iWillRateYou
      iWillRateYou 9 days ago +1

      that and being in the nba for 13 years

  • just kidding
    just kidding 10 days ago

    Dudley was so out of shape, he needed to do something to get out of the game and rest.

  • Jimmie Rustler
    Jimmie Rustler 10 days ago

    Looks like a chubby fan put on a full uniform and headband to tussle with the players lol. Dude is way out of shape

  • irGuilty
    irGuilty 10 days ago

    I love this type of shit

  • Omar Scruggs
    Omar Scruggs 10 days ago

    When u think you killed a roach then realize the roach is still alive and well and escaped.
    Sixers 4 - Brooklyn 1

  • Carlo Castaneda
    Carlo Castaneda 10 days ago

    Welcome to the Lakers Mr Dudley

  • WO0 yEAHHH
    WO0 yEAHHH 11 days ago

    Simons sucks

  • Jack 13
    Jack 13 11 days ago +1

    Dudley just look like Murr from impractical jokers. 🤣🤣

  • asterios petrakos
    asterios petrakos 11 days ago

    Why the brawl? That's a clear BLOCK by Embiid

  • chito glen Deslate
    chito glen Deslate 11 days ago

    Dudley an asshole
    Starting a fight
    Just compete mam

  • Logan of Thee Paranormal
    Logan of Thee Paranormal 11 days ago +1

    dudley looks like a fat tim duncan. (no hate, i’m a new york native, big fan of the new york teams)

  • Bran Stark
    Bran Stark 11 days ago

    So Dudley is an emotional old ninja turtle looking mf

  • Da Nang Dick Blumenthal

    Welcome to the Lakers. Ur next target Kawhi Leonard.

  • Likun Yang
    Likun Yang 11 days ago

    lol funny how ben and joel the 2 young guys were way more mature in that situation that dudley, know he was just tryna get them 2 ejected tho lololol

  • Rex Banner
    Rex Banner 11 days ago

    Dudley's a loose cannon!

  • Trevor Cunningham
    Trevor Cunningham 11 days ago +4

    Dudley been tough since his college days!

  • Dy Chhoeun
    Dy Chhoeun 11 days ago

    Shane Battier with an attitude. Lakers 2020 Champs

  • Tymario Lenoir
    Tymario Lenoir 11 days ago

    Lebron gonna love homie haha