Видео


The Flash 3x17 Sneak Peek #2 "Duet" (HD) Season 3 Episode 17 Sneak Peek #2 - Musical Crossover



The Flash 3x17 "Duet" Season 3 Episode 17 Sneak Peek #2 - DARREN CRISS (“GLEE”) GUEST STARS AS THE MUSIC MEISTER IN THE FLASH AND SUPERGIRL MUSICAL CROSSOVER – Barry (Grant Gustin) and team are surprised when Mon-El (guest star Chris Wood) and Hank Henshaw (guest star David Harewood) arrive on their Earth carrying a comatose Supergirl (guest star Melissa Benoist) who was whammied by the Music Meister (guest star Darren Criss). Unable to wake her up, they turn to Team Flash to save her. However, the Music Meister surprises The Flash and puts him in a similar coma, one that Team Flash can’t cure. Kara and Barry wake up without their powers in an alternate reality where life is like a musical and the only way to escape is by following the script, complete with singing and dancing, to the end. Dermott Downs directed the episode with story by Greg Berlanti & Andrew Kreisberg and teleplay by Aaron Helbing & Todd Helbing (#317). Original airdate 3/21/2017. Subscribe to tvpromosdb on Youtube for more The Flash season 3 promos in HD!

The Flash official website: http://www.cwtv.com/shows/the-flash/
Watch more The Flash Season 3 videos: https://www.youtube.com/playlist?list=PLfrisy2KXzkdp6FdF8E-t6ImHjqgDHZVz
Like The Flash on Facebook: https://www.facebook.com/CWTheFlash
Follow The Flash on Twitter: https://twitter.com/CW_TheFlash
Follow The Flash on Instagram: https://www.instagram.com/CWTheFlash

The Flash 3x17 Sneak Peek #2/Preview "Duet"
The Flash Season 3 Episode 17 Sneak Peek #2
The Flash 3x17 Sneak Peek #2 "Duet" (HD)

» Watch The Flash Tuesdays at 8:00pm/7c on The CW
» Starring: Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker, Carlos Valdes, Tom Cavanagh

Contribute subtitle translations for this video: https://www.youtube.com/timedtext_video?v=-hWr8yXjExY


Просмотров: 266150
Добавлено:
Длительность: 0:38
Комментарии: 406

Тэги для этого Видео:



Найти больше видео в категории: "24"
Видео загрузил:
Показать больше видео, загруженных


Похожие видео:

The Flash 3x17 Sneak Peek "Duet" (HD) Season 3 Episode 17 Sneak Peek - Musical Crossover Supergirl

Просмотров:
Barry and Kara Singing "Super-friend" in the Musical | The Flash 3x17 Duet Crossover

Просмотров:
The Flash 3x18 Sneak Peek "Abra Kadabra" (HD) Season 3 Episode 18 Sneak Peek

Просмотров:
The Flash 3x17 Featurette "Behind The Songs" (HD) - Musical Crossover

Просмотров:
Supergirl 2x17 Sneak Peek #3 "Distant Sun" (HD) Season 2 Episode 17 Sneak Peek #3

Просмотров:
Arrow 5x18 Inside "Disbanded" (HD) Season 5 Episode 18 Inside

Просмотров:
Supergirl 2x17 Sneak Peek #4 "Distant Sun" (HD) Season 2 Episode 17 Sneak Peek #4

Просмотров:
The Flash 3x18 Extended Promo "Abra Kadabra" (HD) Season 3 Episode 18 Extended Promo

Просмотров:
DC's Legends of Tomorrow 2x16 Sneak Peek "Doomworld" (HD) Season 2 Episode 16 Sneak Peek

Просмотров:
DC's Legends of Tomorrow 2x16 Inside "Doomworld" (HD) Season 2 Episode 16 Inside

Просмотров:
The Flash 3x17 "Put a Little Love in Your Heart" ft. Winn, Cisco

Просмотров:
Supergirl 2x17 Sneak Peek #2 "Distant Sun" (HD) Season 2 Episode 17 Sneak Peek #2

Просмотров:
"The Flash" S03E17 "Duet" Sneak Peek #1

Просмотров:
The Flash 3x17 Inside "Duet" (HD) Season 3 Episode 17 Inside - Musical Crossover

Просмотров:
The Flash 3x17 Supergirl Musical Crossover Sneak Peek "Duet" Season 3 Episode 17 Preview

Просмотров:
The Flash 3x17 | Running Home To You

Просмотров:
"Running Home To You" LYRICS VIDEO - The Flash/Supergirl Musical Crossover

Просмотров:
Supergirl 2x17 Sneak Peek "Distant Sun" (HD) Season 2 Episode 17 Sneak Peek

Просмотров:
Grimm Series Finale Trailer (HD)

Просмотров:
"Running Home To You" - The Flash/Supergirl Musical Crossover

Просмотров:

Комментарии:

Автор Alan Arnold ( назад)
boy was I right, just ruined the flash

Автор MyLifeAsChryssaTsantsaraki ( назад)
Loved the look of his face when he show cara and I fall in love with her voice.

Автор Audris Bartsch ( назад)
i think they went on Earth 50 called GLEE. haha

Автор Madu Lee ( назад)
What the fuck. is that flash is a gay show. gross.Glad Joe and that professor did not kissed each other . ew

Автор chris1pugsley ( назад)
Melissa Benoist is blessed to have beautiful voice. She looked absolutely beautiful wearing that 1940s evening gown and singing Moon River.

Автор Schmitz Philipp ( назад)
Where is the solo of Rachel ? xD haha Glee Reunion

Автор Bitch Brows ( назад)
These 'haters' comments are becoming more of a drag to the point y'all sounding like clones echoing each other. Its child-talk now. That limited on vocab that just gonna go with typical 'hater's response said by 1000 others rather than actually comment on how exactly this ep benefits? From a comic's fan POV, this was utterly pointless and a filler episode. It felt more glee than dc comics which shouldn't be the case. Why does it need to involve singing? It could have been fine without it, but know..Gotta add glee factor/musical since most of cast are from bloody glee or a singing background and gain bias ratings from glee fans since this season has been shit so far, story wise. Ever since end of zoom, the writing went down considerably and become so cheesy, especially with the romance on some rom-com shit. Too much drama on Barry and Iris and to see he proposed again though singing..With same answer, it's like, are they even trying to be a comic based show anymore? Savitar didn't even live up to his hype and is hard to take seriously, just like this season, thanks to him always running away from a mere shank. This show doesn't need a filler fun episode, it needs better writing where the characters don't backfire on their development and plot progression. Go back to Glee for singing fun. This is meant to be a DC comic show and if anything could have taken a week break to get their shit together, whoeveriswritingthescript.Like Arrow season 3 writers transferred to Flash...smh.

Автор UKevBiebswift96 ( назад)
yall can shut the hell up about kara and barry being in love thanks

Автор Abigail Schreiner ( назад)
I can't wait

Автор Christina Grimmie Rawwks ( назад)
I just watched it!

Автор PlZAZZ ( назад)
i like how arrow is being tortured by prometheus and meanwhile flash is in a musical with supergirl

Автор Natalia Kopacka ( назад)
OMG *.* I cannot stop listening to this! Especially at the beginning, when she goes up with "river"... I'm dying to see this episode - it's going to be epic :D

Автор Tommy Ciputra ( назад)
Such a beautiful voice 😆😆

Автор GO! Go! Zeppeli! ( назад)
this episode wont have annying couples drama! so i will GLADLY watch it!

Автор Isa Rodrigues ( назад)
GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Автор Мэдисон колантуоно ( назад)
Audrey Hepburn😍💚

Автор Isaac Sawyer ( назад)
Thank god CW is wasting no opportunities to destroy DC characters.
Sorry DC. You will never have something as big as Marvel. Your TV shows are a disgrace and should all get cancelled.

Автор Lu Martínez Stgo ( назад)
Glee feels much💖

Автор Ryan Haimila ( назад)
Glee vibes are coming back

Автор jamie fletcher ( назад)
She's very good. Looking forward to the episode

Автор Last Son of Reynholm ( назад)
To all the haters, look at it this way - It could have been MUCH worse - they could have just had them bursting into song (without the Music Meister) in the real world singing one direction or some shit like that

Автор Kevin ( назад)
Filler Episode i want Savitar dammit

Автор TheJCJMusicProject ( назад)
I CANT STOP REPLAYING THE VIDEO PLS

Автор Chi Bong ( назад)
OMG Gleeeeeeeeeeeeee 😆😆😆😆😂

Автор Angel Rivas ( назад)
Oh her voice that's amazing and what's this song she sang

Автор Jo Lope ( назад)
that ain't Kara, that's Marley Rose

Автор Malik Roman ( назад)
wow I never knew Kara could sing

Автор ZàR4th RaGe ( назад)
Hail Hydra!!!!☠

Автор Acid Medusa ( назад)
Currently having glee flashbacks

Автор Crazy Cowabunga ( назад)
Lol, the flash is following Arrow's foot steps. (I say this since everyone loved the first 2 seasons of Arrow, but hated season 3 , and flash was great in it's first 2 seasons, but people are hating season 3.) I'm not hater and I do not want to spam the comments with hate. I still love the flash (and Supergirl) and hope the show will improve, but some other people (younger fans) seem to be hating on Flash. (P.S I can't wait for the musical crossover! Grant and Melissa has such beautiful voices!)

Автор JustOneAsAnother ( назад)
MARLEY AND SEBASTIAN SINGING TOGETHER!!!!

Автор RR BB ( назад)
Just hoping they do justice to Jeremy Jordan. He has one of the best voices on TV: https://youtu.be/jrNiina93n8?t=27s

Автор gray pierre ( назад)
no this is going to be the worst episode they have done, and I love the flash tv show . season 3 is really going Bad

Автор SimonDP ( назад)
I came here after latest Supergirl episode. I'm shook! Can't wait for this!

Автор Wheatos ( назад)
glee af

Автор mercedes5003 ( назад)
Supergirl looks so sexy, on stage singing.

Автор casy lovegood ( назад)
I NEED THIS EPISODE TO COME OUT KNOW

Автор King Blox ( назад)
is this tuesday, tomorrow

Автор Angela ( назад)
glee reunion tbh lol

Автор MaoriNinja 88 ( назад)
Barry: Where did you learn to sing like that?

Kara: My earth parents sent me to Mckinley School of the performing arts. Our blonde haired trouty mouth country inspired director Sam also told me i looked like some Marley Rose girl who transferred years ago. How about you?

Barry: Oh i jammed with a group of guys at a private school Joe sent me to, We wore blazers. all the time.

Автор T-ZER0 ( назад)
Melissa Benoist can sing??

Автор Skywarior1 ( назад)
That moment when you realize that you actually watched Glee.

Автор Bradley Clark ( назад)
That's a lovely lovely voice.

Автор Ican FeeLIt ( назад)
why are they trying to make Flash gay?

Автор Blazing heart ( назад)
SHE SINGS MY SONG

Автор Zachary Staller ( назад)
WHHHHHHHOO! If i was in that audience, i would throw her a rose! She's awesome!

Автор Cintss7 ( назад)
Glee is back!

Автор samoangirl101able ( назад)
I miss hearing her sing!

Автор JK Young ( назад)
OMG,.. didn't she could sing like this,. plus she's singing Moon River xD <3 <3

Автор Inês Alexandre ( назад)
It´s like Glee again =)

Автор Poldarkian ( назад)
Dear you all miserable fucking haters, fuck off. Hate it? Then go cry in the corner. It's just one episode! You haters are to dumb to play dumb (glee reference XD)

Автор Joseph Rosas ( назад)
so while Barry and Kara sing, Oliver is locked up somewhere being tortured by prometheus

Автор Rachel Leonard ( назад)
I thought I wouldn't want to watch this but when I saw all the sneak peeks I'm so excited

Автор A Little Antidote ( назад)
I hope there will be somewhere I can download that song Melissa is singing

Автор Serena Odus ( назад)
i want to hear her beautiful voice😍😍

Автор warriorbard ( назад)
I love the bewildered, WTF is going here look on Kara's face. This episode is going to be hilarious!

Автор Hunter N ( назад)
Thank God they're not auto tuning that shit, distracted me the whole movie of Beauty and the Beast. So much better if the voices are raw, even if they don't have that natural voice talent because you can feel emotion much better in song.

Автор PikaBaby The Otaku ( назад)
MELISSA MY WIFEY SOUNDS SO BEAUTIFUL THOOOO

Автор ashley bynum ( назад)
glee reunion alert alert!!!!!!

Автор AlterGame ( назад)
dam she has an amazing voice love supergirl xD this episode will be really nice but cant wait for it to get back to the main story

Автор Nickelbackist meinLeben ( назад)
This villain makes less sense than Scrotum, Captain Heroes enemy nr. 1. His only doing was bringing Captain Hero to wash his balls.....

Автор brittany rietz ( назад)
Okay I love her, but when does Jeremy sing…

Автор NK AweSome ( назад)
Dam Danvers has a nice voice

Автор Joe Reynolds ( назад)
268th

Автор Edward Kenway ( назад)
SCREW SAVITAR, LET'S DO A MUSICAL!

Автор Actionfan19 ( назад)
I think I just fell in love with Melissa all over again.

Автор gleek de Rosewood ( назад)
Glee is Back <3

Автор Sanket Kasar ( назад)
Its a special shittiest episode of the flash. Only on CW!! For other shitty episodes, pls watch Flash Season 3

Автор Forgiver Sign ( назад)
wtf is this shit? I'm gonna stop watching the Flash now. I'm done with the show!

Автор OnlySheStandsThere ( назад)
Damn she's good.

Автор Anthony Cucinotta ( назад)
Omg I'm in love

Автор The speedster ( назад)
Meanwhile arrow is being tortured by Prometheus. ;)

:( :(

Автор Cyrus Ng ( назад)
Omg her voiceeee <3

Автор mchl bae ( назад)
Beautiful voice 😍😍😍😍

Автор robert ingrao ( назад)
kind of like the old star trek eps where they'd be in the holodeck singing and doing different genres - those usually werent episodes most people wanted to see

Автор New Live ( назад)
Melissa's Benoist's the most beautiful voice I've ever heard in my life Execution of such an immortal classics as the Moon River I knew that the crossover would be steep but this Sneak Peek only confirmed my words and thoughts

Автор Jasmin Le ( назад)
I LOVE THIS SONG AHHH BREAKFAST AT TIFFANYS AHHH ANDY WILLIAMS AHHH
ok my musical geekout is over now

Автор ModernAndroid Gamer ( назад)
Melissa's Voice 😍😍😍😍😍😍

Автор PenDragon 24601 ( назад)
Did anyone else tear after hearing Kara sing?

Автор Genisys 15 ( назад)
I don't believe that's her voice

Автор Bryan Sim Yu Heng ( назад)
her voice is bae...

Автор XULF ( назад)
Christ I want a full version of her singing this

Автор Ike Goodness ( назад)
for those complaining about the episode chill out its just for fun and btw, we need a break from all the savitar future story or Cadmus alienation or legion of doom takeover seriousness once in a while, kinda like a breath of fresh air, also because am a huge glee fan, so its amazing, relax haters one episode won't kill ya

Автор Mihindu S. ( назад)
Never watch flash cuz it's always predictable and childish and now this

Автор SiMpLyLoVeLy98 ( назад)
melissa singing bringing me back to those glee days lol ....marley :)

Автор De4thScythe ( назад)
0:20 i thought she said "Oh Jordan Baker, you heartbreaker" hahah

Автор MillyBlack95 ( назад)
Her voice is like gold

Автор schizowallflower ( назад)
She sounds a lot different here than she did on Glee. Her voice has definitely evolved.

Автор RedEyesDark 13 ( назад)
ahhhhh its my favorite song 😆

Автор Zack Reilly ( назад)
wait is this Glee?!?😂😂

Автор Georgia Allen ( назад)
I can't wait!!!😭😍😭❤️👏🏽

Автор I'm Batman ( назад)
you know this will be a good episode because imposter Iris will hardly be in it, if at all

Автор Franchesca Alarilla ( назад)
yes melissa👏🏻👏🏻

Автор Arjun Srivastava ( назад)
supergirl is too damn hot

Автор David Caballero ( назад)
Does anyone else think they sort of asked her to tone down her singing? Cause this girl can sing, I mean she was probably the second best singer in Glee and it does sound as if she's purposely singing way below her usual standard. I know Moon River is a soft song, but still.

Автор Cinderfrost _ ( назад)
Sees sneak peak #2 for musical** Sees sneak peak for new supergirl episo- OH WAIT there isnt one yet
How does this work again?
lmao
Oh cw 😂😂

Автор Alyssa Uytiepo ( назад)
it's Marley and Sabastian LOL😂

Автор LaChundra Roach ( назад)
Sang that song, Supergirl! She has a set of chops on her! NIce.

Автор MONELDAXEM ( назад)
I think I'm in love

Автор CarVie16 ( назад)
The people wanted this, right? So, why are 60-75% of the comments I read are about how much people think this is a waste of time or it won't be good.
#Excited
#CantWait

Вставка видео:

URL 
Ссылка 

Поиск Видео

Top Видео

Видео

Seo анализ сайта