SIDEMEN EXTREME DESERT RACE *EXPLOSION* | THE SIDEMEN SHOW

Share
Embed
  • Published on Jun 18, 2018
  • Steve O challenges the Sidemen to join him in Morocco to enrol in his elite action hero academy. Not wanting to be outdone, Steve has a few ballsy moves of his own to bring to the party.
    Available with RUclip Premium - ruclip.com/user/premium. To see if Premium is available in your country, click here: goo.gl/A3HtfP
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 9 896

  • Sidemen
    Sidemen  Year ago +4361

    If you would like to watch the rest of the episodes, sign up for a FREE 3 month trial to RUclip Premium by visiting the following link. ruclip.com/user/premium

  • Bolt Action
    Bolt Action 4 hours ago

    25:20 JJ look the goat like intresting

  • Bolt Action
    Bolt Action 8 hours ago

    What happen to the goat

  • Bolt Action
    Bolt Action 8 hours ago

    So much fart 🤣

  • drills in a week
    drills in a week 8 hours ago

    why is this episode free when the others aren’t

  • julian duque
    julian duque 9 hours ago

    Ethans laugh sounds like jjs brother

  • Amber Simpson
    Amber Simpson 10 hours ago

    Did anybody else notice that Harry can’t drive straight??

  • Leni Fast Road
    Leni Fast Road 10 hours ago

    17:44 lmfaoo

  • Oh Yeah Yeah
    Oh Yeah Yeah 12 hours ago

    Ethan still looking thicc

  • mohamed_ tkd
    mohamed_ tkd 14 hours ago

    😂😂😂i understand everything because i am a moroccan

  • HE IS ABOVE ALL _
    HE IS ABOVE ALL _ 15 hours ago

    Dont use God's name in vain, please.. God bless

  • Mr Oof
    Mr Oof 15 hours ago

    Ethan is still fat

  • I do random stuff on YouTube

    Fine i will watch it

  • Francisco
    Francisco Day ago

    Got Sir Jorah to narrate nice

  • Jamie Davis
    Jamie Davis Day ago

    I felt bad for the snails guy

  • daryl magri
    daryl magri Day ago

    This is so fake

  • Benjamin Ramirez

    Gun chiron fan jajjajaja

  • Jonathan Jordan
    Jonathan Jordan Day ago

    I lost it at 17:47 GIMME YOUR BICYCLE!

  • Jonathan Jordan
    Jonathan Jordan Day ago

    Season 2?????????

  • Mihai posea
    Mihai posea Day ago

    Fam i love the sidemen but this is way too cringey

  • Loopy Galaxy
    Loopy Galaxy Day ago +1

    Harry: ses literally anything
    Sidemen: HA HA HA HA!!!

  • Cholele2004 295
    Cholele2004 295 Day ago

    People imaginate Sidemen without Ksi, Behzinga and W2S? will be not the same

  • mrbeastfan101
    mrbeastfan101 Day ago

    Wtf is stevo's voice

  • Mohammad Jaber
    Mohammad Jaber Day ago

    They got ripped off so badly lmao. For the scarf vik bought they sell for about 5 or 10 dirhams max not 100 xD. Even the hat and shoes are not that price. They totally got ripped off.

  • Crnkovic Vito
    Crnkovic Vito Day ago +1

    500 euros for 2 jackets btw

  • Namir El Khazen
    Namir El Khazen Day ago

    Steve o is so annoying

  • Sub To [Die101hard 1]
    Sub To [Die101hard 1] 2 days ago +1

    Well this wasn't scripted at all .... 😑

    Or staged

  • Idk What to enter x
    Idk What to enter x 2 days ago +6

    Harry - Hide your wife I’ve got a knife 😂
    Rest - ha 😂
    Me - couldn’t stop laughing 😂

  • Rex Robbo
    Rex Robbo 2 days ago

    Why did Ethan at the start look like he had goggles on for the last 7 hours

  • aaron shirley
    aaron shirley 2 days ago +2

    Harry is the only reason why I watch the sidemen I swear 😂😂

  • シSixt
    シSixt 2 days ago

    Wo

  • sean murphy
    sean murphy 2 days ago

    Who’s the narrator ffs I can’t remember his name

  • kiril toshkov
    kiril toshkov 2 days ago

    THE REAL DHIT

  • Sarah Nicole Lee
    Sarah Nicole Lee 2 days ago +11

    If the whole episode was just ethan and jj in the truck I would watch it

  • Susan Parry
    Susan Parry 3 days ago

    Am I the only person here in 2019

  • Alan Flores
    Alan Flores 3 days ago

    7:46 😂

  • Tyga
    Tyga 3 days ago

    I love ethan and jj

  • Trevor
    Trevor 3 days ago

    So bad.... Smh

  • LegacyOf Marvel
    LegacyOf Marvel 3 days ago +1

    JJ uploads one vid and gets more views

  • Halima Rk
    Halima Rk 4 days ago

    youtube premium is not available in our country please upload this here

  • OSD The best
    OSD The best 4 days ago +1

    JJ is the funniest 😂

  • Yasmin Khan
    Yasmin Khan 4 days ago +1

    I subscribed

  • daniel seog
    daniel seog 4 days ago +1

    ethan is so annoying

  • Abdullah Alhomaidi
    Abdullah Alhomaidi 5 days ago +1

    Drop a like if your name is Abdullah

  • I0_Abdullah_I0_Q
    I0_Abdullah_I0_Q 5 days ago +1

    He called the goat Abdullah ... My name 🤦🏿‍♂️

  • Matteo Wu
    Matteo Wu 5 days ago

    100€ for a scarf

  • Chance God
    Chance God 6 days ago

    JJ GOT SO PISSED WHEN HE HAD TO DRIVE THAT CAR 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Zac Matadigo
    Zac Matadigo 6 days ago

    Funny seeing Ethan fat in 2019

  • Jovan Milinkovic
    Jovan Milinkovic 6 days ago

    I swear to God... At about 11:00 Simon literally said the N-word...

  • •BeyondTheScene •
    •BeyondTheScene • 6 days ago +5

    Ethan carrying the stuffed goat-looking thing everywhere killed me 🗿

  • LamTissue Boi
    LamTissue Boi 6 days ago

    1:35 why does ethan look like he did drugs

  • Joe Martinez
    Joe Martinez 6 days ago +1

    the best part to me is ethans goat😂

  • CHRIZ P Sandwich
    CHRIZ P Sandwich 6 days ago +1

    4:34 has me dying.

  • kk max
    kk max 6 days ago

    U should put the series on Ur channel so that ppl like me can actually watch it

  • Jeremy Howe
    Jeremy Howe 7 days ago

    The guys in tho shop definitely raise the prices for tourists

  • MagicalCat MC
    MagicalCat MC 7 days ago +1

    I can land on my feet, I’m an action hero. I’m dead 🤣🤣😂😭😭💀💀💀💀💀

  • Gold3n Fight3r
    Gold3n Fight3r 7 days ago

    Lol.

  • AcidicJazz
    AcidicJazz 7 days ago

    100 € damn

  • CreatureCM
    CreatureCM 7 days ago

    the guy that was chasing ethan for "stealing" the goat thing, was that real or scripted?

  • Urda Sellsavon
    Urda Sellsavon 8 days ago

    All bitches I woukd be hitting the jumps hitting drifts skirt skit there like slow down slow down

  • Emily Hunt
    Emily Hunt 8 days ago

    31:42 he breaks the first few with his leg

  • Elle Williams
    Elle Williams 8 days ago +1

    Tbh Harry being himself was the best part about this

  • oMa Dynasty
    oMa Dynasty 8 days ago

    19:04 explain to me why this man is in 2 different lanes

  • Ingvar123K
    Ingvar123K 8 days ago

    Wait I don't have premium

  • YİĞİT EREN GÜLER

    Pls turkish laungage

  • Jennifer
    Jennifer 8 days ago +1

    Harry is so hot 😩😩😩😩

  • Satanic Minecrafter666

    Hide your wife i got a knife killed me😂😂😂

  • Samantha F
    Samantha F 9 days ago

    Hide your wife I’ve got a knife

  • EvidentGecko 758
    EvidentGecko 758 9 days ago

    Stevo reminds me of my grandad

  • Shadow Wolvezz
    Shadow Wolvezz 9 days ago

    The junk truck was payback for jj when he was toxic in the £100 vs £10000 video

  • Amusing Celebrate
    Amusing Celebrate 9 days ago

    Guys, whats the premium videos?

    • AppleShark
      AppleShark 8 days ago

      Rest of the videos w=you can watch for a selected amount of money.

  • Ross BLACK
    Ross BLACK 9 days ago

    Why dose ethan look like he just took cocane

  • Holly Canning
    Holly Canning 9 days ago +1

    I really wish it wasn’t scripted then we would of seen their genuine reactions and it just would of been a bit better

  • Kate Kennedy
    Kate Kennedy 9 days ago +1

    Brill video as usual and do another hide n seek video when josh is the seeker

  • Kyle Adams
    Kyle Adams 9 days ago

    The staging RUclip does with this makes it unwatchable.